Eih, taisin tehdä eilen ison virheen työmatkalla, kun en suostunut treffikutsuun
Olin muutaman päivän työmatkalla ulkomailla. Eräs vanha vaihto-opiskelijakaverini (mies) asuu kyseisessä kaupungissa, ja laitoin hänelle FB:ssa viestiä että käydäänkö kahvilla pitkästä aikaa.
Menimme puistoon kahville, ja kahvittelu venähtikin koko iltapäivän ja illan jatkuneeksi keskusteluksi elämästä, kuolemasta, unelmista, iloista, suruista... Olin tosi vaikuttunut siitä miten hyvin ymmärsimme toisiamme ja miten hyvä hänen kanssaan oli olla.
Eilen sitten minulla oli paluulento iltapäivällä. Puhelin pärähti aamupäivällä, ja mies pyysi minua vielä kotiinsa lounaalle ennen lähtöä. En tiedä miksi jänistin, mutta yhtäkkiä se tuntuikin liian isolta askeleelta. Vähän kuin edellinen päivä olisi ollut unta vain. Minä tyhmä kieltäydyin ja selitin jotain lähtökiireistä!
Nyt kaduttaa!! Tuosta olisi voinut tulla vaikka mitä. Ainakin olisin saattanut saada hyvää seksiä. ;) Onko ihan pöllöä, jos olen häneen vielä yhteydessä ja jotenkin pahoittelen jänistämistä?? Vai ehdotanko uutta tapaamista? Se ei tietenkään ole tuosta vain järjestettävissä välimatkan takia. Ja mistä tiedän, olisiko mies halunnut vain seksiä vai jotain enemmänkin?? Miten sen enää saa selville?
tai Gmaililla voitte olla videoyhteydessä. :)
T: Kaukosuhteessa 10 kuukautta riutunut