Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eih, taisin tehdä eilen ison virheen työmatkalla, kun en suostunut treffikutsuun

Vierailija
03.05.2012 |

Olin muutaman päivän työmatkalla ulkomailla. Eräs vanha vaihto-opiskelijakaverini (mies) asuu kyseisessä kaupungissa, ja laitoin hänelle FB:ssa viestiä että käydäänkö kahvilla pitkästä aikaa.

Menimme puistoon kahville, ja kahvittelu venähtikin koko iltapäivän ja illan jatkuneeksi keskusteluksi elämästä, kuolemasta, unelmista, iloista, suruista... Olin tosi vaikuttunut siitä miten hyvin ymmärsimme toisiamme ja miten hyvä hänen kanssaan oli olla.

Eilen sitten minulla oli paluulento iltapäivällä. Puhelin pärähti aamupäivällä, ja mies pyysi minua vielä kotiinsa lounaalle ennen lähtöä. En tiedä miksi jänistin, mutta yhtäkkiä se tuntuikin liian isolta askeleelta. Vähän kuin edellinen päivä olisi ollut unta vain. Minä tyhmä kieltäydyin ja selitin jotain lähtökiireistä!

Nyt kaduttaa!! Tuosta olisi voinut tulla vaikka mitä. Ainakin olisin saattanut saada hyvää seksiä. ;) Onko ihan pöllöä, jos olen häneen vielä yhteydessä ja jotenkin pahoittelen jänistämistä?? Vai ehdotanko uutta tapaamista? Se ei tietenkään ole tuosta vain järjestettävissä välimatkan takia. Ja mistä tiedän, olisiko mies halunnut vain seksiä vai jotain enemmänkin?? Miten sen enää saa selville?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Gmaililla voitte olla videoyhteydessä. :)

T: Kaukosuhteessa 10 kuukautta riutunut

Ei ole pakko vastata jos et halua.

ap

Vierailija
2/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä nyt sitä enää mitenkään saa selville että mitä se halusi, mutta laita vaan joku kiva viesti sille ja pahottele kiirettä.

Kuulosti kivalta se teidän kahvittelu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain jotenkin ilmaista, että olisin sittenkin halunnut tavata, että olen kiinnostunut. Eihän siinä ehkä järkeä ole, vai onko?

ap

Vierailija
4/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee, niin varmasti on molemminpuolista. Tuskin kukaan satunnaispanon takia lähtee toiseen maahan. :D

Vierailija
5/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit saada hyvää seksiä tuntemattoman kanssa?

Vierailija
6/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jotakin enemmän! Ettekö nauti seksistä? Minä nautin yleensä joka hetkestä ja etenkin alussa. Ei se ole mitään vain, jonka jälkeen odottaisin vasta jotain oikeampaa.

Vierailija
7/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelunne oli niin hyvää ja syvällistä & etäisyyttä on, niin mikä ihme sua estää kertomasta totuutta. Että sua harmittaa kun jänistit ja nyt arvuuttelet, mitä kaikkea olis voinut tapahtua! Ehkä se mies kertoo...

Vierailija
8/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit saada hyvää seksiä tuntemattoman kanssa?

Kannattaisi kokeilla niin ei tarttis kysellä...

Vierailija
9/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas enää onnistunut ja toivot että voitte vaihtaa kuulumisia näin meilillä. -Voit myös mainita että ensikerralla kun hän tulee käymään täälläpäässä on sun vuoro tarjota kahvit/lounas.

Ihan ok, ei mitään tyrkkyä tms pelättävää. Antaa vastapuolelle mahdollisuuden vastata tai vetäytyä. Mutta ainakin olet ilmoittanut kiinnostuksesi ihan asiallisesti

Vierailija
10/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt sitten olla rehellinen, meni syteen tai saveen. Laitoin viestin, että oli tosi mukavaa kahvitella ja jutella. Ja että taisin vähän jänistää yllättävän lounaskutsun kanssa, mutta se jäi harmittamaan. Ja että olisi kiva tutustua paremmin.

*odottaa hermostuneena*

ap

Vierailija
11/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut ja varpaat pystyssä... :D

Vierailija
12/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihanan puhelun, juttelimme tunnin verran. Puhuimme avoimesti siitä, että puolin ja toisin heräsi iso kiinnostus, ja haluamme ehdottomasti tavata uudestaan. Kesällä tapaamme, siihen asti pitää tyytyä kirjoittelemaan ja soittelemaan.

Onnellinen ap

Vierailija
13/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea ja jännittävää kesänodotusta teille! Älä kuitenkaan anna odotusten kasvaa liian suuriksi... tai puhelinlaskujen, hih. :)

T.se totuuteen kannustaja :)

Vierailija
14/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Miten työmatkallasi on aikaa koko iltapäivän kahvihetkiin, käsittääkseni työmatkoillakin mennään lounaan jälkeen iltapäiväksi takaisin töihin. Entämiten miestuttu voi olla yhtäkkiä pois töistä vain kahvitellakseen kanssasi?

Ja sitten miten voi kutsua kotiinsa päivällä? Työtönkö tämä ulkomaan adonis?

Ota vaan taas päiväunet, niin eiköhän jatkoa tarinalle seuraa...

Vierailija
15/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi kotiinsa lounaalle? Oliko vaimo siellä kotona?

Vierailija
16/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksitty tarina oli tämä. Millaisia työmatkoja sulla on, että ehtii miestä tapailemaan ja kahvittelemaan koko iltapäivän? Lomamatkalta tuo sinun resiisusii kuulostaa. Omat kokemukseni on, että työtä ja ohjelmaa on iltamyöhään, jonka jälkeen kaatuu väsyneenä hotellihuoneen sänkyyn, eikä siinä vaiheessa edes kahvittelut tai seksi vilahdakaan mielessä. Mutta joo ihan kaunis päiväuni sulla...

Vierailija
17/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on useinkin aikaa työmatkoilla hengailla kaupungilla tai vaikka nukkua hotellissa. Saattaa olla esim. yksi tapaaminen aamulla, sitten koko päivä aikaa ja vasta illalla tilaisuus, johon osallistun.

Riippuu varmasti alasta. Meidän alalla ei tehdä töitä virka-aikaan.

Vierailija
18/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työmatkoilla palaveri siellä, toinen täällä ja lisäksi luppoaikaa.

ap

Vierailija
19/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennetaanpa sitä hieman: kaikilla aloilla ei tehdä töitä päivällä tai joka päivä samaan aikaan. Eivätkä kaikki tee työmatkoilla töitä 24/7.

Hoh hoijaa teidän kanssa.

Vierailija
20/21 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiesi alkuun (ja myös loppuun) jokin tunniste, että pääsee helpommin seuraamaan tarinaa. Vaikka näin:

***Harlequin***

Mies soitti jälleen....

...

... jäin innolla odottamaan seuraavaa tapaamistamme.

***Harlequin***

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme