Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Almonden uusi suklaamoussekakku, onko hyvää?
02.05.2012 |
Niin, pakastekakuksi hyvää...
Kommentit (2)
Se tunti mitä paketissa lukee sulatusajaksi ei riitä sulattamaan sitä moussea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oli hyvää. Suklaanhimoon toimii, kahvin kanssa hyvvääää... Hieman liian imelää makuuni, sisällä oli vähän suklaakastikettakin...mutta hinta- laatusuhde kohdillaan! Tykkään eniten frödingen prinsessakakusta ja mudcakesta. Mudcake lämmitettynä jäätelön ja mansikoiden kera, ah.....