Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi naisesta, jolta pystyy varastamaan miehen?

Vierailija
02.05.2012 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä on tolkku jäljellä, se lähtee vain omasta tahdostaan. Jos tolkkua ei ole niin että miehen voi varastaa, mies lienee vainaja.

Ihmiset eivät ole käsilaukkuja tai muuta tavaraa, joka on jonkun omistuksessa. Jos näen kadulla käsilaukun, tiedän, että sen omistaa joku, joka en ole minä. Jos otan laukun, tiedän varastvani sen. Omistussuhde on yksipuolinen: laukku on jonkun, jos omistaja on maksanut siitä tai saanut sen. Laukulta ei kysytä: se ei voi lopettaa omistussuhdetta itse ja siksi omistusuhteen päättäminen ilman omistajaa on varastamista.

Jos näen kadulla miehen, oletan, että mies kuuluu ihan itselleen ja on yksissä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa valitsee olla. Jos ryhdyn seurustelemaan miehen kanssa, en varasta mitään keneltääkään. Korkeintaan käyttäydyn huonosti, jos mies on kertonut olevansa jonkun toisen heila. Parisuhde on kaksisuuntainen. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet toisiinsa. Jos toinen lakkaa sitoutumasta, parisuhde raukeaa: parisuhteen voi lopettaa yksipuolisesti, ilman "omistjan" lupaa. Miestä ei voi varastaa, koska miehellä on valta päättää sekä siitä, tuleeko "otetuksi" että siitä, onko ylipäätään sitoutunut keneenkään ottamishetkellä.

Vierailija
22/28 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulisi sitä naista surku ja sääli. Ja ajattelisin, että sen mies oli inhottava tyyppi ja se toinen nainen huora. Että onnekas nainen sitten kuitenkin kun pääsi siitä paskiaisesta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti ovat olleet väärät toisilleen alunperinkin.

Vierailija
24/28 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen palaten... Mun tulisi sitä naista surku ja sääli.

Ap:hen palaten: Mulla tuli ap:ta kohtaan surku ja sääli, sillä kysymyksenasettelu paljastaa, että hän on joko hyvin nuori tai sitten hänen henkinen kehityksensä on jälkeenjäänyt.

Vierailija
25/28 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös mies ole ihminen, itsenäinen yksilö jolla on omatahto? Miten sellaisen voi varastaa?

Vierailija
26/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisessa ei varmaan ole mitään sen ihmeempää vikaa.

Vierailija
27/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotakin mieltä pitää olla, niin hänen mies on sika! Ei kai naisessa mitään vikaa ole.

Tyhmä mies jos ei osaa jättää jos haluaa toisen naisen. Tällaisille toivon saman kohtalon.

Vierailija
28/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittämään. Jos onnistuu, niin en sellaista miestä enää itselleni haluakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan