Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin päiväkotiin töihin...

Vierailija
02.05.2012 |

1.Joten, mikä koulutus minun tulisi silloin hankkia?

2.Kauanko koulutus kestää?

3.Paljonko päiväkodissa työskentelevä saa palkkaa?

4.Monesta moneen työpäivät yleensä kestävät? Onko perus 8-16 suurin osa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja (suuntautuminen lapset ja nuoret) tai lastenohjaaja.

Vierailija
2/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) lastentarhanopettaja, sosionomi, lähihoitaja, lastenohjaaja

2) riippuu koulutuksesta, lastenohjaaja ja lähihoitaja 2,5-3v. Sosionomi vissiin 4v (itse luin työn ohessa, joten en tiedä virallista aikaa)

3) peruspalkka taitaa olla hieman yli 1500e. Ainakin mulla oli sillon aikanaan 1616e.

4) riippuu päiväkodista (oletko "tavallisessa" 2-vuoro vai vuoropk:ssa). Mutta ns. tavallisessa pk:ssakin voi vuorot olla välit 6-18.

Itse siis en tee näitä hommia enää. Tuo palkkauskin on voinut muuttua jo moneen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla about 2009,jotain egee

Vierailija
4/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Kasvatustieteen kandi 2.kestää 3 vuotta.

3.Itse työskentelen Espoossa ja palkka n. 2400e/kk. 4.Työaika tehdään yleensä kolmessa vuorossa: aamuvuoro, välivuoro ja iltavuoro.

Lto:lla on myös suunnitteluaika. Se miten lto voi pitää suunnitteluaikaa rippuu aika paljon työpaikasta ja siitä miten siellä on sovittu.

Aamu ja iltavuoro riippuu myös siitä miten päiväkoti on auki. Yleisin lienee että aamuvuoro alkaa 6.30 tai 7.00 ja iltavuoro päättyy 17.00.

Vierailija
5/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua. Minäkin luulin noin, mutta ollessani harjoittelussa selvisi aika hyvin, että ei. Eikä siellä tuntuneet vakityöntekijätkään viihtyvän :D

Mutta miten vaan. Paska työ, paska palkka. Rupea roskakuskiksi. Työ on rentoa ja palkka tuplasti lastetarhaa korkeampi.

t. 3200 bruttona kuussa ja viikkotyötunteja 33-35.

Vierailija
6/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Kasvatustieteen kandi 2.kestää 3 vuotta.

3.Itse työskentelen Espoossa ja palkka n. 2400e/kk. 4.Työaika tehdään yleensä kolmessa vuorossa: aamuvuoro, välivuoro ja iltavuoro.

Lto:lla on myös suunnitteluaika. Se miten lto voi pitää suunnitteluaikaa rippuu aika paljon työpaikasta ja siitä miten siellä on sovittu.

Aamu ja iltavuoro riippuu myös siitä miten päiväkoti on auki. Yleisin lienee että aamuvuoro alkaa 6.30 tai 7.00 ja iltavuoro päättyy 17.00.