Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ilmapalloja myydä kuka tahansa?

Vierailija
02.05.2012 |

Voinko ensi vappuna mennä torille ja kaduille itse täyttämieni pallojen kanssa ja myydä isolla voitolla? Ilta-Sanomissa opiskelijatyttö sanoi tehneensä 2000 euron tilin vappuna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjällä pitää olla ilmapallonmyyjäntutkinto suoritettuna ja lisäksi vaaditaan heliumlisenssi.

Vierailija
2/5 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta verothan tietysti pitää tuloista maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereen keskustorilla eilen oli sellainen kunnon hutikassa oleva vr:n oranssiin asuun pukeutunut herrasmies keikkumassa foliopalloja myyden :D Kunnon vappumies.

Vierailija
4/5 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin itse hankkimiani palloja, vaan olin alan yrittäjällä myyjänä. Ihan hyvän tilin tein silti, muistaakseni tonnin luokkaa kolmesta päivästä (tästä on aikaa 10 vuotta). Mutta jalat olivat kyllä tuusannuuskana ja aivan rakoilla sen torilla kävelyn jälkeen, ja päivät tietenkin pitkiä.

Kyllä sitä silti mielelläni tein, oli paljon mukavampaa kuin moni muu "paskaduuni". Lapset tulivat niin iloisiksi, kun saivat mieleisensä pallon. :)

Vierailija
5/5 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo 2000 euron tilikin on ihan mahdollinen, vaikka ei omia pallojaan myisikään. Tämän pomoni parhaat myyjät tekivät sen verran ja jotkut enemmänkin. Provikkaprosentti taisi vielä nousta sen mukaan, mitä enemmän sai myytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi