mitä sait 40v lahjaksi parhaalta ystävältäsi? itse sain tuikkukipon
olen jotenkin "järkyttynyt",hyvin toimeentuleva ihminen.Itse ostin hänelle kivihieronnan lahjaksi en toki ajatellut saavani samanhintaista lahjaa,mutta tuosta kiposta olin sanaton,olisi vaikka ostanut kukkapuskan!
Kommentit (32)
ja tosi kivaa oli, vaikka siellä onkin käynyt usein.
tosi lapsellista porukkaa. Itte en vaivaudu edes menee tollasille syntymäpäiville.
- Alessin ison raastimen ja kilon parmesan juustoa
*drool*
Luki-hairiö täälläkin! Ihastelin itsekseni, että pipo, jossa on tuikunpaikat olisi tosi magee :)
halpa viinipullo ja suklaata on ihan riittävä lahja synttärisankarille.
Täällä muuten oli jo pitkä aika sitten joku ketju, jossa nelikymppisen puoliso oli järkyttynyt, kun mies sai jonkun pihapelin lahjaksi.
Älä ap valita lahjoista! Olet lapsellinen.
tosi lapsellista porukkaa. Itte en vaivaudu edes menee tollasille syntymäpäiville.
että täytin 50v enkä 40 kuten kysyttiin:D Niin ne vuodet unohtuu.....
Kahden viikon oman juhlien rakentamisen jälkeen en halua saada mitään epäkäytännöllisiä lahjoja. Kuten esim. oma mieheni sai kävelykepin(!) Olipa kerrassaan vitsikäs lahja. Varastoon nakkasin juhlien jälkeen ja muistin koko kepakon vasta muutama viikko sitten kun lapsen sen sieltä löysivät. Mihin muualle sen voisi hävittää?
40 v lahjaksi 6 kpl juomalaseja Tarjoustalosta, oliskohan maksaneet 2,50 e yhteensä. Ikuisesti muistan tuon.
meitä on kolmen ystävyksen porukka ja yhdellä on tulossa synttärit,kysäisin sitten toiselta kamulta josko ostettaisiin kimppalahja ja tämä joka mulle sen tuikkukipon osti niin on suunnitellut tälle kolmannelle,että vie syömään ja dingon konserttiin!!!!!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
40 v lahjaksi 6 kpl juomalaseja Tarjoustalosta, oliskohan maksaneet 2,50 e yhteensä. Ikuisesti muistan tuon.
Toi on jo sitä tasoa, että mieluummin ei ostaisi mitään...
Mihin on unohtunut sanonta, ettei lahjahevosen suuhun pidä katsoa.