Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, joka ei halua lapsia, ei kelpaa miehille. :o(

Vierailija
22.05.2012 |

Nekään miehet, jotka eivät varsinaisesti "tykkää" lapsista, haluavat kuitenkin saada vaimon, joka hoitaa lapset. Mies voi sitten keskittyä uraan. Mutta annas olla, jos nainen haluaa keskittyä uraan ja ilmoittaa, ettei halua lapsia. Tällainen nainen on suorastaan viallinen.

Toki biologian kannalta asian ymmärtää, mutta ei muuten.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä niitäkin miehiä jotka ei halua lapsia.

Vierailija
2/18 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä huomannut olevani entistä halutumpaa kamaa, kun selviää etten halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaa, itse asiassa se on edellytys että ei halua!

Minun lapset on tehty, ja lisää ei enää tule. Näin olen asiat hoitanut.

Että ei olisi yksinkertaista, naisen pitää sit kuitenkin tykätä lapsista sillä olen yksinhuoltaja

Äidiksi ja taloudenhoitajaksi ei tarvitse alkaa..

T: Mies

Vierailija
4/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsia haluamaton olisi paljon halutumpi, ainakin 35-50 ikäluokan miesten joukossa. Monet kun ovat jo lapsensa edellisessä liitossa tehneet eivätkä halua niitä lisää. Itse haluaisin lapsen ja tuntuu että juuri siksikin on vaikea löytää ketään.

Vierailija
5/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että tilanteessa jossa mies ei voi saada lapsia on suorastaan helpottavaa jos nainen ei ylipäätään halua lapsia.

Vierailija
6/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei halua lapsia. Näitä miehiä on toki paljon.

Mutta eikös ole itsestään selvää, että jos mies unelmoi perheestä, niin hän haluaa naisen, joka haluaa lapsia?

Useimmat miehet kuitenkin haluaa lapsia jossain vaiheessa. Oma lukunsa on toki sitten ne miehet, joilla lapsia jo on, ja lisää ei haluta.

Vierailija
7/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sinkku(äiti) pitkään, ja lisää lapsia en halunnut. Moni suhteenpoikanen kaatui siihen, että miehellä ei vielä ollut omia lapsia ja olisi halunnut niitä "sitten joskus". Monet vanhemmat miehet olisivat kyllä olleet hyvin kiinnostuneita minusta, mutta kolmenkympin molemmin puolin en vain syttynyt viittäkymppiä lähestyvistä "ukkeleista".

Lopulta tapasin mieheni, joka ei välttämättä omia lapsia halunnut. Minun lapseni ovat nykyisin "meidän" lapsia niin puheissa, teoissa kuin tunteissakin :).

Jos ap on n. kolmikymppinen ja hakee suunnilleen ikäistään (lapsetonta?) miestä, pystyn kyllä hyvin kuvittelemaan, ettei miehen löytäminen ole ihan helppoa. Monet miehet joko haluavat lapsia tai haluavat ainakin jättää auki option lasten saamiselle. Lisäksi oman kokemukseni mukaan monet lapsia haluamattomat sinkkumiehet olivat järkyttävän itsekeskeisiä kusipäitä ja niitä en taas itse halunnut.

Omastakin kokemuksesta voin sanoa, että pitkään voi joutua etsimään ja odottamaan, mutta lopulta se kumppani todennäköisesti kuitenkin löytyy. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
8/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekään miehet, jotka eivät varsinaisesti "tykkää" lapsista, haluavat kuitenkin saada vaimon, joka hoitaa lapset. Mies voi sitten keskittyä uraan. Mutta annas olla, jos nainen haluaa keskittyä uraan ja ilmoittaa, ettei halua lapsia. Tällainen nainen on suorastaan viallinen.

Toki biologian kannalta asian ymmärtää, mutta ei muuten.

Minulle taas kelpaa naiset, jotka eivät halua lapsia. En pidä lapsista.

Vierailija
9/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille oikealle. Mun rakkaalle miehelle mä kelpasin ja kelpaan vallan mainiosti.

Vierailija
10/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika koomista, että käyt Vauva-lehden palstalla. Täältäkö niitä vauvoja haluamattomia sinulle kelpaavia parhaiten löytyy, vai käytkö pelkästään säkenöivän OT-keskustelun takia?

Vierailija
11/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika koomista, että käyt Vauva-lehden palstalla. Täältäkö niitä vauvoja haluamattomia sinulle kelpaavia parhaiten löytyy, vai käytkö pelkästään säkenöivän OT-keskustelun takia?

Käyn täällä yleensä huvittumassa tyhmien ihmisten riehumisesta ja vammaisita neuvoista. Aihe Vapaalla puhutaan paljon muustakin kuin lapsista.

Vierailija
12/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tarvinnut pitkään etsiä. Löytyi aika nopsaankin hyvä mies vaikka en lapsia halunnut ja tuosta n. kolmenkympin kategoriasta etsin. Nyt ollaan oltu jo pidempään yhdessä, eikä muuten ole mieli muuttunut kummallakaan.

Itse olin sinkku(äiti) pitkään, ja lisää lapsia en halunnut. Moni suhteenpoikanen kaatui siihen, että miehellä ei vielä ollut omia lapsia ja olisi halunnut niitä "sitten joskus". Monet vanhemmat miehet olisivat kyllä olleet hyvin kiinnostuneita minusta, mutta kolmenkympin molemmin puolin en vain syttynyt viittäkymppiä lähestyvistä "ukkeleista".

Lopulta tapasin mieheni, joka ei välttämättä omia lapsia halunnut. Minun lapseni ovat nykyisin "meidän" lapsia niin puheissa, teoissa kuin tunteissakin :).

Jos ap on n. kolmikymppinen ja hakee suunnilleen ikäistään (lapsetonta?) miestä, pystyn kyllä hyvin kuvittelemaan, ettei miehen löytäminen ole ihan helppoa. Monet miehet joko haluavat lapsia tai haluavat ainakin jättää auki option lasten saamiselle. Lisäksi oman kokemukseni mukaan monet lapsia haluamattomat sinkkumiehet olivat järkyttävän itsekeskeisiä kusipäitä ja niitä en taas itse halunnut.

Omastakin kokemuksesta voin sanoa, että pitkään voi joutua etsimään ja odottamaan, mutta lopulta se kumppani todennäköisesti kuitenkin löytyy. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
13/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vielä lapsia ja kovasti niitä haluaisin. En voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa, joka ei lapsia halua.

Vierailija
14/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet haluavat vähemmän lapsia kuin naiset.

Vai kuinka monta keskustelua löydätte jossa mies haluaa lapsia ja nainen ei? Miehelle on monesti ihan sama onko lapsia vai ei.

Vierailija
15/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se on Vauva-lehden sivustolla on sivuseikka...

Vierailija
16/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes pidä lapsista kävisi vauva-lehden sivuilla:D

Vierailija
17/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyä esim kun on googlettanut jotain....

ei edes pidä lapsista kävisi vauva-lehden sivuilla:D

Vierailija
18/18 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syynä olla sellainen, että moni kuvittelee, että nainen joka ei halua lapsia ei myöskään tykkää lapsista ja aika usein tuo tykkäämättömyys on jonkinlainen eiei.

Voi tykätä vaikkei halua omia. Ja voi haluta omia vaikkei tykkäisi, ikävä kyllä. Kaikki eivät vaan tajua tätä.