Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä sait 40v lahjaksi parhaalta ystävältäsi? itse sain tuikkukipon

Vierailija
02.05.2012 |

olen jotenkin "järkyttynyt",hyvin toimeentuleva ihminen.Itse ostin hänelle kivihieronnan lahjaksi en toki ajatellut saavani samanhintaista lahjaa,mutta tuosta kiposta olin sanaton,olisi vaikka ostanut kukkapuskan!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lahja on vähän juhlien mukainen. Kahdenkeskiselle kahvilareissulle hankitaan erilainen lahja kuin isoihin pitoihin, kärjistettynä.

Vierailija
2/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonatonkin, ellei sitten ollut juuri etsimäsi yksilö kokoelmaasi (ilmeisesti ei). Olisiko ystävälläsi ollut tiukkaa rahasta, vaikka et sitä tiedä? Moni luulee minustakin, että rahaa riittää mihin tahansa, mutta ei pidä paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi onnellinen jos saisin ystävältäni tuikkukipon. Sen voisi laittaa kahvipöytään aina kun ystäväni tulisi kylään. Jospa ystäväsi piti tuikkukippoa kauniina ja ajatteli sinunkin pitävän? Ei lahjan hinta ole tärkein vaan ajatus.

Yksi tuttu morsian suri häiden jälkeen huonoja lahjoja. Ajattelin jo silloin, että onkohan tuo ihminen ajatellut MIKSI hän meni naimisiin. Ilmeisesti ei, koska ero tuli parin vuoden jälkeen. Mitenkähän saivat jaettua kaikki rumat ja tylsät häälahjat?

Vierailija
4/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiselle ystävälleen paras ystävä osaa hankkia juuri ystävälleen sopivan lahjan, ei tarvitse tyytyä persoonattomaan lahjaan. Sen lahjan ei tarvitse edes maksaa mitään, jos hyvin suunnittelee, kunhan on saajalleen mieluisa. Nimenomaan ajatus lahjan takana on tärkeää kuten ap:n kivihierontalahjakortti.

Vierailija
5/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kivihieronta jäisi minulta kyllä käyttämättä. Kivihieronta on naurettavinta pelleilyä, mitä hieronnan alalla tiedän. Paitsi korvakynttilähoito.

Nelikymppiselle ystävälleen paras ystävä osaa hankkia juuri ystävälleen sopivan lahjan, ei tarvitse tyytyä persoonattomaan lahjaan. Sen lahjan ei tarvitse edes maksaa mitään, jos hyvin suunnittelee, kunhan on saajalleen mieluisa. Nimenomaan ajatus lahjan takana on tärkeää kuten ap:n kivihierontalahjakortti.

Vierailija
6/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaa,mutta jotenkin olin ihan hölmistynyt siitä lahjasta.Ollaan kuitenkin ystäviä jo 3 vuotiaasta lähtien.Hän ei itsekään pidä mistään "krääsästä" ja tiedetään toistemme tyylit ja intohimot aika perusteellisesti. Ystäväni tykkäsi tuosta kivihieronnasta ja oli suunnitellut menevänsä sellaiseen,siksi valitsin tuon lahjan vaikka se jollekkin toiselle ei sovikkaan.

ap

Vierailija
7/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Alessin ison raastimen ja kilon parmesan juustoa

- kosmetiikkaa pussukallisen

- lahjakortit: rautakauppaan, puutarhamyymälään ja Stokkalle sekä dinnerille

- keittokirjan (keräilen)

- dvd:n

- Aallon teräsvadin

Kaikki yhtä rakkaita ja mieluisia lahjoja!! Enpä ole koskaan ystävyyden arvoa määritellyt rahassa...

Vierailija
8/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pitänyt juhlia

Vierailija
9/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppureissun Köpikseen. Tietysti tulivat mukaan myös. Olipa ikimuistoinen synttärireissu :)

Vierailija
10/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"synttärikorttina" valokuvakehys jossa oli hänen syntymävuotensa sarjakuvalehti:)

Vierailija
11/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi voinut sitä miettiä pidempään mitä haluat. Onko hän muutenkin kovin itsekeskeinen?

Mä sain kerran kyläilylahjaksi vuosia käytetyn, kylläkin pestyn espressopannun! Henkilö hyvin toimeentuleva, mutta ei ilmeisesti ihan normaali päästään, joten ymmärsin enkä suuttunut.

Vierailija
12/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi eikä tykännyt siitä niin antoi sinulle. Itse teen juuri näin kun en tarvi lahjaa ja jotkut niitä väkisin työntää milloin miksikin lahjaksi, en välitä tuollaisista ja laitan eteenpäin esim.kihlaparille, hinnan pitää kuitenkin olla kohdallaan en anna liian halpaa , mutta näin niistä pääsee eroon,

Vierailija
13/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä sain tekstarin, ja se lämmitti, koska ystäväni on lähes legendaarisen hajamielinen, eli oli vaatinut häneltä paljon vaivaa.

Juhlissa oli toiveena kyllä, että ei lahjoja, mutta muistaakseni paras ystävä toi jotain. Oisko ollut skumppapullo, sen muistan, että kortti oli aivan hulvattoman hauska :-)

Vierailija
14/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin nelikymppisenä maisemaa aika totaalisesti: miestä, kaupunkia, työpaikkaa jne ja parhaat ystävänikin jäivät sinne entiseen paikkaan. Olimme juuri pitäneet läksiäiset, joten kukaan ei muistaakseni huomioinut syntymäpäivääni mitenkään. Uudella paikkakunnalla ja työpaikassa en tietenkään ollut ehtinyt vielä saada hyviä ystäviä, mutta sain sieltä kuitenkin mieluisan lahjan. Olivat heti onkineet selville, mistä tykkään. Mutta sitä ei voi verrata ystävän lahjaan.

Vierailija
15/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on kolmen ystävyksen porukka ja yhdellä on tulossa synttärit,kysäisin sitten toiselta kamulta josko ostettaisiin kimppalahja ja tämä joka mulle sen tuikkukipon osti niin on suunnitellut tälle kolmannelle,että vie syömään ja dingon konserttiin!!!!!!!! ap

Vierailija
16/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen, että ystävä oli ITSE saanut sen tuikkukipon lahjaksi eikä pitänyt siitä, joten "antoi vahingon kiertää" ;) Teepä sinä samoin!

Tunnustan... harrastan itse moista toimintaa ;)

Vierailija
17/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuinen ihminen miettii saamiaan lahjoja. Ja vielä oikein "järkyttyy"...

Vierailija
18/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin vaikka dinneri ja Dingon konserttiliput!

Vierailija
19/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Alessin ison raastimen ja kilon parmesan juustoa - kosmetiikkaa pussukallisen - lahjakortit: rautakauppaan, puutarhamyymälään ja Stokkalle sekä dinnerille - keittokirjan (keräilen) - dvd:n - Aallon teräsvadin Kaikki yhtä rakkaita ja mieluisia lahjoja!! Enpä ole koskaan ystävyyden arvoa määritellyt rahassa...

Vierailija
20/32 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolosti en tajunnut edes kutsua synttäreilleni, kun asuvat (pariskunta + lapsia) toisessa kaupungissa aika kaukana. Jälkikäteen tajusin, että olisihan minun pitänyt kutsua, olisin halunnutkin heidät luokseni. Tosin olivat jo alunperin tulossa seuraavana viikonloppuna kylään. Mutta silti... Nolottaa vieläkin.