selvittääkä kävikö ukko vierahissa?
Asutaan erillään ja vappua piti viettää kimpassa. Sain sitten karmivan migreenin heti aattoaamuna ja päivä meni oksennellessa ja pimeässä maatessa. Ukko lähti viihteelle mikä oli minulle ok.
Alkuyöstä se sitten kännissä soittelee ja kyselee vointeja. viimeisen puhelun soitti kertoakseen, että piti poistua ravintolasta, kun joku nainen oli niin kiihkeästi vongannut miestä. Mies oli sanonut, että mitäköhän vaimoke sanois ja tämä nainen kommentoinut, ettei kerrota sille... Sitten mies kysyi, että saako vielä soittaa yöllä. Sanoin meneväni nukkumaan, kun olo oli niin kamala. No mies toteaa sit menevänsä takaisin baariin... soittaa kuitenkin hetken päästä ja kertoo lähtevänsä kotiin, puhelu menee mykistykseen ja yritän soittaa heti perään eikä vastaa. Soittaa taas hetken päästä ja kertoo toivovansa mut vierelleen ja sanoo, että soita jos en saa nukutuksi. Soitan ja ei vastaa. On kuitenkin yöllä yrittänyt soittaa. Ja aamulla seitsemän aikaan on yrittänyt soittaa (ei normaalia)
Niin, että selvittäkää nyt mulle kävikö se huitasemassa sitä ihailijaansa vai mistä moinen? Kiitos!
Kommentit (13)
mikä määrä soittoja migreeniä potevalle.
Miksi ihmeessä yölläkin vastasit?
Tulee pääkipu ihan tuota miettiessä...
sehän tässä alusta asti olikin outoa! Ei se kapakoista yleensä soittele!
ap
en löytänyt tekstistä mitään viitteitä pettämiseen.
Tulee pääkipu ihan tuota miettiessä...
Jos ei asuta saman katon alla niin ei se nyt silloin voi niin vakaavaa olla, yksi yö sinne tänne. Mitä väliä jos kerran kuitenkin nukutte yöt erillänne toisistanne!
että joka pieraisusta ilmoitellaan.
Ihan pimeetä.
Luepas toi tekstisi ja mieti hetki parisuhdettanne.
Ei, en usko, että mies petti.
että joka pieraisusta ilmoitellaan. Ihan pimeetä.
"Hani, mä tiedän että sulla on se migreeni ja oot nukkumassa, mä vaan halusin ilmoittaa, että päästin juuri ilmaa. No mut, hyvää yötä nyt."
hetken päästä miehen puhelin soi... prrrr...
"Minä täällä migreenin kourissa, kuule, soitin vaan kertoakseni että itseltänikin tuli juuri kunnon paukku, oikeen semmonen iso ja äänekäs... mutta nyt on kyllä alettava taas kölliin, soitellaanhan taas, öitä!"
Miksi muuten valvoisi viellä tai jo 7 aikoihin?
Toisaalta varmaan siksi ei vastannut sinun puheluihisi että ei kuullut puhelimen soivan ravintolassa.
Ootte te kyllä taas lystikkäitä... Hälytyskellot soivat nimenomaan siksi, kun soitteli niin ahkerasti, mikä ei ole hänelle tavanomaista! Yleensä laittaa ravintolaillan jälkeen vaan viestillä hyvät yöt!
Nyt onkin sitten ollut koko päivän puh pois päältä, joten selvästi jotain välttelee...
juu ja ihan vakavasti ollaan oltu jo vuosia. Tämä erillään asuminen on väliaikainen ratkaisu pakon edessä.
miks kukaan soittelis jos on kuksimassa jotain vosua? eiköhän siinä nimenomaan keskitytä muuhun ku muijalle soitteluun.
Mut jos kävi, niin puheluista päätellen ei ollu kummonen pano, eli huoli pois :)
miks kukaan soittelis jos on kuksimassa jotain vosua? eiköhän siinä nimenomaan keskitytä muuhun ku muijalle soitteluun.
Mut jos kävi, niin puheluista päätellen ei ollu kummonen pano, eli huoli pois :)
tottakai sillon just soitellaan, ettei akka epäilis. Kertonut ihailijastaankin just siks. Toisaalta ehkä yrittänyt estää itseään, ettei pettäis ja paniikissa soittanut aamulla!
aika laiskasti autoitte :(
nooh, olihan se käyny vieraissa ja on nyt ihan romuna ja ei pysty puhumaan...
Kysyin puhelimessa, että mites sen "fanin" kanssa kävi ja tämä onneton ei muistanut puheluitamme ja lopulta sen oli pakko tunnustaa.
Eipä mittään, minä lähden tyttöjen iltaa viettämään ylihuomenna ja jos komiaa tarjotaan annan palaa.
Ja soittelen ukolle ;)
ja kasasin ajatusta, niin melko varmasti kävi...
:(