Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OULU Kaijonharju, Kimmontien kerrostalot - Millaista aluetta?

Vierailija
22.05.2012 |

Millainen meininki on otsikon paikassa? Vuokra-asunto olisi Oulusta hakusessa. Vastauksia haikailisin mieluiten heiltä, joilla asiasta on ensi käden tietoa :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa aluetta.

Mitä lähempänä olet keskustaa, sen turvallisempaa ja siistimpää on.

Vierailija
2/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä päivää. Siitä tosin aikaa 18 vuotta, mutta meno tuskin parantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki asia on varmasti näin, mutta opiskelijabudjetilla asunnonhaussa joutuu välttämättä tinkimään. Olisiko takataskussa ehdottaa jotakin muuta aluetta tilalle, tietysti mainitulle budjetille sopivaa?

Vierailija
4/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asunut kolmessa eri asunnossa kohta kymmenen vuotta. Kaikki palvelut vieressä, hyvät yhteydet keskustaan.

Alueella asuu paljon opiskelijoita ja muuta nuorta väkeä. Luonto lähellä, kahden järven välissä. Kimmontiellä asuu parikin kaveria, eivät ole valittaneet.

Huono maine on suurimmaksi osaksi liiottelua, siis tänne vaan:)

- Kaijonharjulainen

Vierailija
5/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30-vuotiaisiin vuokrataloihin tulee koko talon käsittävä peruskorjaus ja joudut muuttamaan remontin tieltä väliaikaisesti pois.

Vai onko niihin taloihin jo remontti tehty?

Vierailija
6/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo löytää läheltä korvaava asunto.

- kaijonharjulainen

Vierailija
7/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kaverini on asuneet tuolla vuosikaudet, itse asuin Yliopistokadulla.

Vierailija
8/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elänyt siivosti, mutta se muuttamisen vaiva, en itse ainakaan muuttaisi jos on tiedossa että remontti tulee, vasta remontin jälkeen.

Vierailija
9/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en törmäänyt häiriöihin, hyvät ulkoilumaastot, yliopisto, suuri marketti lähellä. Noissa taloissa asuu paljon nuoria ja saattavat juhlia. Meidän rapussa juhlia oli yhdessä asunnossa. Vanhoja taloja, mutta tilavat huoneet.

Jos yliopistoon olet menossa, vuokraa ihmeessä!

Vierailija
10/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alue on ihan ok, palvelut lähellä jne.

Taloyhtiöissä on paljon eroja, joissakin voi olla paljon häiriöitä, osassa asuu tosi siivoa porukkaa.

Vierailija
11/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustasta löytää tosi siistejä vuokrakämppiä edullisesti, kunhan jaksaa etsiä. Toinen hyvä vaihtoehto on Heinäpää. Otahan nyt vain asiaksesi. Mun tyttö asuu 35 neliön just rempatussa vuokrakämpässä heinäpäässä, vuokra 410e. Ei ole mun omistama vaan ihan yksityiseltä vuokrattu.

t. 2

Vierailija
12/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustasta löytää tosi siistejä vuokrakämppiä edullisesti, kunhan jaksaa etsiä. Toinen hyvä vaihtoehto on Heinäpää. Otahan nyt vain asiaksesi. Mun tyttö asuu 35 neliön just rempatussa vuokrakämpässä heinäpäässä, vuokra 410e. Ei ole mun omistama vaan ihan yksityiseltä vuokrattu.

t. 2

jos opiskelee yliopistolla, johon Kimmontieltä on n. 500m?

Vierailija
13/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

keskustasta. Korkeamman vuokran lisäksi joutuu maksamaan bussikortista ja tuhraamaan aikaa matkoihin. Tietty jos tärkeintä on päästä nopeasti ja usein keskustan baareihin niin sitten keskusta on paras vaihtoehto.

Kaijonharju on mainettaan parempi paikka, mä asuin useamman vuoden melko likellä ostaria ja edes siellä ei ollut mahdottoman levotonta. Myöhemmin olen hiukan ihmetellyt kun kuulin asuvani monen mielestä hyvinkin pahamaineisella alueella. Ei sitä normielämässä juurikaan havainnut.

Vierailija
14/14 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alue muuttunut? Kaksi alle kouluikäistä ja koulu tulevaan olisi läheisyydessä! Asunto mistä löytyy tilaa ja vasta kunnostetukin. Hinta vain mietityttää, ja rauha ratkaisee.. Kannattaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi