Tuttava vatii lapselleen järkyttävää palkkaa lastenhoidosta.
Kyselin tuttavalta jospa hänen tytär voisi katsoa poikamme perään pari viikko kesällä. Kyse ekaluokkalaisesta. Kerroin ettei tarvitse tehdä muuta kun lämmittää ruoka sekä olla paikalla jos apua tarvii. Eli ei kotitöitä ei mitään.
Palkkaa tää tuttava vaatii 400 euroa per viikko ja vielä pimeenä puhtaana käteen. Lisäksi vaatii matkakorvauksen bussilla vaikka tyttö pääsis tänne fillarilla 10 minuutissa.
Taitaa kyllä se tyttö nyt jäädä ilman paikkaa ainakin meillä. En todellakaan ala maksamaan ns varallaolosta ja mikrossa ruoan lämmittämisestä yli 400 euroa viikolta.
Kommentit (48)
että tyttö ei halua työtä mutta ei kehtaa suoraan sanoa sitä vaan kertoi siksi kohtuuttoman palkkavaatimuksen.
tulisin mielelläni tuolla palkalla teille duuniin!
Ja HUOM! Olen gradua vaille valmis opettaja, ja tehnyt koko vuoden pitkää opensijaisuutta alakoulussa.
Palkkapyyntö 16v:lle on tökerö!!
Olemme sopineet että minun serkku joka on nyt yksillä tulee meille hoitamaan pariksi viikoksi tulevaa ekaluokkalaista ja samalla katsoo vähän 10-vuotiaan perään. Palkaksi sovimme 100vko tämä sopi serkulle hyvin ja vanhemmistakin palkka on riittävä.
ihan täysi-ikäistä naista kyseltiin hoitajaksi. Kyse olisi ollut ihan vain silloin tällöin parin tunnin keikkaa jonkun menon/työn ajaksi. Tyssäsi sitten alkuunsa siihen, kun neiti ilmoitti haluavansa 10€/h. Ei siinä mitään, mutta kun oma palkka oli 8€/h niin kannattiko ennemmin jäädä töistä pois itse hoitamaan lapsia...
tajuuko nuori edes mihin sitoutuu?
Tajuuko täti itse?
tajuuko nuori edes mihin sitoutuu?
Ja milloin teillä olisi tarvetta hoitajalle?
satanen olis ihan hyvä korvaus kahdelta viikolta.