Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa olla taas se aika kun wt-poikien päät keritään

Vierailija
02.05.2012 |

Näitä kalju- ja siilipäitä voi jo bongailla siellä täällä. Näköhavainnot lisääntyvät nopeasti säiden lämmetessä.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/129 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhärimamien kullat kulkee värjätyllä pitkällä tukalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 10:58"]

Ei mulla ole varaa käyttää parturissa vähän väliä, enkä itse osaa leikata

maksaahan se jotain 24 euroa!

Montako tupakka-askia sillä muuten saa?

Jos on vähänkin enemmän lapsia, se 24€ per nuppi on iso summa. Me käytetään kaksi lasta kampaajalla noin 1,5-2kk välein ja aina mietitään, että onko se vajaa 50€ sen väärti. Mutta käytetään silti. Itse käyn kerran vuodessa jos sitäkään ja ajan miehen pään kotona, 6millin terällä.

Vierailija
84/129 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenruotsalainen ja hyvin toimeentuleva akateeminen. Leikkaan itse poikien ja tyttöjen hiukset kesäksi, ns. kesätukan.  Ymmärrän hyvin niitä, jotka leikkaavat lastensa hiukset kesäksi. Muutenkin toi wt luokittelu, ei oikeen sovi mun ajatus maailmaan. Samoja virheitä elämässä tekevät niin köyhät, että rikkaat. Antavat vaan asioille eri merkityksiä

Vierailija
85/129 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hyvin toimeentulevia ja ajetaan poikien hiukset joskus lyhyiksi. Käytännöllisyys ratkaisee.

Vierailija
86/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet roska.

Vierailija
88/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerittyjä päitä on bongattu? Mä näin tänään västäräkin, melkein yhtä varma kevään merkki, kuin nyrsitty kampaus!

Vierailija
89/129 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta poikasi haluaa siilin sinusta tulee sen myötä wt. Oikea kunnon äiti ei ota poikansa toiveita ja mieltymyksiä huomioon.

Vierailija
90/129 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Kuka arvioi toista sen mukaan? Ja mitä sitten, jos toinen on valkoista roskasakkia, ja toinen on ylhäisöä?? Meitä kaikkia tarvitaan. Niin kauan kun ei tee pahaa toiselle, saa minun puolestani ihminen olla sellainen kuin on. Mun ei tarvii olla läheisissä tekemisissä kenenkään kanssa, kenestä en pidä.

Vierailija
91/129 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö provo aloituksissa kuulukkin provoilla takaisin :-)

Vierailija
92/129 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-13-v on koko vuoden siilipää. Sori. Siitäpä sitten ne pitkätukkaiset "wt-pojat" joskus pojille mainitsee. Samoin, siitä, kun meillä käytetään pyöräilykypärää, sitäkään ei saisi käyttää, että olisi cool. Mammat ovat siis opettaneet pitkätukkansa kiusaamaan muita. Lekuri-isälläkin on siili ympäri vuoden. Tiedättekö, että harrastuksetkin voivat olla sellaisia, että pitkät, roikkuvat ja epäsiistit hiukset eivät ole oikein käytännöllisiä? Niin, mutta pitkätukkien perheissä ei harrasteta, kun aika menee muiden haukkumiseen.

Vierailija
93/129 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvahattu helteellä ja sen päällä vielä lippis on kyllä poikien suuri suosikki. Yläluokka kun ei ulkona viihdy vaan sisällä. Köyhät ne ulkona temmeltää joten se kervahattu on melkein pakosta ajeltava lippiksen alta.

Vierailija
94/129 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 09:24"]

Oman kokemukseni mukaan "alempi sosiaaliluokka" (ikävästi sanottu), pukee lapsensa muotivaatteisiin ja on hyvin tarkka lapsen vaatetuksesta, hiustyylistä jne. Tällä hetkellä poikien muotitukka on hieman ylikasvaneen näköinen. Eli ne sinun kuvailemasi wt-lapset kulkevat tänä kesänä pitkissä tukissa.

Ylempi sosiaaliluokka ei niin välitä vaatteista ja muotitukista. Heille tärkeää on käytännöllisyys, ei ulkonäkö.

Eikös tätä ole tutkittukkin että kaikkein muodikkaiminnin lapsensa pukevat yh:t. On pakko yrittää osoittaa lapsensa olevan "kelpaava".

Inhoan tätä asenteellisuutta ja perheiden nimittämistä wt ym. nimityksillä mutta oli pakko käyttää näitä tässä..Anteeksi kaikille siitä

[/quote]

Olet oikeassa

Vierailija
95/129 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 10:58"]

Ei mulla ole varaa käyttää parturissa vähän väliä, enkä itse osaa leikata

maksaahan se jotain 24 euroa!

Montako tupakka-askia sillä muuten saa?

Jos on vähänkin enemmän lapsia, se 24€ per nuppi on iso summa. Me käytetään kaksi lasta kampaajalla noin 1,5-2kk välein ja aina mietitään, että onko se vajaa 50€ sen väärti. Mutta käytetään silti. Itse käyn kerran vuodessa jos sitäkään ja ajan miehen pään kotona, 6millin terällä.

Paljon rahaa siinä kuluu...

Vierailija
96/129 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat toi hiustenleikkuukoneen ja sano: "Äiti, nyt leikataan hiukset." No vähällähän siinä pääsee, onhan se viileämpikin näin helteillä.

Vierailija
97/129 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:29"]

Pojat toi hiustenleikkuukoneen ja sano: "Äiti, nyt leikataan hiukset." No vähällähän siinä pääsee, onhan se viileämpikin näin helteillä.

[/quote]

Onko selvästi

Vierailija
98/129 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:29"]

[/quote]

Onko selvästi

[/quote]

Ei varmaan... Eihän sitä turkin ja hupparinkaan välillä ole mitään eroa. Tsii-sös.

Vierailija
99/129 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
100/129 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun junttituttu jostain Lieksasta käyttää tuota "wt" termiä ,muiden en ole kuullut ;) annetaan kaikkien kukkia! Terveisin " ei juntti akateeminen ja kaunis nainen "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme