Muistuttakaa miksi ei pidä sekaantua varattuun?
Ei ole siis mahdollisuuttakaan eikä mies minua edes huolisi, mutta haluaisin lakata haaveilemasata eräästä naimisissa olevasta pienten lasten isästä ja ehkä se auttaisi kun miettisi että mitä semmoisesta oikeasti seuraisi..
Kommentit (6)
oikeasti pettävän ja epäluotettavan miehen, jolla ei ainakaan perhearvot ole kohillaan?
Semmoinenhan tuo olisi, jos vieraisiin lähtisi.
saat ristiksesi niiden lasten lisäksi myös miehen ex-vaimon. En suosittele kenellekään. Kaikille on parempi aloittaa puhtaalta pöydältä.
terv. eräs uusperheilijä, joka on vielä monen vuodenkin jälkeen huora ja lumppu
tai sitten han jattaa perheensa ja saat sen 'suuren paketin' miehen lisaksi. vittumainen ex-vaimo, lapset viikonloppuisin jne. ja sitten saatte miehen kanssa yhteisen lapsen.. ja mies siirtyy seuraavaan uuteen suhteeseen. koska kaikki suhteet arkipaivaistyvat ja ne jotka pysyvat perheen kanssa sarkevat sydamesi ja ne jotka jattavat perheen jattavat sen uudestaan..
ja "haluan", lähinnä siis tuota miestä, en edes tiedä haluaisinko varsinaisesti suhdetta hänen kanssaan...olen aina ihmetellyt toisia naisia mutta jos tuo mies nyt jotain ehdottaisi niin olisi varmaan vaikea kieltäytyä, mutta olen 99,9% varma että kieltäytyisin, koska en haluaisi olla niin itsekäs että mahd. pilaisin toisten elämän. Kuitenkin hyvä pitää realiteetit mielessään jos nyt joku minimaalisen pieni mahdollisuus olisi että miestä joku sivuseikkailu kiinnostaisi (tiedän hänen vaimonsa ja on kyllä paremman näköinen kuin minä että tuskin kiinnostaisi ainakaan minun kanssani).
ja "haluan", lähinnä siis tuota miestä, en edes tiedä haluaisinko varsinaisesti suhdetta hänen kanssaan...olen aina ihmetellyt toisia naisia mutta jos tuo mies nyt jotain ehdottaisi niin olisi varmaan vaikea kieltäytyä, mutta olen 99,9% varma että kieltäytyisin, koska en haluaisi olla niin itsekäs että mahd. pilaisin toisten elämän. Kuitenkin hyvä pitää realiteetit mielessään jos nyt joku minimaalisen pieni mahdollisuus olisi että miestä joku sivuseikkailu kiinnostaisi (tiedän hänen vaimonsa ja on kyllä paremman näköinen kuin minä että tuskin kiinnostaisi ainakaan minun kanssani).
"romanttisesta" kohtaamisesta haaveilen (joka olisi myös fyysinen toki), että mies pitäisi juuri minua niin erityisenä että nyt tämän yhden kerran ei vaan voi vastustaa tämmöistä viatonta pikku romanssia, joka on tähtiin kirjoitettu jne, ja juuri sellaisiin ajatuksiin tehoaa kun miettii vanhempien riidoista ahdistuneita lapsia ja vittuuntunutta vaimoa ja tod näk katuvaa miestä..
tilanteeseen syyttömiä. Jos haluat vahingoittaa jotakin, kannattaa sekaantua hänen avioliittoonsa. Mutta ethän sä halua?