Leikitään, että tämä palsta on Facebook! Kirjoita tähän ketjuun seuraava päivityksesi
eli sen sijaan että päivittäisit Facebookiin, kirjoitatkin sen tänne :)
Kommentit (35)
Soppaa, saippuaa ja sihijuomaa. Kyllä paranee ihminen saunalla ja sielun silityksellä. Hyvän päivän vielä parempi ilta.
Päivissä on ihan liikaa siivoamista ja ihan liian vähän oleskelua. Missä vaiheessä kävi niin, että sohvalle istahtaminen keskellä päivää aiheuttaa syyllisyydentuntoa?
Tein tonnikalasalaatin. Salaattia sekoitellessani mietin, että nyt tästä puuttuu jotakin... Huomasin unohtaneeni tonnikalan.
alkaisko maalaamaan vai makaisko vaa sohvalla?
mut tänään laitoin päivityksen, kun mulla oli työhaastattelu, jossa se haastattelija kommentoi lopuks: "Sun hyvä puoli on se, että oot suomalainen, mutta muita hyviä puolia mä en sitten oikein nääkään." Ei kyllä jääny epäselväks, että saanko sen työn vai en...
Jahas, vappu lusittu ja mukavaa oli. Tuli kierrettyä tori ja tehtyä munkit, puhallettua ilmapalloja :)
ja jo tänään kaikki munkit loppuivat!!
Juuri oli mielessä, kun lueskelin noita toisten hienoja ruokia, että alkaisinko rehellisesti päivitellä:
saarioisen roiskeläppää, yes! (mutta epäilen, ettei joillain huumorintaju ehkä riitä)
nyt muistan, miksi nykyisin välttelen facebookia.
Nämä päivitykset ovat niin karseita, tekopirteitä. Yök.
Kyllä rupes pikkusen vituttaa, ei voi muuta sanoa kun ET VOI OLLA TOSISSAS???? :DDDDD
joten seuraava päivitykseni voisi olla vaikka seuraavanlainen:
Muutto huomenna!
miksi kaukosäädin on hukassa koko illan juuri silloin kun on telkkariin jäänyt aivan väärä kanava päälle.
sainpas porkkanat tänään kylvettyä!
Vittu kun mää oon niin yksinäinen. Itkettää...
Ääliö kiroilija
Salaperäinen
Imagonrakentaja (ihanan päivän vielä täydellisempi ilta aaah olemme täydellisiä)
Tylsät (grillikaudet ja porkkanat)
Ja mä olen itse varmaan se ilkimys, jota kaikki vihaa.
pierettää niin vitusti, tuli jo lusikallinen housuun