Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä ikäisenä lapsenne on jättänyt päiväunet?

Vierailija
01.05.2012 |

Oliko tähän erityistä "syytä" ?

Päädyittekö itse jättämään unet välistä ?

Oliko toimiva ratkaisu ?

Kuinka pitkät yöunet olivat ennen/jälkeen päikkäreiden pois jäännin?

Kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tähän erityistä "syytä" ? illat meni överiksi, eikä se nukuttaminenkaan enää onnistunut

Päädyittekö itse jättämään unet välistä ? Kyllä se enemmän taisi se lapsi olla joka niin päätti :)

Oliko toimiva ratkaisu ? oli

Kuinka pitkät yöunet olivat ennen/jälkeen päikkäreiden pois jäännin? 12-14h ennen ja jälkeen

Kiitos :) Ole hyvä =)

Vierailija
2/5 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ikää 5v6kk ja tarhassa päiväuniaikaan nukahtaa ehkä kerran viikossa ja nukkuu max40minuuttia. Yöunet nukkuu 20.30-06.30 arkisin ja vkonloppuisin 21-07.00, eli aika lyhyillä yöunilla mun mielestä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ikää 5v6kk ja tarhassa päiväuniaikaan nukahtaa ehkä kerran viikossa ja nukkuu max40minuuttia. Yöunet nukkuu 20.30-06.30 arkisin ja vkonloppuisin 21-07.00, eli aika lyhyillä yöunilla mun mielestä pärjää.

ja yöunien pituuskin täsmää. Meilläkin kaikki on poikia.

Vierailija
4/5 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman yli 2v iässä jäi päikyt pois. Aiemmin nukkui 30min-1h, mutta sitten vaan ei enää tarvinnut niitä unia. Huomasin siitä, kun vein lapsen sänkyyn, niin sieltä kuului iloista juttelua jopa 45min. Päädyin tulokseen, että unia ei tarvitse. Yöunet säilyi samana klo 19-7.30.

Vierailija
5/5 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli 3,5v ja toinen juuri täyttänyt 2v. Oli erittäin toimiva ratkaisu, itse päätettiin siis jättää pois. Ennen yöunet olivat noin klo 22/24-09, nyt n. klo 20/21-08. Illat rauhoittuivat huomattavasti ja nukahtaminen onnistuu nopeasti.