Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskiaiskassa nolasi mut tänään kun kortit ei toimineet.

Vierailija
30.04.2012 |

Vika ei siis ollut minussa eikä kortissa ja tilillä oli katetta.

Laitoin pin-koodin kolme kertaa ja sanoin että on toiminut eikä pitäs olla mitään häikkää. Odoteltiin ja odoteltiin ja sitten ei mennyt tapahtuma läpi, kun kortit ei samaan aikaan toimineet missään.

Kehtasi tämä typykkä sitten kyllästynyt virne naamallaan oikeen naukuvalla äänellä todeta että taitaa olla ettei kate riitä. Ja olin siis ostamassa yhtä maitoa saatana vie.... Ja hirveä jono takana.

No ei toiminu seuraavallakaan, eikä sitä seuraavalla. Vittuperkele ottaa vieläkin aivoon sen asenne.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaalle että "sulla ei ole katetta". Phyh.

Vierailija
62/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ompas idioottikassa! Jos kate ei riitä, niin sitten näytöissämme lukee, että kate ei riitä! Jos on muuta häikkää, niin ei sillon oikeasti voi kuuluttaa jostain olemattomasta katteesta. Tosi tyhmää käytöstä, laita ihmeessä palautetta.

T: kassatäti myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla niin huono itsetunto, että pitää kuvitella että se tyttörukka siinä kassalla vittuili sinulle..?

Oli ehkä hömppä lausahdus myyjältä, mutta tuskin mitään pahaa tarkoitti sillä. Miksi piti vetää tuollaiset porot nokkaan??

Minä ainakin soittaisin suoraan kauppiaalle (olen niin tehnytkin muutaman kerran) ja antaisin palautetta.

Siinä on äkkiä kassatytön työpaikka katkolla kun muutama asiallinen kohteliaasti annettu palaute tulee.

Vittuilun vastaanottokykyni on vaan aika huono...

Vierailija
64/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin on monia tilanteita, joissa asiakkaalle ei mene asia jakeluun, ellei kerro, että hänen korttinsa ei mennyt läpi koska tilillä ei ilmeisesti ole katetta. Kaikki eivät nimittäin ymmärrä, jos kertoo, että nyt kone ilmoittaa, että "ei myyntiä". Siinä ei ole mitään nolaamistarkoitusta ja normaali-itsetuntoinen ihminen kestää kuulla tällaisen asian. Minäkin kestän.:)

t: kaupan täti

Olisi kuitenkin hyvä, etteivät kaupan tädit sanoisi asioita, jotka eivät välttämättä pidä paikkaansa. "Kaupan täti" tietää varmaan myös sen, että joillain korteilla pystyy silti ostamaan, vaikkei sillä olisi katetta - luottopuolelta, tai ihan jopa siitä pankkipuolelta, josta pystyy kyllä höyläämään miinukselle. Esim. itselläni on tällainen kortti.

Suuttuisin varmaan itsekin, jos minulle puhuttaisiin soopaa kassalla. Asiallisempaa olisi todeta, että yhteyksissä voi olla jotain häikkää.

Vierailija
65/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin on monia tilanteita, joissa asiakkaalle ei mene asia jakeluun, ellei kerro, että hänen korttinsa ei mennyt läpi koska tilillä ei ilmeisesti ole katetta. Kaikki eivät nimittäin ymmärrä, jos kertoo, että nyt kone ilmoittaa, että "ei myyntiä". Siinä ei ole mitään nolaamistarkoitusta ja normaali-itsetuntoinen ihminen kestää kuulla tällaisen asian. Minäkin kestän.:)

t: kaupan täti

Olisi kuitenkin hyvä, etteivät kaupan tädit sanoisi asioita, jotka eivät välttämättä pidä paikkaansa. "Kaupan täti" tietää varmaan myös sen, että joillain korteilla pystyy silti ostamaan, vaikkei sillä olisi katetta - luottopuolelta, tai ihan jopa siitä pankkipuolelta, josta pystyy kyllä höyläämään miinukselle. Esim. itselläni on tällainen kortti.

Suuttuisin varmaan itsekin, jos minulle puhuttaisiin soopaa kassalla. Asiallisempaa olisi todeta, että yhteyksissä voi olla jotain häikkää.

että tässä oli alunperinkin kyse varmennettavista korteista, eikä sellaisista, jotka voi höylätä miinukselle. Ne nimittäin toimivat ihan normaalisti, silloin kun noita varmennusongelmia on.

Vierailija
66/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ompas idioottikassa! Jos kate ei riitä, niin sitten näytöissämme lukee, että kate ei riitä! Jos on muuta häikkää, niin ei sillon oikeasti voi kuuluttaa jostain olemattomasta katteesta. Tosi tyhmää käytöstä, laita ihmeessä palautetta.

T: kassatäti myös

että kaikissa kaupoissa ei ole samanlaisia järjestelmiä? Edellisessä työpaikassani kone ilmoitti "Ei katetta/Ei myyntiä" KAIKKEEN häiriöön kortilla maksettaessa. Silloinkin siis, kun yhteydessä oli vikaa. Niinpä siis ilmoitin aina asiakkaalle, että koneeni ilmoittaa, että kortilla ei ole katetta. Olin tosin vähän huonommassa naapurustossa töissä, jossa kukaan ei vihastunut tästä (sillä usein tilillä ei oikeasti ollut katetta :D ).

Vierailija
67/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on naurettavaa maksaa jokin maitopurkki pankkikortilla. Kerrankin erään ihmisen eväät olisivat maksaneet 1,70 e, niin kortti ei toiminut. Myyjä sanoi, että ei katetta. Tää asiakas luimisteli punaisena ulos ilman eväitään. Itse käytän korttia lähinnä isoissa ostoksissa, elektroniikka ja huonekalut. Ruokakaupassa en käytä, ainakaan alle 30 e ostoksissa.

Käteismaksajat hidastelevat kun laskevat tasarahaa, tai vaihtoehtoisesti myyjä laskee vaihtorahan, jota sitten asetellaan kukkaroon. Kortilla maksaa suitsait. Mulla ei ole juuri koskaan käteistä. Ja joku väitti että näyttää köyhältä jos maksaa maidon kortilla - miten?? Näyttääkö rikkaalta jos laskee kolikkoja? Ja arvatkaa paljonko mua kiinnostaa miltä näytän? Mulla loppuu joskus rahat tililtä ja joudun maksamaan luottokortilla kun electron ei menekään läpi. Mä katson aina mitä se asiakkaan pääte sanoo (maksu hylätty) ja vaihdan luottokorttiin ennen kuin kassa sanoo mitään.

Vierailija
68/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaiskassa tässä moi! Sori vaan, mutta alkoi vituttaan sun, paskiaisasiakkaan, huokailu siinä tilanteessa. Mähän en voi sille mitään, jos sun paskakorttis ei toimi. Tämän ilmoitan hyvin naukuvalla äänellä nyt sinulle hapannaama.

Vierailija
69/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaiskassa tässä moi! Sori vaan, mutta alkoi vituttaan sun, paskiaisasiakkaan, huokailu siinä tilanteessa. Mähän en voi sille mitään, jos sun paskakorttis ei toimi. Tämän ilmoitan hyvin naukuvalla äänellä nyt sinulle hapannaama.

Mä olen aina halunnut sanoa tämän tietyille asiakkaille.

Vierailija
70/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat hidastella siinä kassalla niin mene sille citymarketin hidaskassalle tai Stockalle, äänensävyni viestittää juuri sinulle että yritä nyt keksiä joku muu maksutapa tai jätä ostokset tähän ja kiitos tee se päätös kahdessa sekunnissa ja ala sitten vasta miettimään, miksi se kortti ei mennyt läpi.

Vierailija
71/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran samallta tavalla kuin ylläolevalla, paitsi mun kortti oli ulkomailla kopioitu ja korttini oli suljettu. Eipä haitannut kun on 3 luottokorttia. Otin seuraavan ja soitin luottokorttiyhtiöön. Seuraavana päivänä tuli postissa sama selitettynä, posti kesti vain normaalia kauemmin.

On ihan fiksua että on muutama luottokortti lompakossa.

Vuosia vuosia sitten kun isojen summien varmistus tehtiin puhelimitse myyjä saksi mun kortin. Olin ihan että häh ! Sanoi korttini on ostokiellossa ja mä raivostuin kunnolla. Kun olin n 20 krt pyytänyt suostui soittamaan takas ja kävi ilmi että myyjä oli antanut kortin numeron väärin ja mun kortissa ei ollut mitään vikaa.

Oltiin vielä ulkomailla ja seuraavaa yötä ei oltu hotellissa maksettu. Onneksi miehellä oli kortti mukana, mutta heti kun tultiin Suomeen tilasin toisen luottokortin lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi