Laihduttajat: Mitä olet syönyt tänään?
Itse olen:
1 Lämmin kuppi kanakeitto
6 x hapankorppupala oivariinilla ja leikkeleellä
1 Naturdiet tetra juoma
runsaasti kahvia
2 lasia mehua.
Kommentit (26)
Yksi Realruis kananmunalla, juustolla ja kasviksilla. Teetä
vadelmia + raeuustoa
uunulohta + vähän pottumuusia
3 munkkia ja simaa
Aamupala: yksi puolikas karppi-ruispala + mukillinen kahvia rasvattomalla maidolla
Kahvitauolla kuppi kahvia + rasvatonta maitoa
Lounas: muutaman sentin palanen uunissa kypsytettyä lohta, päällä oli Creme Bonjour Sipulia sekä puoli pussia mikrossa kypsennettyjä Wok Bali -kasviksia, yksi kananmuna
Välipala: kaksi kananmunaa
Päivällinen: jäävuorisalaattia, kurkkua, puoli purkkia tonnikalaa, puoli purkkia raejuustoa + jälkkäriksi muutama lusikallinen turkkilaista jugurttia
Paaaaaljon vettä pitkin päivää.
En syö tänään enää muuta. Johan tuossa olikin paljon syötävää, eikö. Maha on täynnä ja nälkää en ole nähnyt yhtään, siis en yhtään.
Tällä tyylillä painoa on lähtenyt jonain viikkona puoli kiloa, jonain viikkona kilo. Olen jatkanut neljä viikkoa, eikä ole tehnyt yhtään tiukkaa. Tosiaan olen saanut syödä maarun täyteen joka päivä eikä mistään olennaisesta ole tarvinnut kieltäytyä eikä "kuilottaa".
Voi olla että illan tullen otan yhen light -siiderin.......
Mä söin: 125 g vadelmia, proteiinipirtelö, kourallinen herneitä torilla, lounas: kolme kananmunaa päivällinen: yksi makkara, 200 g pakatekasviksia, 6 palaa suklaata ja ilta rahkapurkki, jossa vähän ananasta ja 7 viinirypälettä paloiteltuna. Ja paljon vettä sekä fun ligt mehua
Itse olen tyytyväinen, että saan edes syötävänä nuo hapankorput.
ap
Mä söin: 125 g vadelmia, proteiinipirtelö, kourallinen herneitä torilla, lounas: kolme kananmunaa päivällinen: yksi makkara, 200 g pakatekasviksia, 6 palaa suklaata ja ilta rahkapurkki, jossa vähän ananasta ja 7 viinirypälettä paloiteltuna. Ja paljon vettä sekä fun ligt mehua
Itse olen tyytyväinen, että saan edes syötävänä nuo hapankorput.
ap
Kun ei maistu ruoka. Onhan se nyt ennen maistunut, jos kerta pitää dietillä olla. Kaverin laihikset ei oo ikinä kestänu muutamaa viikkoa kauempaa ja on lihonnut aina tuplana takasin. Pakota itsesi syömään vähintään 1200 kcal. Muuten sun elimistö menee säästöliekille ja lihot takas heti.
Lounaalla perunoita ja lohta
Välipalalla kahvia ja viinirypäleitä
Päivällisellä Peruna-purjokeittoa
Iltapalalla broilersalaatti
Paljon vettä pitkin päivää
aamu: kahvia ja ruisleipä
lounas: tomaattijauhelihapastaa ja maitoa
välipala: kahvia ja tomaattiruisleipä
päivällinen: tomaattipastaa ja maito
iltapala: paahtoleipä ja teetä
Tällä mennään. Pyrin ensin säännöllistämään ruokarytmini ja tarkkailemaan syömisieni ravintoarvoja. Vähitellen vähennän määrää ja lisään liikuntaa.
kun ei kerta maistu.
Tää menny tähän ihan vahingossa.
Olen tästä aikasemminkin kirjottanut.
Ja en pitänyt pahana sitä, että paino tippuu.
ap
Aamiaisella puuroa, mehukeittoa, omena
Lounaalla peruna, broileria, salaattia
välipalalla kahvi ja omena
Päivällisellä peruna, salaattia, broileria
illalla vielä rahkaa, mehukeittoa, kasviksia ja kahvi
Kaloreita ei kuitenkaan ihan hirveästi vaikka koko ajan puputan jotain eikä nälkä vaivaa.
Itse olen tyytyväinen, että saan edes syötävänä nuo hapankorput. ap
Kun ei maistu ruoka. Onhan se nyt ennen maistunut, jos kerta pitää dietillä olla. Kaverin laihikset ei oo ikinä kestänu muutamaa viikkoa kauempaa ja on lihonnut aina tuplana takasin. Pakota itsesi syömään vähintään 1200 kcal. Muuten sun elimistö menee säästöliekille ja lihot takas heti.
Olen tyytyväinen, että nuokin saan alas.
Elämäntilanne nyt vaan hieman outo normaalista poiketen.
Uskon, että kyllä tämä tästä suttaantuu.
ap
aamu: kahvia ja ruisleipä lounas: tomaattijauhelihapastaa ja maitoa välipala: kahvia ja tomaattiruisleipä päivällinen: tomaattipastaa ja maito iltapala: paahtoleipä ja teetä Tällä mennään. Pyrin ensin säännöllistämään ruokarytmini ja tarkkailemaan syömisieni ravintoarvoja. Vähitellen vähennän määrää ja lisään liikuntaa.
Oisko syytä tarkkailla tämän päivänkin ravintoarvoja, ja todeta että kasviksia ei ole kuin tomaatin muodossa? Ei hyvä.
Huhhuh. Lounaaksi pelkkiä kananmunia?
aamulla mustikkarahka purkki n.400kcal
töissä lounaalla kanakeito n.350kcal
kahvitunnilla pari vaahtokarkkia, joita joku oli tuonut
kotona wokkia ja riisiä, lasi punaviiniä
nyt iltapalaksi samaa riisiä + kurkkua ja tomaattia tortillan sisällä.
Mutta nyt ei sattunut kotona olee muuta kasvista, tai porkkanaa on. Tomaatti on monessa suhteessa hyvä vihannes. Olen jättänyt kuitenkin pois kaikki aiemmin puputtamani pullat ja muut rasvaiset ja sokeriset herkut. Tästä on hyvä lähteä, en aio mitään dieettilitkuja edes juoda.
Oikeestaan, voisitko kertoa mulle vaikkapa huomista ruokalistaa, joka olisi hyvä ravintoarvoiltaan?
herätys klo 5. Kulaus appelsiinimehua.
klo 10 kolme pientä suklaapatukkaa ja yksi sokerimunkki.
klo 11 iso mukillinen maitokahvia.
klo 14 perunamuusia, jauhelihakastiketta, salaattia, maitoa, kahvia ja kaksi sokerimunkkia.
klo 19.30 kolme gluteenitonta suklaakeksiä.
vielä joku iltapala, en vielä tiedä mikä ja milloin.
Mutta nyt ei sattunut kotona olee muuta kasvista, tai porkkanaa on. Tomaatti on monessa suhteessa hyvä vihannes. Olen jättänyt kuitenkin pois kaikki aiemmin puputtamani pullat ja muut rasvaiset ja sokeriset herkut. Tästä on hyvä lähteä, en aio mitään dieettilitkuja edes juoda. Oikeestaan, voisitko kertoa mulle vaikkapa huomista ruokalistaa, joka olisi hyvä ravintoarvoiltaan?
jaa, ei sulla taida huomennakaan niitä kasviksia olla :) Mutta noin yleisesti ottaen hyvä ruokapäivä vois olla vaikka tällanen:
Aamulla täysjyväleipää, levitettä, kasviksia leivälle (esim. salaatti, tomaatti, paprika) ja proteiinina esim. kananmuna. Lisänä kahvia tai teetä ja hedelmä/1dl tuoremehua (mieluummin hedelmä)
Aamupäivän välipalana (jos aamupalan ja lounaan väli on pitkä) esim. hedelmä tai sokeriton jogurtti
Lounaaksi keitto, siinä on jo kasviksia mukana. Keiton sijaan myös salaatti on hyvä, jollain vähärasvaisella proteiinilla (esim. kana)
Välipalaksi jogurttia ja marjoja.
Päivällinen lautasmallin mukaan. Esim. vähärasvainen possunpihvi, perunaa tai täysjyväviljaa ja puolikas lautasellinen salaattia. Jos laitat kastiketta, laita vain vähä, siitä saa kyllä makua ilman että upottaa ruuan siihen.
Iltapalalla vaikkapa rahkaa, leseitä ja hedelmä.
En tiedä oliko tästä mitään iloa :) Hyviä keittoja esim. broilervihanneskeitto, kasvissosekeitot (tähän voi sitten ottaa kylkeen vaikka ruisleipää ja siihen päälle jotain proteiinia jotta tulee täyttävämpää), jauhelihakeitto tms.
Salaateissa vain mielikuvitus on rajana, mutta niihin tosiaan aina kans mukaan muutakin kuin kasviksia, eli vaikkapa grillattua kanaa, kananmunaa, pähkinöitä, vähärasvaista possua/nautaa tms. Kastiketta mukaan myös että saat makua!
Päivälliselle löytyy pakastealtaasta kymmenittäin erilaisia vihanneswokkeja joita testata. Jos jaksat itse tehdä, aina parempi, eli katso vinkkejä sopivista yhdistelmistä niistä pakastejutuista ja osta aineet tuoreena. Niissäkin voi käyttää maustekastikkeita hiukan jos haluaa, saa enemmän makua ja kastikkeilla vaihtelua.
Pataruuat on helppoja ja hyviä, esim. broilerpataa teen ihan niin että laitan broilerinsuikaleita, chili- tai valkosipulimausteista tomaattimurskaa sekä kermaa sekaisin ja uuniin. Tomaatti on terveellistä, mutta lisään silti sen salaatin vielä kylkeen. Perunat on tähän hyvä lisä.
Jogurtteja mainostetaan tosi usein että "vähärasvainen!" mutta sitten niissä on älytön määrä sokeria. Ota mieluummin sokeroimaton ja rasvainen, on terveellisempää ja täyttävämpää.
Puuroista jos tykkäät niin niistä saa tietty hyvää aamupalaa, lisäksi vaikka marjoja/mehukeittoa sekaan.
Huhhuh. Lounaaksi pelkkiä kananmunia?
Mutta kun karppaan ja teen matkatyötä. Tulin kotiin viikonlopun työmatkalta. Aamulla olin salilla ja kananmunat oli ainoa proteiinipitoinen ruoka, mitä oli jääkaapissani, joka ammotti tyhjyyttään ennen kauppaan menoa. Ja nälkä oli törkeä. Aina ei voi olla täydellinen. Huomiseksi on raejuustoa, rahkaa, ananasta, hedelmiä, ruuaksi kanaa sekä kasviksia. Kananmunat loppui ;-) Seli seli, mutta näin se on.
mutta toisaalta tänään on juhlapäivä..
Aamulla 2 ruisleipää, päällä margariinia, juusto, kinkkua ja paprikaa. Kahvi.
Lounaalla broileripastaa.
Välipalana suklaapatukka (esimies tarjosi, olisin voinut kieltäytyä, mutta oli nälkä..)
Päivällisenä jauhelihatacoja ja jälkkäriksi lasillinen itsetehtyä simaa ja munkki.
Iltapalaa en vielä ole syönyt, kun jostain kumman syystä (??) ei ole nälkä.. :D Kuoharipullon aion kyllä avata. Normaalisti syön noin 1500kcal päivässä. Tänään tuo ylittyi kyllä.
kaksi nutrilett-pirtelöä
kaksi nutrilett-keittoa
yhden nutrilett-patukan
runsaasti vettä, ylimääräistä suolaa
Takana viisi päivää nutrausta ja nyt todella tarvis tsemppiä. Nälkä on KOVA just tälläkin hetkellä, keitän kahvia että pääsisin tästä yli. Päivä meni jo aika kivasti mutta illalla on tosi vaikeaa. Jos tää ei tästä pian helpotu, lopetan kohta. Jotenkin tuntuu että rajansa kaikella. Kyllähän toi puntari näyttää nyt kivoja lukemia, mutta nestettä suurin osa varmaan.