Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat: Mitä olet syönyt tänään?

Vierailija
30.04.2012 |

Itse olen:

1 Lämmin kuppi kanakeitto

6 x hapankorppupala oivariinilla ja leikkeleellä

1 Naturdiet tetra juoma

runsaasti kahvia

2 lasia mehua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin: 125 g vadelmia, proteiinipirtelö, kourallinen herneitä torilla, lounas: kolme kananmunaa päivällinen: yksi makkara, 200 g pakatekasviksia, 6 palaa suklaata ja ilta rahkapurkki, jossa vähän ananasta ja 7 viinirypälettä paloiteltuna. Ja paljon vettä sekä fun ligt mehua

Vierailija
2/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Realruis kananmunalla, juustolla ja kasviksilla. Teetä

vadelmia + raeuustoa

uunulohta + vähän pottumuusia

3 munkkia ja simaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: yksi puolikas karppi-ruispala + mukillinen kahvia rasvattomalla maidolla

Kahvitauolla kuppi kahvia + rasvatonta maitoa

Lounas: muutaman sentin palanen uunissa kypsytettyä lohta, päällä oli Creme Bonjour Sipulia sekä puoli pussia mikrossa kypsennettyjä Wok Bali -kasviksia, yksi kananmuna

Välipala: kaksi kananmunaa

Päivällinen: jäävuorisalaattia, kurkkua, puoli purkkia tonnikalaa, puoli purkkia raejuustoa + jälkkäriksi muutama lusikallinen turkkilaista jugurttia

Paaaaaljon vettä pitkin päivää.

En syö tänään enää muuta. Johan tuossa olikin paljon syötävää, eikö. Maha on täynnä ja nälkää en ole nähnyt yhtään, siis en yhtään.

Tällä tyylillä painoa on lähtenyt jonain viikkona puoli kiloa, jonain viikkona kilo. Olen jatkanut neljä viikkoa, eikä ole tehnyt yhtään tiukkaa. Tosiaan olen saanut syödä maarun täyteen joka päivä eikä mistään olennaisesta ole tarvinnut kieltäytyä eikä "kuilottaa".

Voi olla että illan tullen otan yhen light -siiderin.......

Vierailija
4/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin: 125 g vadelmia, proteiinipirtelö, kourallinen herneitä torilla, lounas: kolme kananmunaa päivällinen: yksi makkara, 200 g pakatekasviksia, 6 palaa suklaata ja ilta rahkapurkki, jossa vähän ananasta ja 7 viinirypälettä paloiteltuna. Ja paljon vettä sekä fun ligt mehua

Itse olen tyytyväinen, että saan edes syötävänä nuo hapankorput.

ap

Vierailija
5/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kerta maistu.

Vierailija
6/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen, että saan edes syötävänä nuo hapankorput.

ap

Kun ei maistu ruoka. Onhan se nyt ennen maistunut, jos kerta pitää dietillä olla. Kaverin laihikset ei oo ikinä kestänu muutamaa viikkoa kauempaa ja on lihonnut aina tuplana takasin. Pakota itsesi syömään vähintään 1200 kcal. Muuten sun elimistö menee säästöliekille ja lihot takas heti.

Vierailija
7/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla perunoita ja lohta

Välipalalla kahvia ja viinirypäleitä

Päivällisellä Peruna-purjokeittoa

Iltapalalla broilersalaatti

Paljon vettä pitkin päivää

Vierailija
8/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu: kahvia ja ruisleipä

lounas: tomaattijauhelihapastaa ja maitoa

välipala: kahvia ja tomaattiruisleipä

päivällinen: tomaattipastaa ja maito

iltapala: paahtoleipä ja teetä

Tällä mennään. Pyrin ensin säännöllistämään ruokarytmini ja tarkkailemaan syömisieni ravintoarvoja. Vähitellen vähennän määrää ja lisään liikuntaa.

Vierailija
9/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kerta maistu.

Tää menny tähän ihan vahingossa.

Olen tästä aikasemminkin kirjottanut.

Ja en pitänyt pahana sitä, että paino tippuu.

ap

Vierailija
10/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisella puuroa, mehukeittoa, omena

Lounaalla peruna, broileria, salaattia

välipalalla kahvi ja omena

Päivällisellä peruna, salaattia, broileria

illalla vielä rahkaa, mehukeittoa, kasviksia ja kahvi

Kaloreita ei kuitenkaan ihan hirveästi vaikka koko ajan puputan jotain eikä nälkä vaivaa.

Vierailija
11/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen, että saan edes syötävänä nuo hapankorput. ap

Kun ei maistu ruoka. Onhan se nyt ennen maistunut, jos kerta pitää dietillä olla. Kaverin laihikset ei oo ikinä kestänu muutamaa viikkoa kauempaa ja on lihonnut aina tuplana takasin. Pakota itsesi syömään vähintään 1200 kcal. Muuten sun elimistö menee säästöliekille ja lihot takas heti.

Olen tyytyväinen, että nuokin saan alas.

Elämäntilanne nyt vaan hieman outo normaalista poiketen.

Uskon, että kyllä tämä tästä suttaantuu.

ap

Vierailija
12/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu: kahvia ja ruisleipä lounas: tomaattijauhelihapastaa ja maitoa välipala: kahvia ja tomaattiruisleipä päivällinen: tomaattipastaa ja maito iltapala: paahtoleipä ja teetä Tällä mennään. Pyrin ensin säännöllistämään ruokarytmini ja tarkkailemaan syömisieni ravintoarvoja. Vähitellen vähennän määrää ja lisään liikuntaa.

Oisko syytä tarkkailla tämän päivänkin ravintoarvoja, ja todeta että kasviksia ei ole kuin tomaatin muodossa? Ei hyvä.

Vierailija
13/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Lounaaksi pelkkiä kananmunia?

Vierailija
14/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla mustikkarahka purkki n.400kcal

töissä lounaalla kanakeito n.350kcal

kahvitunnilla pari vaahtokarkkia, joita joku oli tuonut

kotona wokkia ja riisiä, lasi punaviiniä

nyt iltapalaksi samaa riisiä + kurkkua ja tomaattia tortillan sisällä.

Vierailija
15/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei sattunut kotona olee muuta kasvista, tai porkkanaa on. Tomaatti on monessa suhteessa hyvä vihannes. Olen jättänyt kuitenkin pois kaikki aiemmin puputtamani pullat ja muut rasvaiset ja sokeriset herkut. Tästä on hyvä lähteä, en aio mitään dieettilitkuja edes juoda.

Oikeestaan, voisitko kertoa mulle vaikkapa huomista ruokalistaa, joka olisi hyvä ravintoarvoiltaan?

Vierailija
16/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätys klo 5. Kulaus appelsiinimehua.

klo 10 kolme pientä suklaapatukkaa ja yksi sokerimunkki.

klo 11 iso mukillinen maitokahvia.

klo 14 perunamuusia, jauhelihakastiketta, salaattia, maitoa, kahvia ja kaksi sokerimunkkia.

klo 19.30 kolme gluteenitonta suklaakeksiä.

vielä joku iltapala, en vielä tiedä mikä ja milloin.

Vierailija
17/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei sattunut kotona olee muuta kasvista, tai porkkanaa on. Tomaatti on monessa suhteessa hyvä vihannes. Olen jättänyt kuitenkin pois kaikki aiemmin puputtamani pullat ja muut rasvaiset ja sokeriset herkut. Tästä on hyvä lähteä, en aio mitään dieettilitkuja edes juoda. Oikeestaan, voisitko kertoa mulle vaikkapa huomista ruokalistaa, joka olisi hyvä ravintoarvoiltaan?

jaa, ei sulla taida huomennakaan niitä kasviksia olla :) Mutta noin yleisesti ottaen hyvä ruokapäivä vois olla vaikka tällanen:

Aamulla täysjyväleipää, levitettä, kasviksia leivälle (esim. salaatti, tomaatti, paprika) ja proteiinina esim. kananmuna. Lisänä kahvia tai teetä ja hedelmä/1dl tuoremehua (mieluummin hedelmä)

Aamupäivän välipalana (jos aamupalan ja lounaan väli on pitkä) esim. hedelmä tai sokeriton jogurtti

Lounaaksi keitto, siinä on jo kasviksia mukana. Keiton sijaan myös salaatti on hyvä, jollain vähärasvaisella proteiinilla (esim. kana)

Välipalaksi jogurttia ja marjoja.

Päivällinen lautasmallin mukaan. Esim. vähärasvainen possunpihvi, perunaa tai täysjyväviljaa ja puolikas lautasellinen salaattia. Jos laitat kastiketta, laita vain vähä, siitä saa kyllä makua ilman että upottaa ruuan siihen.

Iltapalalla vaikkapa rahkaa, leseitä ja hedelmä.

En tiedä oliko tästä mitään iloa :) Hyviä keittoja esim. broilervihanneskeitto, kasvissosekeitot (tähän voi sitten ottaa kylkeen vaikka ruisleipää ja siihen päälle jotain proteiinia jotta tulee täyttävämpää), jauhelihakeitto tms.

Salaateissa vain mielikuvitus on rajana, mutta niihin tosiaan aina kans mukaan muutakin kuin kasviksia, eli vaikkapa grillattua kanaa, kananmunaa, pähkinöitä, vähärasvaista possua/nautaa tms. Kastiketta mukaan myös että saat makua!

Päivälliselle löytyy pakastealtaasta kymmenittäin erilaisia vihanneswokkeja joita testata. Jos jaksat itse tehdä, aina parempi, eli katso vinkkejä sopivista yhdistelmistä niistä pakastejutuista ja osta aineet tuoreena. Niissäkin voi käyttää maustekastikkeita hiukan jos haluaa, saa enemmän makua ja kastikkeilla vaihtelua.

Pataruuat on helppoja ja hyviä, esim. broilerpataa teen ihan niin että laitan broilerinsuikaleita, chili- tai valkosipulimausteista tomaattimurskaa sekä kermaa sekaisin ja uuniin. Tomaatti on terveellistä, mutta lisään silti sen salaatin vielä kylkeen. Perunat on tähän hyvä lisä.

Jogurtteja mainostetaan tosi usein että "vähärasvainen!" mutta sitten niissä on älytön määrä sokeria. Ota mieluummin sokeroimaton ja rasvainen, on terveellisempää ja täyttävämpää.

Puuroista jos tykkäät niin niistä saa tietty hyvää aamupalaa, lisäksi vaikka marjoja/mehukeittoa sekaan.

Vierailija
18/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Lounaaksi pelkkiä kananmunia?

Mutta kun karppaan ja teen matkatyötä. Tulin kotiin viikonlopun työmatkalta. Aamulla olin salilla ja kananmunat oli ainoa proteiinipitoinen ruoka, mitä oli jääkaapissani, joka ammotti tyhjyyttään ennen kauppaan menoa. Ja nälkä oli törkeä. Aina ei voi olla täydellinen. Huomiseksi on raejuustoa, rahkaa, ananasta, hedelmiä, ruuaksi kanaa sekä kasviksia. Kananmunat loppui ;-) Seli seli, mutta näin se on.

Vierailija
19/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta tänään on juhlapäivä..

Aamulla 2 ruisleipää, päällä margariinia, juusto, kinkkua ja paprikaa. Kahvi.

Lounaalla broileripastaa.

Välipalana suklaapatukka (esimies tarjosi, olisin voinut kieltäytyä, mutta oli nälkä..)

Päivällisenä jauhelihatacoja ja jälkkäriksi lasillinen itsetehtyä simaa ja munkki.

Iltapalaa en vielä ole syönyt, kun jostain kumman syystä (??) ei ole nälkä.. :D Kuoharipullon aion kyllä avata. Normaalisti syön noin 1500kcal päivässä. Tänään tuo ylittyi kyllä.

Vierailija
20/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi nutrilett-pirtelöä

kaksi nutrilett-keittoa

yhden nutrilett-patukan

runsaasti vettä, ylimääräistä suolaa

Takana viisi päivää nutrausta ja nyt todella tarvis tsemppiä. Nälkä on KOVA just tälläkin hetkellä, keitän kahvia että pääsisin tästä yli. Päivä meni jo aika kivasti mutta illalla on tosi vaikeaa. Jos tää ei tästä pian helpotu, lopetan kohta. Jotenkin tuntuu että rajansa kaikella. Kyllähän toi puntari näyttää nyt kivoja lukemia, mutta nestettä suurin osa varmaan.