Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti sairaalloisen ylipainoisen ystäväni käytös tänään kaupassa.

Vierailija
30.04.2012 |

Kävin tänään kaupassa erään kaverini kanssa, joka on sairaalloisen ylipainoinen. Hän keräsi kärryihinsä mm. hedelmiä, kasviksia, ruisleipää, kaurahiutaleita, raejuustoa, kalaa ja maitorahkaa.

Kun hän luuli, etten huomaa, niin hän loi kaipaavia katseita limsoja, pizzoja, perunalastuja ja karkkeja kohtaan. Se verran olen päässyt näkemään esim hänen jääkaappiinsa, kuiva-ainekaappeihin ja roskiksiin, ettei siellä jääkaapissa, kuiva-ainekaapeissa tai roskiksissa ole koskaan (ainakaan minä en ole huomannut) esim. ruisleipää, kasviksia, hedelmiä tai esim. siellä roskiksessa mitään tyhjiä leipäpakkauksia tai hedelmän kuoria, vaan aina hänellä on kaapit täynnä pizzaa, perunalastuja, karkkeja, suklaata, limsaa ja muuta roskaruokaa. Nyt hän ei kehdannut minun nähteni niitä ostaa, mutta voisin lyödä vaikka mitä vetoa, että niitä hän ryntäsi takaisin kauppaan ostamaan, kun pääsi minusta eroon ja heitti ne ostamansa terveelliset ruoat syömättä roskiin. Sitten hän vielä jaksaa ihmetellä, että miten hän vain lihoo ja miksi häntä hikoiluttaa ja kävely on hänelle niin vaikeaa, kun painoa on enemmän kuin pituutta:-D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tosi vitsikästä, kun ihmisellä on ahmimishäiriö. Oikein itseänikin naurattaa sillai sydämellisesti, kun luen tuon sun jutun. Voi että kun naurattaakin, ihan mahdoton lopettaa.

Vierailija
2/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kg ja syön hedelmiä, kasviksia, ruisleipää, kaurahiutaleita, raejuustoa, kalaa ja maitorahkaa.

Ja lihavat ei muuten syö hirveesti, perusaineenvaihdunta ratlaisee. Jos ne söis hirveesti, ne lihois lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kg ja syön hedelmiä, kasviksia, ruisleipää, kaurahiutaleita, raejuustoa, kalaa ja maitorahkaa.

Ja lihavat ei muuten syö hirveesti, perusaineenvaihdunta ratlaisee. Jos ne söis hirveesti, ne lihois lisää.

Vierailija
4/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonkia nyt toisten ruokajätteitä ja kaappeja.

Vierailija
5/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle käytökselleen voi olla sokea :)

Vierailija
6/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 5v sitten 110kg, sen jälkeen olen onnistunut pitämään painoni 65-67kg tienoilla.

Ja syön aivan samoja aineksia kuin lihavana. Se määrä kuiten on aivan eri. Ja lisäksi juon normaalisti.

Mulla ongelma oli, että en juonut lähes ollenkaan ja silloin kun janotti söin. Ja söin muutenkin KOKO ajan. Mutta en kokoajan roskaruokaa tmv, vaan ihan perusruokia. Saatoin syödä perunamuussia, lihapullia ja kasviksia (oma tekemiä kaikki) kolme-neljälautasellista.

Ja kolme kertaa päivässä lämmintä ruokaa. Isoja määriä.

Vierailija
7/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt tänään vielä yhtään mitään, ja painoni on 86, mittani 164. Eli olen tuhonnut oman aineenvaihduntani, vaikka söisin niitä ns. terveellisiä ruokia lihoisin silti tai vähintääkin pysyisin samassa ylipainossa. Se on oma virheeni, mutta satuttaa kun monet luulevat minun olevan pizza/jäätelo/karkkihirmu, joka ei välitä mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
8/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä kirjoitat, että "ystäväni" käytös. Ja sitten naurat sille täällä. Nooh, olen nainen, jolla ei ole ystävättäriä, muutama ystävä on. Ja he eivät ole sellaisia kuin sinä.

Vierailija
9/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monet lihavat ihmiset eivät ole sisäistäneet tuota juomisen tärkeyttä, vaan syövät sen sijaan. Usein olen pistänyt merkille.

Oman lihavuuteni syy aikanaan oli aivan liian ylimitoitettu leivän käyttö, korvasin usein ateriat voikkarilla, joka paisui sitten ensin pariksi ja lopulta viideksi voileiväksi. Kun lakkasin ostamasta leipää ja tekemään aina kunnon ruokaa vaikka väkisinkin, aloin laihtua.

Vierailija
10/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomatakseen, että tämä kaverisi syö paljon roskaruokaa, kun hänellä saattaa olla esim. keittiön pöydällä täysin avoimesti esillä 4-5 perunalastupussia, monta pussia karkkia, keittiön lattialla jopa 10 sellaista Lidl-kauppaketjun 2 litran limsapulloa (ja siis sokeripitoista, ei mitään light-versiota) ja keskellä olohuoneen lattiaa roskis, joka pursuaa tyhjiä pizzalaatikoita, karkkipusseja, perunalastupusseja ja niitä tyhjiä sokerilimsapulloja on jossain olohuoneen nurkassa vähintään 20 odottamassa kauppaan palautusta....

Vierailija
11/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt tänään vielä yhtään mitään, ja painoni on 86, mittani 164. Eli olen tuhonnut oman aineenvaihduntani, vaikka söisin niitä ns. terveellisiä ruokia lihoisin silti tai vähintääkin pysyisin samassa ylipainossa. Se on oma virheeni, mutta satuttaa kun monet luulevat minun olevan pizza/jäätelo/karkkihirmu, joka ei välitä mitä suuhunsa laittaa.

menee kehosi kyllä säästöliekille, mutta muuten tuskin olet aineenvaihdunnallesi tehnyt mitään pahaa!

Vierailija
12/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kehosi kyllä säästöliekille, mutta muuten tuskin olet aineenvaihdunnallesi tehnyt mitään pahaa!

Oma pelko on myös vahva, jos normalisoin syömisen tämän jälkeen lihonko heti plus kymmenen kiloa?

Vierailija
13/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin keho tosiaan menee säästöliekille ja ihminen on jotenkin ponneton ja voimaton koko ajan.

Paras ehdotus on edelleen se, että heitätte kaikki dieetit mäkeen, poltatte kaiken valmis- ja einesruoan turhuuksien roviolla ja alatte syödä säännöllisinä aikoina kunnon peruskotiruokaa ja ulkoilette paljon. Tätä jatkatte noin vuoden niin olette normaalipainoisia.

Vierailija
14/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväsikö pienessä tyhmässä päässäsi edes ajatus että ystäväsi yrittää laihduttaa???

Jos kerran muuten avoimesti esittelee mitä syö niin miksi sitten kaupassa teeskentelisi??

Voi vee mikä ämmä ap, enemmin lihava kuin tuollainen kusipää lehmä.

Vierailija
15/15 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin keho tosiaan menee säästöliekille ja ihminen on jotenkin ponneton ja voimaton koko ajan.

Paras ehdotus on edelleen se, että heitätte kaikki dieetit mäkeen, poltatte kaiken valmis- ja einesruoan turhuuksien roviolla ja alatte syödä säännöllisinä aikoina kunnon peruskotiruokaa ja ulkoilette paljon. Tätä jatkatte noin vuoden niin olette normaalipainoisia.

Vaikka siinä vuodessakaan en pääsisi normaalipainoon, niin jo viisi-kymmenen kiloa olisi saavutus.. Kiitos ihanasta viestistä, hyvää vappua sinne! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi