Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako naista miehesi on kaatanut, tiedätkö?

Vierailija
30.04.2012 |

Muutaman sata?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää kuiten Petri Nygårdista ja siitä tavallisen jampan muutamasta sadasta paaaljon :)

Vierailija
2/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet ole panokoneita. 10-20 on normaalimiehelle jo aika paljon.

Miesten kaatomäärä on tosi vahvasti keskittynyt muutamiin yksilöihin. Normijampalla on kolmekymppisenä ollut se 1-5 naista, joillakin ei ensimmäistäkään, ja sitten ovat erikseen nämä panomiehet, jotka oikeasti ovat nussineet paria sataa.

Mistä tämä sitten johtuu? Siitä, että naiset valitsevat miesseuransa todella kollektiivisesti, se sama panomies kiinnostaa kaikkia tai melkein kaikkia naisia. On muuten todella opettavaista keskustella syvällisesti tällaisen henkilön kanssa, siinä tulee äkkiä selväksi että mikään ei ole niin helppo huijattava kuin nuori suomalainen nainen.

Mitä yritän tällä onnettomalla ruikutuksella siis sanoa? Sitä, että miesten maailmassa karkit eivät todellakaan koskaan mene tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkaan helppo saada sänkyyn sitä. Naimisiin kuitenkin päädyttiin sänkyreissun jälkeen hyvinkin nopeasti. =)

Vierailija
4/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle se viimeinen"

evvk hänen aikaisemmat naisensa.

Vierailija
5/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu 17-v asti yhdessä :)

Vierailija
6/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän ettei ole ollut koskaan mikään "pelimies"...enkä olisi sellaista joka paikan rassaajaa miehekseni huolinutkaan.

Eli naisia on ollut about 10 ennen minua.

Just sopivasti että homma on hallussa ;)

Vierailija
7/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lukumäärää enkä ole kiinnostunut, mutta sen tiedän, että yhden illan juttuja ei ole, mutta useita suhdevirityksiä kestoltaan pari vk - joitain vuosia. Ikää 36, joten veikkaan lonkalta 10-20. Itselläni paaaljon enemmän, mutta ollaan sovittu, että menneisyydestä voidaan puhua niiltä osin mitä tuntuu mielekkäältä kuulla ja kertoa, mutta kaikkea ei tarvitse nyhtää tahi kertoa. =)

Vierailija
8/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden entisen tiedän, mies oli hänen kanssaan kihloissa joskus vuonna nakkisota.

Muita en tiedä, enkä haluakaan tietää.

Vierailija
9/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelukumppani, mutta eivät kuulemma harrastaneet seksiä. Eli vain minut 16 vuotiaana :D

Vierailija
10/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos puhutaan yhdyntään asti menneistä "kaadoista" :)

Vierailija
11/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin kymmenien ja sadan välillä. Oli kova poika pörräämään nuorena ja vielä lähellä keski-ikääkin, mutta on tainnut tulla jo kaikki kokeiltua sillä saralla. Toivottavasti. Paras mies sängyssä, ikinä vaikka kokemukseni ei kummoinen olekaan.

Ei meillä mitään akrobatiaa harrasteta tai maratoneja. Hellitellään, silitellään ja musta tuntuu sekstaillessa että mies todellakin rakastaa minua. 15 vuotta yhdessä.

Vierailija
12/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on itse heittäytyneet selälleen =)

Vierailija
14/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 3 tai 4.

Ei ainakaan kaukana tuosta.

Vierailija
15/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 3 tai 4.

Ei ainakaan kaukana tuosta.

Vierailija
16/31 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies harrastaa erästä kamppailulajia ja siinä paitsi kaadetaan, myös suorastaan heitellään naisia maahan. Kaadettujen naisten lukumäärää en uskalla edes arvailla. Mies käy jollain mystisillä "leireillä" kaatamassa tatamille naisia tämän tuostakin. Kotiseurassaan kaataa sen lisäksi samoja naisia kerta toisensa jälkeen. Ja minä mätänen kotona lasten kanssa, huoh.

Vierailija
17/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mies 32v (joista 12 vuotta suhteessa)

Vierailija
18/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta naista että on pudonnut jo laskuista. Näin kehuskeli suhteen alkuaikoina, joskin aika nopeasti oivalsin muutamasta käytännön ilmiöstä että se ei vaikuttanut kovin todennäköiseltä. Sittemmin asia on vahvistunut kun miehen veljet ovat kertoneet miehen nuoruudesta. No, ei se multa ole pois jos haluaa tuolla vahvistaa itsetuntoaan. :=)

Vierailija
19/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minuakaan ei ole kaadettu.

t. raitis rakkausavioliitossa

Vierailija
20/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melko tunnettu pelimies kun tavattiin, minua varoitteli monikin että olet sitten vanhan pilluhaukan löytänyt. Mies itse on myös tämän tunnustanut että nuorena ja vapaana on tullut nautittua lihan iloista runsain mitoin. Sanoi myös että senkin takia sellainen jo kyllästyttää, ei ole enää mitään hinkua siihen peliin ja uudet pelkän seksin kokeilut eivät ole enää aikoihin tuntuneet oikein miltään, ei mitään jännitystä.

Hyvä mies on ollut eikä ole tietääkseni minua pettänyt vaikka usein sanotaan että tuontyyppiset miehet helposti palaavat vanhoihin tapoihin kun liitto arkistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi