Ei kyllä ole hääppöistä tää treffailu...
Kunhan nyt ensin löytäisi sen miehen, joka ei vonkaisi seksiä heti ekassa viestissä ja/tai päättäisi puolestani, kuinka pitkälle ollaan valmiita menemään suhteessa ennenkuin se on edes alkanut. Yli 50 miestä, joista jäljelle jäi kourallinen kun ilmoitin mittani- ulkonäkökeskeisessä maailmassa hyvin yleistä, että muu kuin hoikka nainen saa jäädä yksin.
No, sitten niihin treffeihin: viikkoja kuluu enkä ole ketään vielä onnistunut tapaamaan. Tänään piti tavata yksi mies, mutta hän oli unohtanut koko homman ja niinpä sekin siirtyi. Yksi peruutti kun oli krapulassa, loput eivät ole varmoja jaksavatko vaivatua siivoamaan(!) minun takiani ("kun pitää sitten toi pöytäkin raivata..") ja/tai haluavat tavata salassa.
Alan ymmärtää naisia, jotka hankkivat kasan eläimiä kumppaneiksi.
T. Kohta minullakin on kissa
Kommentit (26)
ollaan yritetty. Mies ei suostu menemään lääkäriin. Vaikka varaisin ajankin. Olen myös tehnyt normaalia ruokaa ei epäterveellistä ym. Mutta mies syö tajuttoman isoja annoskokoja ja myös syö öisin jos nälkä niin kuin usein on kun valvoo myöhään. Liikkumaan olen pyytänyt mutta ei halua lähteä kävelylle. =( Toivoton tapaus täällä muuttaa.
Mies ei kestä yhtään mitään kritiikkiä edes. Mysö riidoissa käyttää rumaa kieltä ja haukkuu ja huutaa minulle lasten kuullen. Yleensä riidat alkaa siitä jos minä kritisoin häntä. Esim. vaatetus tai ylipaino tms.Keskustelemaan mihinkään pariterapiaan ei myöskään lähde. =(
t:4
minä löysin elämäni miehen netistä.
Komea, kiltti, hyvät elämäntavat, ei tupakoi (joka oli vaatimuslistan ykkönen)hauskat harrastukset. on töissä jne.
Ja nyt ollaan rakastuneita ja onnellisia siitä etää toisemme löydettiin ja ei tarvinnut tyytyä huonoon vaihtoehtoon!
ollaan yritetty. Mies ei suostu menemään lääkäriin. Vaikka varaisin ajankin. Olen myös tehnyt normaalia ruokaa ei epäterveellistä ym. Mutta mies syö tajuttoman isoja annoskokoja ja myös syö öisin jos nälkä niin kuin usein on kun valvoo myöhään. Liikkumaan olen pyytänyt mutta ei halua lähteä kävelylle. =( Toivoton tapaus täällä muuttaa.
Mies ei kestä yhtään mitään kritiikkiä edes. Mysö riidoissa käyttää rumaa kieltä ja haukkuu ja huutaa minulle lasten kuullen. Yleensä riidat alkaa siitä jos minä kritisoin häntä. Esim. vaatetus tai ylipaino tms.Keskustelemaan mihinkään pariterapiaan ei myöskään lähde. =(t:4
No joo, on teillä vissiin muutakin sitten vialla kuin kuorsaus. Jos eroa miettii, niin ei sitä ehkä kannata siltä kannalta miettiä että löytääkö sitten ketään. Yksin voi kuitenkin olla kivempi kuin jonkun kans josta ei yhtään tykkää. Rahakaan nyt ei ihan kaikkea hyvitä. Tulee pitkä elämä, jos kolmikymppisenä jo kyllästyttää toisen naama ja sitä meinaa katella seuraavat viiskymmentä vuotta.
tuskin niin käy että et ketään löytäisi, jos oikein etsit. Eri asia onkin löytyykö parempaa kuin nykyinen miehesi, jossa tänne kirjoitetun perusteella ei vaikuta kuitenkaan mitään dramaattisen kauheita vikoja olevan. Siitä ei voi ollakaan enää niin varma. Voi olla että löydät joskus unelmiesi miehen jos lähdet tuosta suhteesta, mutta on mahdollista myös että et löydä.
Itselleni kävi niin että lähdin näin jälkeenpäin ajatellen vähän liian pienistä syistä 33-vuotiaana parisuhteesta, joka olisi varmasti ollut korjattavisa hyväksikin. Mutta minulla ei ollut tahtoa vaan uskoin että hän vain on "väärä", ja minun täytyy etsiä oikea mies. Lähdin suhteesta, mutta nyt 38-vuotiaana en ole vielä löytänyt ketään jonka kanssa haluaisin olla, en edes yhtä hyvää kuin se ex joka loppujen lopuksi olikin ihan ok (ja jolla nyt on vaimo ja pari pientä lasta). Ei tämä yksinolokaan nyt kamalaa ole mutta kyllä minä olen enemmän ihminen joka mieluumimn olisi parisuhteessa ja lapsetkin oli toiveena.
Olen itse juuri kevään aikana löytänyt itselleni miehen netistä. Olen lyhyt ja läski ja ajattelin, etten voi kiinnostaa ketään. En edes ymmärrä ihmisiä, jotka kommentoivat ulkonäköään viesteissä, itse en ainakaan kertonut tästä aiheesta mitään. Juuri siitä syystä, kun ei ole mitään hyvää kerrottavaa. Mielestäni ulkonäöstä ei kannata tehdä suurta numeroa. Ja kannattaa aika pian tavata, livena vasta näkee, onko kemiaa vai ei. Ja tämä mies on siis pitkä ja hoikka, eikä ole läskeistä vielä valittanut. Koukuttakaa miehet luonteellanne, eikä ulkonäöllä! Tsemppiä!
Ehkä kannattaa ehdottaa sille ihan ok:lle miehelle, että menisi vaikka kitarisaleikkaukseen, eikö se saata auttaa kuorsaukseen. Ja sitten alatte kiinnittää huomiota niihin elintapoihin. Vaimolla on usein aika merkittävästi mahdollisuuksia kannustaa miestä laihtumaan ja voimaan paremmin. Mielestäni ei kyllä kannata tuossa vaiheessa heittää pyyhettä kehään, jos ärsytyksen aiheet on jotain noin arkista. Tiedä vaikka sieltä löytyisi vielä joku kipinä, kun alatte yhdessä vähän muuttamaan elintapoja.