Mies kävelee liian nopeaa
En pysy perässä, kun mies kävelee. Hän ei tajua hidastaa ja kävellö vierelläni ellen komenna häntä. Väliä tulee useampia metrejä.
Kommentit (38)
Ei toisten kanssa voi koskaa kävellä tai lenkkeillä yhdessä. Aina jommalla kummalla nopeampi askel.
Meillä oli sama ongelma.
Se loppui kun lopetin seuraamisen. Jäin rauhassa katselemaan maisemia tai valitsin eri reitin kuin mies.
Mulla oli myös tuollainen mies. Hänelle ei ollut omien sanojensa mukaan luontevaa muuttaa kävelytahtiaan ja hän ihmetteli miksen minä vain kävele nopeammin. Jätin kaksinaamaisuuden takia.
"ei tajua hidastaa"- joopa. ei tietenkään täysjärkinen mies tajua hitaan ja nopean eroa.
T: miesviha näkösille
Vierailija kirjoitti:
"ei tajua hidastaa"- joopa. ei tietenkään täysjärkinen mies tajua hitaan ja nopean eroa.
Ai se on nykyään miesvihaa jos mies kävelee 2 metriä vaimonsa edellä.
Juoko, onko pelimies, kokeeko itsensä paremmaksi? Onko muuten liian kiire hänellä? Välittääkö sinusta ? Osaako mies koskaan ottaa rennommin. Vai köpötätkö hitaasti kuin "mummo", mikä voi olla ihan ymmärrettävää, ei kaikki jaksa kiitää koko ajan. Onko mies suorittaja? Haluaako hoitaa velvollisuuden nopeasti vai onko se huvimatka.
Onko tosiaan elämänsuorittajuus niin muodissa ettei kukaan voi vain sanoa ettei jaksa noin nopeasti kulkea, vaan kaikkea muuta pitää yrittää vääntää?
Miksi pitäisi kävellä vierekkäin?
Sehän on tutkittu juttu että mies kävelee sen pari metriä edellä kuin nainen. 🙂 Poikkeuksia tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on nykyään miesvihaa jos mies kävelee 2 metriä vaimonsa edellä.
Taitavasti väärinymmärretty! Siis se, että aina johtuu siitä että ei osaa- ei voi olla ettei tahdo tai viitsi, vaan aina ettei aikuinen muka osaa edes perusasioita, eli todella alentuva asenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei toisten kanssa voi koskaa kävellä tai lenkkeillä yhdessä. Aina jommalla kummalla nopeampi askel.
Kyllä voi. Mulla ja vaimolla oli ihan alussa vähän eri rytmit. Opittiin liikkumaan samaan tahtiin nopeasti. Se oli äärimmäisen helppoa ja nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt nää uhriutuu jo siitäkin kun mainitsee että voisi sopeuttaa kävelynopeuden, joka on siis ihan päiväkotitason asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Mulla ja vaimolla oli ihan alussa vähän eri rytmit. Opittiin liikkumaan samaan tahtiin nopeasti. Se oli äärimmäisen helppoa ja nopeaa.
Mulla oli avovaimon kanssa eri rytmit myös. Minä olin kävellen nopeampi, hän juostessa. Jos hidastin omaa kävelytahtiani jalkani tulivat hetkessä kipeiksi siitä sipsutuksesta ja avokki ei voinut juoksuvauhtiaan hidastaa koska hyvä treeni olisi mennyt hukkaan. Päätettiin sitten että ei mennä yhdessä niin paljon paremmin onnistuu asiat, tehdää yhdessä jotain muuta.
Esimerkki "rautalangasta": mies ei osaa lukea sisustuslehtiä- tai: mies ei pysty lukemaan sisustuslehtiä
Kun todellisuudessa: mies ei HALUA lukea sisustuslehtiä!
Mutta palstalla aina ja kaikkeen että ei pysty, ei osaa!
Miksi noin alentuva suhtautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt nää uhriutuu jo siitäkin kun mainitsee että voisi sopeuttaa kävelynopeuden, joka on siis ihan päiväkotitason asioita.
jo toinen väärinymmärryksen mestari!
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki "rautalangasta": mies ei osaa lukea sisustuslehtiä- tai: mies ei pysty lukemaan sisustuslehtiä
Kun todellisuudessa: mies ei HALUA lukea sisustuslehtiä!
Mutta palstalla aina ja kaikkeen että ei pysty, ei osaa!
Miksi noin alentuva suhtautuminen?
Koska nainen ei pysty muuten asiaa ilmaisemaan tai nainen ei osaa muuten asiaa ilmaista.
Ei sitä kuule naisetkaan tajua, jos pienikokoisena puikkelehtii väkijoukossa menemään. Hirveän vaikea tajuta, että isompi ei välttämättä mahdu. Silloinkin toki mies on väärässä, koska ei voi sovittaa nopeuttaan naisen mukaan. Koska mieshän on aina väärässä ja mies on se, jonka kuuluu sopeutua.
Nainen katsahtaa ympärilleen: varmasti melkein kaikki mitä näkyy on miesten tekemää.
Siitä sitten miesten tekemällä laitteella kirjoittamaan kuinka miehet eivät osaa mitään!
Vaatii kyllä jo jonkinlaista tyhmyystasoa, ja ylimielisyyttäkin.
Ei halua toisten hoitojensa näkevän teitä yhdessä?