Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä ole hääppöistä tää treffailu...

Vierailija
30.04.2012 |

Kunhan nyt ensin löytäisi sen miehen, joka ei vonkaisi seksiä heti ekassa viestissä ja/tai päättäisi puolestani, kuinka pitkälle ollaan valmiita menemään suhteessa ennenkuin se on edes alkanut. Yli 50 miestä, joista jäljelle jäi kourallinen kun ilmoitin mittani- ulkonäkökeskeisessä maailmassa hyvin yleistä, että muu kuin hoikka nainen saa jäädä yksin.

No, sitten niihin treffeihin: viikkoja kuluu enkä ole ketään vielä onnistunut tapaamaan. Tänään piti tavata yksi mies, mutta hän oli unohtanut koko homman ja niinpä sekin siirtyi. Yksi peruutti kun oli krapulassa, loput eivät ole varmoja jaksavatko vaivatua siivoamaan(!) minun takiani ("kun pitää sitten toi pöytäkin raivata..") ja/tai haluavat tavata salassa.

Alan ymmärtää naisia, jotka hankkivat kasan eläimiä kumppaneiksi.

T. Kohta minullakin on kissa

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras väylä yrittää löytää miestä.

Vähemmän tietysti on tarjontaa harrastuksissa/työelämässä/juhlissa/ystävien kautta yms. mutta tuntuu, että sieltä löytyy paremmin ne "kunnon tyypit". Tuntuu, että netissä seikkailee seksiä haluavat varatut tai muuten oudot, jotka ei livenä saa naista.

Vierailija
2/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin jo 3 koiraa kumppaneina ;)

Vuosikaudet etin kyllä miestä aktiivisesti mutta sitten 36-vuotiaana turhauduin enkä enää ole jaksanut edes etsiä vaan suostun todennäköisesti loppuiän sinkkuuteeni. Todella kummallisia tapauksia tuli vaan kohdattua nettideiteissä. Oli pelkän seksin etsijää vaikka sanoin etsiväni vakavaa ihmissuhdetta, oli alkoholisteja ja erittäin ongelmaisia ihmisiä jotka saattoivat kertatapaamisen perusteella takertua niin ettei niistä meinannut päästä eroon ja osaa sai jopa pelätä kun suuttuivat niin heidän "hylkäämisestään".

Ne harvat pari joiden kanssa itse olisin voinut harkita tapailun jatkamista eivät olleet kiinnostuneita minusta nähtyään minut. Toinen ilmoitti minulle että olen kyllä tylsin ihminen jonka hän on tavannut, ja toinen etten ole tarpeeksi näyttävän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka ei mies olekaan tällä hetkellä unelmien prinssi ja olen moneen pettynyt mutta ainakin enempi rahaa itsellä ja lapsilla jos pysyn tässä. Tuon perusteella ei sinkkuus ja treffailu innosta. =(

Vierailija
4/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia tuli lähemmäs sata, kun jätin nettiin ilmoituksen. Kirjoittelimme ja soittelimme. Pyysin saada tavata yhdeksää. Siinä olikin treffejä. Ja osan kanssa toisia ja kolmansiakin treffejä.

Kaikki tulivat paikalle. Osa oli hyvin ahdistuneen oloisia. Yksi sanoi, että ei uskonut, että hänellä olisi mahdollisuuksia suhteeni. Harmi, koska hän oli fyysisessä mielessä kiinnostavammasta päästä, mutta siis liian valmis luovuttamaan...

Yksi sanoi yllättyneensä, kun olin kirjoittanut, että olen normaalipainoinen, että oikeasti silmäkkäin olinkin hoikka! Yleensä normaalipainoiseksi itseään kuvaillut olikin osoittanutunut hänen mittapuullaan ylipainoiseksi. Tämä mies ei saanut silmiään irti minusta, kun taas minä en halunnut alkaa tekemään lähempää tuttavuutta. Etsin vieläkin sitä oikeaa...

Vierailija
5/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tuollaista, jos sen sijaan tapaa miehen vaikka baarissakin niin lopputulos on parempi. Netin kautta kun sellaisetkin, joilla ei ole mitään sosiaalisia taitoja (esim. minä :) ajautuvat treffeille. Jos taas kiinnostuu tai saa jonkun kiinnostumaan ihan livenä ekan kerran niin todennäköisyydet onnistumiselle ovat paljon suuremmat. Moni toki tapaa netissäkin puolison mutta treffipalstoja useammin varmaan jonkun harrastuksen keskustelupalstalla.

Vierailija
6/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sitten. Löysin netistä raittiin ja muutenkin ihanan.

Tämän palstan mukaanhan ainoa oikea tapa on mennä baarin ja kun sitten seuraavana aamuna herää sammumisen jälkeen, niin vieressä oksenteleekin sitten se unelmien ukkomiesprinssi;-)

Nettimies-baariukko: 10-0

Vierailija
7/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sitten. Löysin netistä raittiin ja muutenkin ihanan.

Tämän palstan mukaanhan ainoa oikea tapa on mennä baarin ja kun sitten seuraavana aamuna herää sammumisen jälkeen, niin vieressä oksenteleekin sitten se unelmien ukkomiesprinssi;-)

Nettimies-baariukko: 10-0

mielestäsi ainoa oikea tapa käydä baarissa a) vetää perskännit b) mennä sänkyyn saman tien, eikä esim. vaihtaa numeroita ja treffailla pari kk ennen seksiä?

Vierailija
8/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin ja sain paremman netistä ;-)

Vierailija
9/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulivat paikalle. Osa oli hyvin ahdistuneen oloisia. Yksi sanoi, että ei uskonut, että hänellä olisi mahdollisuuksia suhteeni. Harmi, koska hän oli fyysisessä mielessä kiinnostavammasta päästä, mutta siis liian valmis luovuttamaan...

Jos 1/50 naisesta vaivautuu edes vastaamaan treffi-ilmoitukseen niin kyllähän se syö sinkkumiestä. En nyt antaisi tuollaisen seikan häiritä sillä tuo asia kyllä korjaantuu ainakin jonkin verran ajan kanssa. Tuollainenhan mies voisi olla jopa valmis sitoutumaan (jos sitä haluat).

Naisethan tykkäävät itsevarmasta otteesta eli sellaisesta, joilla vaikuttaa olevan muutakin elämää kuin tämä juuri tavattu nainen. Ja se on sitten ihana haaste "vallata" se ykkösasian paikka elämässä.

No, täsäs on sellainen kääntöpuoli että tuollaisesta miehestä tykkäävät muutkin naiset. Eli miehellä ei ole tarvetta sitoutua, koska seuraa piisaa muutenkin. Parempi kai sekin aika on haaskata edes jotenkuten miellyttävän ihmisen kanssa kuin täysin turvelon.

M38

Eli jos tuo oli nyt se ainoa asia ja vasta yhdet treffit takana niin suosittelisin kokeilemaan 2-3 kertaa lisää.

Vierailija
10/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tykkäävät itsevarmasta otteesta eli sellaisesta, joilla vaikuttaa olevan muutakin elämää kuin tämä juuri tavattu nainen. Ja se on sitten ihana haaste "vallata" se ykkösasian paikka elämässä.

No, täsäs on sellainen kääntöpuoli että tuollaisesta miehestä tykkäävät muutkin naiset. Eli miehellä ei ole tarvetta sitoutua, koska seuraa piisaa muutenkin. Parempi kai sekin aika on haaskata edes jotenkuten miellyttävän ihmisen kanssa kuin täysin turvelon.

M38

Eli jos tuo oli nyt se ainoa asia ja vasta yhdet treffit takana niin suosittelisin kokeilemaan 2-3 kertaa lisää.

on liikaa vaadittu, jos miehellä on muutakin elämää kuin kumppani?? Ja jos mies haluaisi sitoutua minuun vain siksi, kun ei ole muitakaan ottajia, niin olisin kyllä mieluummin yksin.

Vierailija
11/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin ja sain paremman netistä ;-)

onko muita paikkoja tavata mies kuin netti tai baari? Itselläni kyllä pahimmat kokemukset on netistä. Baarissa pitäisi etsiä joku selvinpäin oleva, ja niitä on tietysti sieltä vaikeampi löytää joten ei sekään mikään täydellinen treffipaikka ole. Paras tapa on mielestäni ns. normaali elämä, esim. kotibileet tai joku harrastus. Kyllä monet silti sieltä netistäkin miehen löytävät, mutta enemmän siellä tapaa sekopäitä kuin vaikka urheiluharrastuksen parissa.

Vierailija
12/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sitten. Löysin netistä raittiin ja muutenkin ihanan. Tämän palstan mukaanhan ainoa oikea tapa on mennä baarin ja kun sitten seuraavana aamuna herää sammumisen jälkeen, niin vieressä oksenteleekin sitten se unelmien ukkomiesprinssi;-) Nettimies-baariukko: 10-0

tuossa baarijutussa, siinä ainakin on nähnyt sen miehen ja tietää että jonkinlaista "kemiatyyppistä" vetoa on. Tuskin sitä sinne petiin olisi muuten lähtenyt. Ei tietenkään seksuaalinen puoleensavetävyys riitä siihen että suhteesta tulisi hyvä parisuhde, mutta nettituttavuudessa ei ole edes tätä tietoa toisesta. Esim. itselleni nettideittaillessa suurin ongelma oli juuri se että tapasin sinänsä ihan kivojakin miehiä, mutta he olivat sellaisia että eivät seksuaalisessa mielessä mitenkään sytyttäneet vaan päinvastoin, en voinut kuvitella intiimiä kanssakäymistä heidän kanssaan sitten millään. Eikä aina ole kyse mistään "läskeydestä ja rumuudesta" vaan ei minua vaan ainakaan kaikki sytytä, vaikka olisi ihan ok:kin ja joku ihminen sytyttää joka ehkä ei ole ollenkaan klassisesti viehättävä ilmestys.

Mulla on kaikki 3 pitkää parisuhdetta alkanut kieltämättä noista yhden illan kännipanoista, joista ei ole edes ajateltu että muuta tulisi kuin yksi yö. Toki on sitten myös kännipanoja joista ei todella ole tullut mitään sen enempää. Nettideiteistä en ole vielä löytänyt ketään, yleensä jos minua kiinnostaa niin miestä ei, ja toisinpäin.

Vierailija
13/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenveto että netistä tai baarista ei löydy hyvää miestä kuin missien näköisille. =( Eli kannattaa olla tässä suhteessa mikä aikoinaan netistä alkanut ja nyt lapsia ja talo meillä mutta en elä sitä unelmieni elämää silti.

t:4

Vierailija
14/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite löysin vaimon chatistä, netistä. Niinkin voi kuulkaa käydä. Kuulostaa että monet naiset on hirveen hirrrveen vaativia. Pitää olla työ, auto, hyvät tulot, komea, itsetunto kohillaan, ei tylsä, jne, lista voisi jatkua vielä pitkään,juuri sellainen johon retkahtaa muutkin naiset. Muut eivät kelpaa. Ihmekös tuo jos joutuu olemaan sitten yksin. Oma valinta.

Mullakin on kriteerejä, naisen pitäs olla kaunis, hyvä kroppa, fiksu, savuton, raitis, ei bilehile, ei tuhlaileva, tekee kotitöitäkin, on töissä, haluaa lapsia.

No sitä yleensä saa mitä tilaa.

Vierailija
15/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenveto että netistä tai baarista ei löydy hyvää miestä kuin missien näköisille. =( Eli kannattaa olla tässä suhteessa mikä aikoinaan netistä alkanut ja nyt lapsia ja talo meillä mutta en elä sitä unelmieni elämää silti.

sulla välttämättä olla mies? En siis kehoita eroamaan, vaan että JOS haluaisit erota, niin miksi se pitäisi tehdä toisen miehen takia?

Vierailija
16/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla työ, auto, hyvät tulot, komea, itsetunto kohillaan, ei tylsä, jne, lista voisi jatkua vielä pitkään,juuri sellainen johon retkahtaa muutkin naiset. Muut eivät kelpaa. Ihmekös tuo jos joutuu olemaan sitten yksin. Oma valinta.

Mullakin on kriteerejä, naisen pitäs olla kaunis, hyvä kroppa, fiksu, savuton, raitis, ei bilehile, ei tuhlaileva, tekee kotitöitäkin, on töissä, haluaa lapsia.

No sitä yleensä saa mitä tilaa.

toisin sanoen, naiset eivät saa vaatia mieheltä paljon mitään, koska sitten joutuu olemaan yksin, mutta jos mies vaatii naiselta paljon, niin hän saa mitä tilaakin?

Vierailija
17/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luon liian vahvan mielikuvan toisesta ja sitten kun tapaan tyypin, on se aina pettymys jollain lailla eikä siten sytytä.

Luovuin nettimiehistä juuri sen takia.

Vierailija
18/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, miehet ovat kiireisiä niinkuin itsekkin, edes treffeille ei päässyt ilman kauheaa suunnittelua...

ne jotka olisin itse hyväksynyt, eivät tykänneet musta, missejähän ne miehet hakee...

nyt olen tapaillut pari kk yhtä miestä, joka ei todellakaan ole mikään unelmien poikamies, mutta luotettava ja mukava mies. ylipainoinen, kuorsaa kun fan ja pippelikin toimii joka toinen kerta.... mutta hankala on miestä löytää....netistä tai baarista tai mistään...

Vierailija
19/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä on tärkeintä ulkonäkö, huumorintaju ja luotettavuus. En ole ikinä tapaillut miestä, jolla olisi mitään erityisempää omaisuutta (no, olenkin alle 30 v) tai joka olisi hirveän itsevarma. Ja ulkonäön pitää miellyttää vain minua itseäni, kukaan mieheni ei olisi kelvannut alusvaatemalliksi tai ole muutenkaan ollut mikään kaikkien naisten päiväuni. Kuitenkin jos mies ei viehätä seksuaalisesti niin vaikea kuvitella parisuhdetta tällaisen kanssa. Huumorintajunkin pitää osua yksiin vain minun itseni kanssa, usein sellaiset, joiden jutuille kaikki nauraa, ovat kahden kesken sitten aika tylsiä. En koe että näillä kriteereillä olisi ollut kauhean vaikeaa löytää miestä. Luotettavuus paljastuu tietysti kunkin kohdalla vasta ajan kanssa.

Vierailija
20/26 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenveto että netistä tai baarista ei löydy hyvää miestä kuin missien näköisille. =( Eli kannattaa olla tässä suhteessa mikä aikoinaan netistä alkanut ja nyt lapsia ja talo meillä mutta en elä sitä unelmieni elämää silti. t:4

sulla välttämättä olla mies? En siis kehoita eroamaan, vaan että JOS haluaisit erota, niin miksi se pitäisi tehdä toisen miehen takia?

yleensä ajattelee, että kannattaako erota. Minulla ei ole toista miestä enkä haluaisikaan varmaan. Olen ihan ok näköinen ja huolehdin itsestäni. Painoa hieman liikaa mielestäni mutta lihava en ole mielestäni vaan normaali. Miehen tapasin aikoinaan netistä ja on eka seurusteluni ja yhdessä ollaan oltu kauan. Lapsia meillä on ja yhteinen iso talo. Lapset menettäisivät erossa isänsä ja minä kauniin asunnon.

Mies juuri samanlainen kuin tuossa yksi sanoi, eli kuorsaa paljon ja kovaa ja sitten ylipainoa on. Saisinko paremmat miehen...jotenkin nyt tuli tästä viestiketjusta sellainen olo, että en. En taas haluaisi olla lopuuelämää yksin. Kriteerit olisi juuri suht hyvätuloinen tai normaalituloinen mies ja pitää huolta perheestään ja itsestään ja seurallinen. Tuntuu, että miehet voi vaatia mitä vain mutta naiset ei.

Vielä kun en ole seurustellut paljoa niin joutuisin yli 30v:nä opettelemaan seurustelukaavat ym. Siis näistä päättelyistä olen todennut ettei minusta varmaan ole koskaan eroamaan vaikkei nykyinen unelmien puoliso olekaan. =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi