Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit että sinulta pyydettäisi anteeksi?

Vierailija
30.04.2012 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani voisivat pyytää anteeksi vauvasta lukiolaiseksi jatkunutta, silmitöntä henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Luonnehäiriöinen isä hakkasi, äiti salaili, hyssytteli, ei auttanut mitenkään, eli toimi mahdollistajana. Molemmat syyllisiä siis.

Vaan asia meni niin, että kun kerroin joutuneeni terapiaan lapsuusolojeni takia, vanhempani kielsivät kaiken, väittivät minua hulluksi, syyttivät pahaksi ja kiittämättömäksi lapseksi, ja vaativat MINULTA anteeksipyyntöä. Olen kuulemma loukannut törkeästi kaivelemalla vanhoja ja syyttelemällä vanhuksia.

Jos rikos olsi yhä voimassa, isä saisi pitkän linnatuomion, tuhansia pahoinpitelyjä, uhannut tappaa, yrittänyt kuristaa jne

Vierailija
42/44 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustamaalauskampanjaa, jota minua vastaan kävivät erotessani heidän pojastaan.

Syyttivät muun muassa siitä, että ero oli syy miehen juomisen aloittamiseen. Eivät suostuneet näkemään totuutta, erosimme koska mies oli jo niin pahasti alkoholisoitunut.

Aivan kaikesta puhuivat pahaa ja kyllä minä totuudet kestäisin, mutta kun valehtelivat silmääkään räpäyttämättä kaikesta.

Esimerkiksi tuosta erosta. Että mies alkoi juomaan, kun minä jätin hänet miehen vuoksi, jonka kanssa oli pitänyt sivusuhdetta koko avioliiton ajan. Mitä puppua (uusi miesystävä tuli kuvioihin mukaan vasta 3,5 vuoden kuluttua erosta, ehkä aiemminkin olisin jonkun löytänyt, mutta meni niin paljon energiaa noiden törppöjen takia kaikkeen selvittämiseen).

Tekivät lastensuojeluilmoituksia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haluaisin että isäni puoliso pyytäisi pojaltani anteeksi, että ensin ryhtyi tälle mummiksi, oli oikein täydellinen mummi lahjoineen, hemmotteluineen, huomioimisineen ja ajan antamisineen. Sitten, kun hän riitaantui kanssani (mielestäni aiheetta loukkaantui mutta en ole mitenkään lietsonut riitaa, yrittänyt sovitella mutta ei, hän laittoi välit poikki) hän lakkasi pitämästä yhteyttä myös poikaani. Eli mummi hylkäsi lapsenlapsen.

Mielestäni käsittämätön teko ja vielä käsittämättömämpi varmasti lapsen näkökulmasta. toivoisin niin kovasti että tuo henkilö ottaisi yhteyttä lapseen ja selittäisi ja pyytäisi anteeksi ja loisi välit uudelleen.

Vierailija
44/44 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas toivoisin anteeksipyyntöä sukulaismieheltä, jonka elämäntehtävä on sekaantua veljiensä ja sisarensa elämään ja arvostella heidän tekemisiään ja tekemättä jättämisiään. :(

Monet itkut on itketty, kun vuosien saatossa ei ole saanut kovetettua itseään.