Miten saisin lapseni ja miehensi sunnuntaisin klo 6 ulos luontoon?
Kommentit (9)
herättää pilaamaan oman sunnuntai-aamun, jos ne muuten nukkuis hiljaa ja harmittomana? :)
Meillä ongelma on se, että noi penteleet just ei nuku, niin että saisin rauhassa nauttia lintujen laulusta, kahvista ja lehdestä.
Hyvä provo, mutta kellonaikaa olisit voinut säätää vähän myöhemmälle niin olis ollu uskottavampaa ;D
Meillä ihan sama ongelma. Mun mielestä viikonloppuisinkin tulee pitää lasten rytmi samanlaisena kuin arkisin. Aikaisin ylös ja ulos niin eivät kiukustu rytmin muutoksista liikaa. Mä yleensäkään en tajua ihmisiä, jotka nukkuu puolille päiville vapaapäivinään. Mahtavaa lähettää mies ja lapset aamulla kukonlaulun aikaan luontoon. Tähän joudun kyllä tekemään hieman töitä ensin. Aloitan kampeamalla ukon ylös ja tuuppaan kahvimukin kanssa ulko-ovelle. Lapset vänkään ylös, vaikka niitä kuinka väsyttäis ja toivotan hauskaa retkipäivää. Sitten menen itse takaisin sänkyyn ja vedän peiton korville saakka ja jatkan keskeytyneitä uniani. Mä olen tosi tarkka siitä, että lasten ja miehen rytmi on kunnossa. Meillä ei mitään aamuvätyksiä viikonloppuisin katella.
Miksi juuri kello 6? ja sunnuntaina?