Onko muita, joista vauvamaha on vastenmielisen näköinen?
Kaikki aina sanovat, miten vauvamaha näyttää nätiltä. En ole koskaan ymmärtänyt tuota väitettä. Ahdistaa tämä asia nyt tosi paljon, koska kesä tulee ja itsellä on juurikin se vauvamaha. Tuntuu, etten voi mennä kohta ovesta ulos, kun en voi verhota hirveää mahaani paksuun takkiin niin kuin talvella :-( Miten voisin päästä tästä tunteesta eroon, ettei koko kesä mene pilalle?
Kommentit (26)
ei vauvamaha minusta ole vastenmielinen, mutta ei myöskään ihana tai kaunis. Muiden mahat ja niiden ulkonäöt ei itseasiassa edes kiinnosta, omani toivoisin säilyvän mahd pienenä loppuun asti. Edellisessä raskaudessa kyllä hoikkaan varteeni tuli aikamoinen pallo, joten luultavasti tulee nytkin :D Onhan se lapsi sitten lopuksi kuitenkin kaiken tämän ja paljon muunkin arvoinen.
pelästyi minun viimeisillään olevaa raskausmahaani, kun olin kesällä bikineissä maauimalassa. Kysyi äidiltään kauhistuneella äänellä, että "Mikä tuo on?"
Ymmärrän kyllä miksi: Olen pieni hoikka ihminen, ja maha pinkeä ja suuri kuin mikä. Ei raskausarpia, mutta verisuonet kuulsivat ihon läpi. Kuin joku Alien olisi ollut tulossa läpi, kun vauvan koivetkin puskivat läpi milloin mistäkin...
Hih. (Mutta ei se maha minua hävettänyt, vaikka olihan se ehkä vähän friikki.)
jotenkin muuten kuin telttoihin, istuvat vaatteet saavat ehkä mahasi näyttämään kivemmalta silmissäsi.
Olen ihmetellyt samaa. Miten joku voi pitää raskausmahaa niiiiin iiihanana. Musta siinä ei ole mitään ihanaa itselläni tai muilla. Muiden ehkä vielä enemmän ällöttää. En myöskään ymmärrä niitä ihmisiä, jotka haluaa kokeilla raskaana olevan vatsaa. Miksi sen pitäisi olla niin ihana?
Tää on niin hauskaa kun täällä asioissa on vain ne kaksi vaihtoehtoa kuten tässäkin: Joko pukeudut puolijoukkuetelttaan tai sitten käytät napapaitoja. =DD
Niin, istuva vaate ei tarkoita sellaista toppia joka "nippa nappa peittää mahan" vaan istuva vaate tarkoittaa istuvaa vaatetta. Leikaus voi olla vartaloa myötäilevä, vaikka vaate olisikin pitkä ja peittää sen mahan olematta kuitenkaan napapaita tai löysä telttakangas.