Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmetissä joidenkin on niin vaikea tajuta kun sanoo ei.

Vierailija
30.04.2012 |

Yksi harrastuspiiri on järkkäämässä yhtä tapahtumaa kesäkuun alkuun. Ilmoitin heti alussa että en ehdi, ei mitenkään sovi aikatauluun. Tää juttu ei siis liity itse harrastukseen vaan on täysin porukan oma vapaaehtoinen juttu.

Ei näköjään auta yhtään, mulle lähetellään sähköpostia (vaikka pyysin ns. porukan vetäjää poistamaan mut listalta) ja soitellaan/tekstaillaan aivan kuin olisin mukana hommassa. Sama juttu oli viime vuonna, mitenkään ei mennyt jakeluun että en osallistu. Tuli sähköpostia, soittoja ja mainoksia postilaatikkoon, joissa kerjättiin mukaan, että jos nyt kuitenkin tulisit. Ja kysymys ei ole siitä, että porukkaa olis liian vähän ja siksi pitäis saada lisää työvoimaa. Itse harrastus on mukava ja siitä en haluaisi luopua, mutta tuo porukka... Mikä siinä on niin vaikea tajuta että ei me kaikki innostuta näistä ylimääräisistä jutuista, ei ole aikaa eikä voimia. Ja jos sanoo EI niin se tarkoittaa EI. Mä osaan kyllä tulla mukaan ilman kerjäämistäkin jos haluan ja mulla on aikaa ja intoa. Nyt ei ole enkä tule vaikka saatana lähetätte miljoona viestiä. Pikemminkin tup ahdistelu saa aikaan sen etten varmasti tule, enkä tule ensi vuonnakaan enkä sitä seuraavana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaivaudut tälläsestä avautumaan? Ei muita huolia? :D

Vierailija
2/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaivaudut tälläsestä avautumaan? Ei muita huolia? :D

Tämäntyyppisiä keskustelujahan av:lla on paljon. Ei tämä nyt mikään päivänpolttavien uutisten foorumi olekaan. Kuulutko sä näihin jotka ei ymmärrä ei:tä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin alkaa poistelemaan ketä kulloinkin ja huolehtia, että asioissa A en infoa Maijaa enkä Teemua, asioissa B en infoa Teppoa enkä Tapania, mutta asioissa C infoan Maijaa, mutta en Kallea...

Etkö voi vaan deletoida ne viestit, jotka ei sua kiinnosta.

Vierailija
4/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen räpyttää silmiä kahdesti, se tarkoittaa "kyllä".

Vierailija
5/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa joka tapahtuman kohdalla erikseen muokkaamaan. Ei ne ylimääräiset viestit voi niin hankalia olla poistaa

Vierailija
6/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa joka tapahtuman kohdalla erikseen muokkaamaan. Ei ne ylimääräiset viestit voi niin hankalia olla poistaa

Mä ymmärsin, että ap:lle ei pelkästään tule ne viestit vaan häntä vaan jankutetaan osallistumaan vaikka hän olisi jo sanonut ei.

Vierailija
7/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen tulevat hänelle, vaikka hän on jo sanonut, ettei osallistu juuri tuohon tapahtumaan. Jokainen siellä on jo varmaan sen ymmärtänyt, mutta ei ehkä sitä, että ap ei kestä, jos häntä ei myös poisteta sieltä jakelulistalta

Vierailija
8/8 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen tulevat hänelle, vaikka hän on jo sanonut, ettei osallistu juuri tuohon tapahtumaan. Jokainen siellä on jo varmaan sen ymmärtänyt, mutta ei ehkä sitä, että ap ei kestä, jos häntä ei myös poisteta sieltä jakelulistalta

Ap kirjoitti:

"soitellaan/tekstaillaan aivan kuin olisin mukana hommassa"

Tuskin hänelle mitään ryhmäpuheluita soitellaan, jossa hän nyt vain sattuu olemaan mukana?

"kerjättiin mukaan, että jos nyt kuitenkin tulisit"

Tässä ap myös sanoo selvästi, että häntä maanitellaan.

Eli väitän että oma tulkinta on tehnyt tepposet tässä aika monella taas. Varmaan johtuu siitä, että av:lla perinteisesti kuuluu vastustaa ap:ta, on aihe mikä vaan.