Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruskeaa vuotoa, mitä tämä tarkoittaa?

20.11.2005 |

Menneenä torstaina ihan vähän ruskeaa vuotoa ja perjantaina pikkuhousut pysyivät puhtaana. Lauantaina sain taas muutaman tipan aikaiseksi. Olen rv9+0 ja nauvolan eka kerta viime viikolla takana, tietenkin juuri sen jälkeen alkoi tiputus. Mitä minun pitäisi tehdä? Kipuja ei ole ja muutenkin olen selvinnyt ilman oksenteluja ja pahoinvointeja, hyvä niin. Tuntuu vaan niin ihmeelliselle, että olisin raskaana kun miltään ei oikein tunnu. Pelottaa, että tämä maailman ihanin ihme olis nyt sitten kesken.

Auttakaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mullakin tiputteli muutamana päivänä alkuviikoilla, ja kaikki on edennyt hyvin, nyt on jo 37 viikkoa kasassa.

Tosin, tietenkin sekin mahdollisuus on olemassa että tuo vuoto enteilee keskenmenoa, mullakin on kuitenkin kokemusta 4stä keskenmenosta. Soita maanantaina neuvolaasi ja kysy voisitko päästä sitä kautta ultraan vaikka varmistamaan asian.

Vierailija
2/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla pientä vuotoa vallankin sänkyhommien jälkeen...ja kun oli hieman masu kovalla niin silloinkin tuli vähän ruskeeta vuotoa.Soitinkin tästä neuvolaan silloin niin neuvolantäti sanoi ettei tartte olla huolissaan jos ei ole kirkasta verta ja tule paljon.Kuivat limakalvot vähän oíreilee ja saattaa vuotaa myös silloin ku menkkojen pitäis normaalisti alkaa.

lettis73

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin tuli pientä tuhrua alkuraskaudessa varsinki sänkypuuhastelun jälkeen, ja kyllä sitä aina säikähtää. ja eikös sillonkin voi tulla jotain " haamuvuotoa" kun kuukautisten pitäisi alkaa, tai siihen aikaan kuukaudesta. ja neuvolasta sanoivat just noin mitä muutkin sano et jos sitä tulee vähän eikä ole kirkasta, ei pitäisi olla vaarallista.

suosittelen puuhasteluun kaveriksi sitä liukastetta. auttaa varmasti noihin kuiviin limakalvoihin. mä oon varmaan ennekin suositellu sitä!!