Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V....un mies ja teinit - jatkossa jääkaapista oteta mitään ilman lupaa!

Vierailija
29.04.2012 |

Söivät nakit ja perunasalaatit, vaikka tiesi niiden olevan vapuksi. Huomenna syötetään vieraille makaroonilaatikon jämät.

Oli kuulemma hyvää harkkojen jälkeen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit ne vappuruuat niin aikaisin? Ei meillä vain ole vielä mitään ostettuna vapuksi. Asutaan kaupungissa ja lähin kauppa on viereisessä korttelissa - mikä ihme vetää ihmisiä asumaan jossain metsän keskellä, missä ei pääse kauppaan silloin kun pitäisi päästä...

Vierailija
2/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa jos kotona ei saa syödä jotain ruokaa, jota voi hakea lisää. Ymmärrän jos syödää sellaista jota ei saa välttis lisää tai kauppa on jo kiini. Nakit ja perunasalaatti on ainakin niin halpoja, ettei kenenkään kukkari kaadu uusien hakemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan vappuruuat vasta huomenna. Jotain grillattavaa. Ja jos ostan nakkeja vaikka nakkikeittoa varten, niin ostan toisen paketin naposteltavaksi, ettei tarvii lapsia ja miestä kieltää syömästä eikä noitua, jos kuitenkin söivät.

Vierailija
4/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan täs ny vielä aikaa... pistät teinit kauppaan.

Vierailija
5/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäshän jos ostasitte vaan lisää niitä?

Vierailija
6/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA TÄSSÄ IDIOOTIN TEKSTIÄ:

Miksi ostit ne vappuruuat niin aikaisin? Ei meillä vain ole vielä mitään ostettuna vapuksi. Asutaan kaupungissa ja lähin kauppa on viereisessä korttelissa - mikä ihme vetää ihmisiä asumaan jossain metsän keskellä, missä ei pääse kauppaan silloin kun pitäisi päästä...

MEIDÄN perhe asuu "metsässä" ja siihen on kymmeniä syitä.

Oon asunut stadissa hyvämaineisella alueella keskustassa, Espoossa ja Tampereella.

Ne ei ole vaihtoehtoina meille varmaan enää ikinä. Haluisin vaan kauemmaksi vielä, entistä kauemmas ihmisistä.

Mulla on auto ja kauppa kohtuu matkan päässä mutta silti ostin jo vappuruoat ajoissa. Niin teen aina. Kun on reilut kylmäsäilytystilat mikäpä siinä ostaa kerralla useamman päivän ruoat.

AP:lle sanoisin että pistä mies kauppaan hakeen lisää nakkeja sun muuta vappusafkaa.

Vierailija
7/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu ja usein muka ei tiennyt, että ei saa syödä. As if...

Vierailija
8/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vappuaattona voi kaupasta olla jo vaikee löytää nakei ja perunasalaattia kun kaik o mänt jo :/

Vierailija
9/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen "laputtamaan" ruokatarvikkeet jos ne on korvamerkitty johonkin tarkoitukseen. Tai muutoin saattamaan toisten tietoon jos joku ruoka-aine on tarkoitettu johonkin. Fakta on, että eivät muut voi tietää mitä olet suunnitellut jos et sitä heille kerro.

Vierailija
10/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea saisi lisää siitä viereisestä korttelista, ärsyttää tuollainen varmasti silti.

Kukakohan pitää huolta, että tarjottavaa vieraille on? Vaikka äijä menisi kauppaan, niin tuskin se itse ymmärtää mennä. Ap pitää huolta, ap käskee ja organisoi. Siltä ainakin kuulostaa.

Joku nakinsyönti on pikkujuttu, mutta stressiä se varmasti emännälle tuottaa.

Meillä koko perhe tietää tulevat ruokasuunnitelmat ja mieskin aina jääkaappia kolutessaan kysyy, että voiko syödä. Ja tajuaa hakea lisää, jos on jotain tärkeää ottanut.

Vierailija
11/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on taas vaimon vika, vaikka mies ja lapset sössivät! Kyllä muakin kyrpis. Meillä on ihan samanlaista, eli että jotain ruokaa tehdään vaikka tänään ja siitä on tarkoitus syödä vielä huomenna. No, eihän sitä huomiseksi tietenkään jää, kun mies mussuttaa sieltä illan ja yön aikana lähes kaiken...

Esimerkkinä pari pvä sitten tehtiin pellillinen lihapullia (eli ehkä 40kpl?). Itse söin niistä viisi. Illalla mies kysyi, että paljonko säästää mulle niitä pullia, kun enää on 5 jäljellä... Eli se hotkas 30 pullaa tuosta vain?? Helvetti! Ei ihme että menee ruokaan järjettömästi rahaa, kun mies ei voi syödä mitään muuta kuin ns. kunnon ruokaa.

Vierailija
12/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit vielä ymmärrän, että ei tienneet. Mies tiesi kyllä kun olimme yhdessä kaupassa.

Mies hankkikoon ja hoitakoon tarjoilut, sen veljen perhe on tulossa kylään. Simaa on onneksi 10 litraa ja jos munkit on kadonnut pakkasesta, ei mies saa kuukauteen. Kyllä tää tästä kun suuttuu.

Vierailija
13/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun söivät pois

Vierailija
14/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö vieraille trjotaan???

Vierailija
15/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö vieraille trjotaan???

Ostakaa sitä viinaa vähemmän ja sen sijaan laadukkaampaa ruokaa.

Vierailija
16/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA TÄSSÄ IDIOOTIN TEKSTIÄ:

MEIDÄN perhe asuu "metsässä" ja siihen on kymmeniä syitä.

Oon asunut stadissa hyvämaineisella alueella keskustassa, Espoossa ja Tampereella.

Ne ei ole vaihtoehtoina meille varmaan enää ikinä. Haluisin vaan kauemmaksi vielä, entistä kauemmas ihmisistä.

Mulla on auto ja kauppa kohtuu matkan päässä mutta silti ostin jo vappuruoat ajoissa. Niin teen aina. Kun on reilut kylmäsäilytystilat mikäpä siinä ostaa kerralla useamman päivän ruoat.

AP:lle sanoisin että pistä mies kauppaan hakeen lisää nakkeja sun muuta vappusafkaa.

Jos asuu metsässä, niin hankkii sitten sen munalukon jääkaapin oveen. Saa muu perhe vaikka nääntyä nälkään täyden jääkaapin vieressä, kun avain on vain talouden matriarkalla, joka päättää mitä ja koska syödään.

Vierailija
17/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt,, ootte pilkkoneet kaikki ainekset kulholliseen perunasalaattia (itse tehty on suurta herkkua. Ajattelet että tarjoat vieraille. Ja sitten mies ja muksut ovat vetäneet kulhon yhdessä hetkessä treenien jälkeeen. Siitä vaan kauppaan ja koko savotta alusta..

Vierailija
18/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ylähylly sellainen, mihin minä pistän ruokaa varten ostetut tavarat. Kaikkea muuta jääkaapista löytyvää saa syödä. Ärsyttää kyllä, jos joku vetää seuraavan päivän sapuskoiden pääruoka-aineet välipalaksi...

Samoin, jos ostan itselleni jotain "spesiaalia", jemmaan sen ylähyllylle. Lasten kavereita varten on ihan lappu jääkaapin hyllyllä :D Toiminut tähän asti, varsinkin kun jos menee syömään jotain ylähyllyltä, joutuu itse menemään kauppaan ja ostamaan omilla rahoilla tilalle... Miehen lasten takia piti vetää näin tiukka linja :/ Tulevat monesti omilla avaimilla koulun jälkeen 5 kaveria mukanaan ja jääkaappi ammottaa tyhjyyttään.

Vierailija
19/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin yksi päivä väsyneenä töistä (en käynyt kaupassa)ja ajattelin, että mahtavaa kotona odottaa valmis ruoka.

No ei ollut, kun teini oli yön ja päivän aikana vetänyt kattilallisen risottoa naamaan.

Eihän siinä auttanut, ku lähteä kauppaan ja laittaa sitä ruokaa muulle porukalle. Enkä moittinut teiniä. Hyvä, että ruoka maistui.

Vierailija
20/25 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mene sinne kaapille luvatta. Ruoka syödään ruoka-aikoina, jos ylimääräistä välipalaa tarvii, minä laitan mikäli katson sen tarpeelliseksi. Ja aina en todellakaan katso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi