Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten YH voi seurustella tai tapailla ketään?

Vierailija
29.04.2012 |

Olen kolmekymppinen kaksivuotiaan lapsen yksinhuoltaja. Erosta alkaa olla kohta vuosi, ja olisi mukavaa käydä treffeillä tai tapailla jotakuta. Tulevaisuudessa haluaisin ehkä tavata jonkun, jonka kanssa voisin jakaa arjen ilot ja surut.

Mutta miten? Mukavia miehiä on tullut vastaan useitakin, mutta en kertakaikkiaan tiedä miten voisin lähteä minkäänlaiseen deittailuun mukaan, kun vapaa-aikaa on niin vähän. Olen "vapaalla" joka toisen viikonlopun sekä yhden arki-illan viikossa, jolloin lapseni tulee kuitenkin yöksi kotiin. Ei kai mikään suhde voi toimia niin että tapaamisia on vain kerran kahdessa viikossa, ainakin itse haluaisin niin. Toisaalta en halua ketään miestä mukaan lapseni elämään, ennenkuin suhde on oikeasti vakiintunut ja voin olla varma siitä ettei se ole ihan heti lopahtamassa. Kuka mies haluaa naisen, joka ehtii tavata vain joka toinen viikko tai jonka kanssa treffit ovat vaipanvaihtoa ja nenän niistämistä? Kaikki tapaamani miehet ovat olleet lapsettomia, enkä edes tiedä muita eronneita isiä kun oman lapseni isän, jonka kanssa normaali suhde ei valitettavasti onnistu.

Pari kuukautta sitten kävin yhden miehen kanssa pari kertaa syömässä, mutta se, että minulla on lapsi, oli hänelle kuitenkin liikaa, vaikka muuten meillä synkkasi hyvin. Muuten minulla "riittää vientiä" sen verran etten toivottavasti joutuisi tyytymään siihen ainoaan joka minut hyväksyy. Ellei se, että minulla on lapsi sitten muuta asiaa?

Miten te muut yksinhuoltajat olette onnistuneet tapaamaan ketään? Pitäisikö odotella kunnes lapseni menee kouluun ja tapaa iltaisin kavereitaan ja on muutenkin omatoimisempi? Onko nainen jolla on lapsi automaattisesti hylkiö "deittimarkkinoilla"?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti aio elää ilman seksiä ja treffejä.

Sinkkuna asia on ok ja avioliitossa mutta ei eronneena. Ilman seksiä oppii kyllä elämään.

t. toinen yh

Vierailija
22/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapaina viikonloppuina. Ei mielestäni ollut ongelmallista. Kun olimme tunteneet pidempään ja tapailleet ja sovittu seurustelevamme niin vasta sitten lapsi ja mies tapasivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kkulu äideille??

ei saakeli oikeesti, mikä muumioitunut mummo sä olet.

t. 3:n lapsen äiti, ps minä harrastan seksiä, sekä miehen kanssa että yksin.

Vierailija
24/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna asia on ok ja avioliitossa mutta ei eronneena. Ilman seksiä oppii kyllä elämään.

t. toinen yh

Vierailija
25/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen yh

kukaan ystävistäni ei ymmärrä tätä mielipidettäni sillä en ole edes uskovainen, mutta näin ajattelen. Seksi ei ole mikään "perustarve", ilman sitä oppii elämään ja voi elää, ei elämänlaatu siitä mitenkään kärsi. Mielestäni kuitenkin lapset kärsivät jos äiti seurustelee. Anteeksi vanhanaikaisuuteni.

Vierailija
26/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen yh

kukaan ystävistäni ei ymmärrä tätä mielipidettäni sillä en ole edes uskovainen, mutta näin ajattelen. Seksi ei ole mikään "perustarve", ilman sitä oppii elämään ja voi elää, ei elämänlaatu siitä mitenkään kärsi. Mielestäni kuitenkin lapset kärsivät jos äiti seurustelee. Anteeksi vanhanaikaisuuteni.

Ei eronnut mielestäni eroa paljonkaan henkilöstä ennen avioliittoakaan. Lapsia ja seksiä kun voi olla sekä avio-että avoliitossa tai ilman liittoa.

En minäkään vieraiden ihmisten kanssa voisi, mutta kyllä minulle seksi on tärkeä asia.

Jos sitä ei mieheltä saa, niin masturboin joka välissä jossa voin. Avioliittoni myös hajosi seksinpuutteen vuoksi, vaikka kyllähän sitä seksittömyyttä varmasti monessa avioliitossa onkin, niin minä en pysty olemaan seksitön.

Vierailija
27/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliyksinhuoltajalla ei ole vapaa-aikaa.

Enää ei kiinnosta kukaan. Onneksi tunteet miehiä kohtaan katoavat ajan kanssa lopullisesti.

t. yh

...pitäisköhän sun päästä rentoutumaan joskus...

En mä ainakaan tarvi miestä rentoutukseen. On muitaki tapoja rentoutua. Paljon eri tapoja.

Vierailija
28/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen yh

ihanaa ku en oo yksin ajatusteni kanssa. Terv se 6- ja 8- vuotiaitten lasten yh

Vierailija
29/42 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten, että tavattin kun vapaata sattui olemaan tai mies kävi illalla kyläilemässä kunlapset nukkuivat. Alusta asti selvää, että lapsia on molemmilla eikä heti tarkoitus sotkea lapsia aikuisten seurusteluun..Yli vuosi toimittiin näin ja sitten lapset tapasivat miehen. Melkein kaksi vuotta seurusteltuamme lapset miehen ja minun lapset tapasivat toisensa. Edelleen menee kivasti =)

Vierailija
30/42 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaali yh. Meillä oli uuden miehen kanssa kaukosuhde. Ensin näimme 2kk aikana 3 kertaa kun 2 vuotias oli mummolassa 3-4 yötä. Ensin tuntui että uskallanko jättää lastani niin moneksi yöksi mummolaan, kun lapsi on niin pieni, mutta eihän se ollut jatkuvaa nuo mummolassa yökyläilyt, joten ei kai ollut liian monta yötä. Sen lisäksi skypettelimme joka ilta kun lapsi oli mennyt nukkumaan, sekä soittelimme usein. Skype on ihan sama jos juttelisit toisen kanssa kasvotusten, mutta ei vaan voi koskea, joten hyvä tapa tutustua. Mutta kyllä sitä pitää silti jonkun verran ihan viettää livenäkin aikaa toisen kanssa ja tehdä asioita, kun siinä sitä tutustuu toisen joihinkin puoliin mitä skypessä ei voi huomata. 2kk jälkeen suhde tuntui pysyvältä ja lapsi näki miehen. Seurustelimme 2 vuotta, mutta se päättyi eroon. Nyt vähän aikaa erosta enkä tiedä haluanko lapsen elämään enään uutta miestä. Mummolassa käy kerran kuussa pari yötä ja iltaisin lapsen mentyä nukkumaan voisi treffata, ja satunnaisesti lastenhoitajakin järjestyisi pariksi tunniksi, mutta en tiedä.

Vierailija
31/42 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän niitäkin naisia ja miehiä myös jotka suunnilleen saman tien näyttää lapsille uudet kumppanit. Hulluja ovat.

Vierailija
32/42 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vapaata jokatoinen vkl ja hyvin ehti tapailemaan. Käytiin työpäivinä joskus lounaalla tai hän toi mut töistä kotiin. Joskus lapset oli isovanhemmilla ja käytiin vaikka ajelemassa tai kävelyllä. Kirjoiteltiin sähköpostilla. Ja ilman muuta seksi kuului mun elämään silloinkin, nuori ja kaunis 30v kun olin.

Vierailija
33/42 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treffailen miehiä joilla on lapsia, niin ne ymmärtää paremmin että mimmosta on lasten kanssa...

Vierailija
34/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yhteishuoltaja,vaikka moni sanoo minua yksinhuoltajaksi. Lapsi on isällään välillä. Silloin pidän hauskaa,mutta en sentään huumesannamarinin tyylillä;D

Vierailija
35/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei kkulu äideille??

ei saakeli oikeesti, mikä muumioitunut mummo sä olet.

t. 3:n lapsen äiti, ps minä harrastan seksiä, sekä miehen kanssa että yksin.

En miekää keltää kysele mitä saan tehä. Seksiä harrastan kyllä.

Vierailija
36/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin lapsille eron jälkeen lapsuuden ilman isäpuolia tai minkäänlaisia tapailumiehiä. Enkä ole katunut päivääkään.

Vierailija
37/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii niitä miehiä tapailla sitten kun lapsi on aikuinen. En ole mitään tähän tuonut. Kohtahan tuo on jo 17v, mutta nyt on ikää jo minulla sen verran, että ei kiinnosta ottaa hänen jälkeen mitään uutta projektia. Kannattaa muistaa, että se mies on sitten kuitenkin ns. yksi kuluttava tekijä lisää sen lapsen päälle. Jos energiaa on ylimääräistä laittaa menemään niin tietysti sitten.

Vierailija
38/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lapsi jo 14 joten eiköhän nyt jo ehdi tapailla.

Vierailija
39/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ketään tuttavia, jotka voisivat ottaa lapsen kerran pari viikossa iltakylään? (: Tai tulla vaikka teille hänen kanssaan leikkimään niin pääsisit tapaamaan miestä.

Tarkoitus varmaan katsoa pareja treffejä pidemmällä tähtäimellä. Olen kokeillut tapailua, missä näimme joka toinen viikkoa yhtenä iltana viikossa. Ei tuosta mitään järkevää synny ja itse en ainekaan ole valmis ketään esittelemään omille lapsilleni tai tutustumaan toisen lapsiin, kunnes olen suhteen osalta varmempi. 

Vierailija
40/42 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n lapsi jo 14 joten eiköhän nyt jo ehdi tapailla.

mutta ap tuskin ainoa yh Suomessa, joten perustilanne ei ole mihinkään kadonnut. 

Vaikka lapsi olisi 14, niin en hänelle ketään kumppaniehdokasta esittelisi kovinkaan nopeasti. Toki tämä on vain minun näkemys ja muut toimivat omilla tavoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan