en pese käsiäni,ja olen ravintolassa töissä.paljain käsin teen sämpylöitänne...
aamulla herätessäni tietty kotona wc- käynnin jälkeen pesen kädet, mutta sitten en pesekkään vasta kun olen tehnyt ne täytetyt patongit ym.
eli niissä on mahd. pöpöjä meiltä kotoa,lapsen tarhasta,autosta, työpaikalta.kaikista mahdollisista ovenkahvoista ja kohteista tuon wc-käynnin ja patonkien teon välillä.
välillä myyn kassalla, ja käsittelen rahaa, ja teen taas lisää patonkeja.
paljain käsin.
eli kyllä teidän vastustuskyky nousee. pidän siitä huolen.
tervetuloa nauttimaan raikkaasta täytetystä patongista!
Kommentit (21)
teenkin juuri tuon vuoksi kaikki ruokani ja annan paskasormien syödä omat pöperönsä.
, ja päätit sitten avata ihan oman ketjun. Se on tyypillistä täällä. Olen yksi tuohon ekaan ketjuun vastanneista. Tiedoksesi vaan, että en pese käsiä töihin mennessä, koska siellähän ne vasta likaantuvat. Kotonani on puhdasta, enkä kämmentele kaiken maailman hissejä ja kahvoja. Töissä kädet likaantuvat, joten pesen niitä varmaan kymmenen kertaa päivän mittaan.
aamulla herätessäni tietty kotona wc- käynnin jälkeen pesen kädet, mutta sitten en pesekkään vasta kun olen tehnyt ne täytetyt patongit ym.
eli niissä on mahd. pöpöjä meiltä kotoa,lapsen tarhasta,autosta, työpaikalta.kaikista mahdollisista ovenkahvoista ja kohteista tuon wc-käynnin ja patonkien teon välillä.
välillä myyn kassalla, ja käsittelen rahaa, ja teen taas lisää patonkeja.
paljain käsin.
eli kyllä teidän vastustuskyky nousee. pidän siitä huolen.
tervetuloa nauttimaan raikkaasta täytetystä patongista!
siellä on vesipula, joten kädet pestään vain hätätilanteessa.
siellä on vesipula, joten kädet pestään vain hätätilanteessa.
ap
Ei haittaa hiukkaakaan. tv: karppi.
ettei mee paikka kiinni, jos terveysviranomaisille tulee ilmotuksia mahdollisista hygieeniaan liittyvista ongelmista ja/tai sairastumisista. Siihen asti voit tietysti tuudittautua hyvaan ja arvostettuun uraasi ammattilaisena sampylantekijana. :D
Sanoppa ketju missä työskentelet. Aina niillä on kumihanskat kädessä kun noita tekevät. Ei niitä missään takahuoneessa tehdä
Eli minulle on ihan sama, vaikka olisit kaivanut pimppiäsi, jota et olisi pessyt kuukauteen ennen kun teet niitä sämpylöitä, koska minä en tule kuitenkaan niitä syömään.
ei se olekkaan terveelle ihmiselle mitenkään vaarallista, mutta entäpä jos sämpylän ostaakin joku kenen vastustuskyky on alentunut?
Kannattaisi miettiä monelta kantilta näitä asioita...olet typerä.
hygieeniapassit on vain koristeena. Näin kerran ku joku juippi piti kuumaa sämpylää paskasella tiskirätillä. En syö koskaan missään jossen tunne henkilökuntaa ja itse näe mitä syön.
muutkin tekevän niin kuin sinä ;)
mä olen pahassa flunssassa ja vietän aikaani huomenna terveyskeskuksen päivystysjonossa.
tiedän paaaaljon muutakin ravintolameiningistä, ja siksi en tosiaankan käy kuin harvoissa ja valituissa ravintoloissa syömässä. ikinä en syö mitään, mitä ei ole kuumennettu.
ap
tiedän paaaaljon muutakin ravintolameiningistä, ja siksi en tosiaankan käy kuin harvoissa ja valituissa ravintoloissa syömässä. ikinä en syö mitään, mitä ei ole kuumennettu.
ap
Aika heikko on ammattiylpeys, jos itse haluaa syödä puhdasta, mutta valmistaa muille paskaista. Mutta provohan tämä tietenkin on, tai olet todella säälittävä surkimus. Säälin sinua enemmän kuin asiakkaitasi!:-D
kotona. Jo Hesburgerin epäsiistin myyjän takia käännyin pois. Hiukset hapsotti ja pujoparta. Tuli jotenkin ällö olo.
Ei se vastustuskyky kasva, jos aina pesee käsiä.