Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kUINka harvinaista on, että tummaihoisen ja vaaleaihoisen lapsesta tulee

Vierailija
28.05.2012 |

sinisilmäinen? Muuten siis täysin tumma. Isä siis Afrikkalainen ja äiti suomalainen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seiska.fi/_a69432/tidjan+mc/

Mahtaako olla oikeasti nuo silmät siniset?

-ap-

Vierailija
2/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kuvissa sillä siniset silmät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mustan, jonka suvussa ei ole yhtään valkoista ja valkoisen jälkeläisellä todennäköisyys on erittäin pieni. Mulatin ja valkoisen jälkeläisellä mahdollisuus on suurempi muttei kyllä kovin suuri sekään. Ruskea silmien väri on dominoiva ominaisuus.

Vierailija
6/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes olla toisella vanhemmista sinisiä ja silti lapsi saa siniset.

Mun naapurit on 100% tummanruskeasilmäisiä irakilaisia.Heidän pojallaan on siniset silmät.Periytyi äidin puoleisesta suvusta.

Vierailija
7/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siniset silmät sekä mulatti isi.Hän on vain 25%musta.

Vierailija
9/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mustan, jonka suvussa ei ole yhtään valkoista ja valkoisen jälkeläisellä todennäköisyys on erittäin pieni. Mulatin ja valkoisen jälkeläisellä mahdollisuus on suurempi muttei kyllä kovin suuri sekään. Ruskea silmien väri on dominoiva ominaisuus.

Tunnen perheen jonka isa on SriLankasta ja niin tumma kuin voi olla. Aiti on amerikkalainen (ruotsalaista juurta) eloveenaakin valkeampi. Heilla on seitseman lasta, yksi ilmetty isansa sitten kaikki mahdolliset ruskean savyt ja pienin tytto taas kuin aitinsa peilikuva.

Ei meinaa ihmiset uskoa etta ovat saman aidin lapsia.

Vierailija
10/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siniset silmät sekä mulatti isi.Hän on vain 25%musta.

Tidjanin isä on Senegalilainen

Vierailija
11/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä Afrikasta ja äiti Euroopasta. Mutta onhan tuollainen pari muutenkin harvinainen.

Vierailija
12/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisempaa millainen siitä muuten tulee

Vierailija
13/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta joista toisella siniset ja toisella ruskeat silmät. Miehelläni ja hänen vanhemillaan on kaikilla siniset silmät.

Vierailija
14/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes olla toisella vanhemmista sinisiä ja silti lapsi saa siniset.

Mun naapurit on 100% tummanruskeasilmäisiä irakilaisia.Heidän pojallaan on siniset silmät.Periytyi äidin puoleisesta suvusta.

Siniset silmät täytyy periä molemmilta vanhemmilta. Vaikka molemmilla vanhemmilla olisi ruskeat silmät, he saattavat kummatkin kantaa sinisilmägeeniä. Kun lapsi saa sen molemmilta vanhemmiltaan, on hänellä siniset silmät.

Yksinkertaistettuna näin.

Vierailija
15/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa sitten 16 että jos itse olen tummaihoinen ja ruskeasilmäinen ja biologisesta äidistäni tiedän hänen olevan samanlainen, niin tarkoittaako se että minulla on sinisilmäinen lapsi sitä että biologinen isäni voisi olla vaaleaihoinen?

Vierailija
16/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisiä silmiä.

Mä olen tavallinen valkoinen RUSKEAsilmäinen suomalainen nainen, mieheni tavallinen etelä-afrikkalainen musta mies. Meillä on kaksi hyvin perusmulatin näköistä poikaa, joilla musta kihara tukka ja ruskeat silmät, iho äitinsä ja isänsä ihojen väliltä. Näiden jälkeen tuli tyttö, jolla on vaaleansiniset silmät, hyvin kihara VAALEA tukka, ja ihon sävy vain hieman omaani tummempi. Kasvojen piirteet kuitenkin aivan isältänsä. Viimeisin lapsi on vasta pari kuukautinen tyttö, jolla tällähetkellä melko vaalea iho, keskiruskeat hiukset, ja silmät näyttävät vähän siltä, ettei niistäkään kyllä ruskeat tule. Vielä ei osaa sanoa.

Ja sen jälkeen kun meille syntyi tuo sinisilmäinen blondi tyttö, otettiin hyvin tarkasti selville miehen taustat, koska tuntui niin uskomattomalta, että kahdelle ruskeasilmäiselle, joista toinen on vielä musta, voi syntyä sinisilmäinen blondi tyttö. Miehen suvussa on kaikki 100% mustia ja ruskea silmäisiä. Mun suvussakaan ei ole sinisiä silmiä ihan lähellä, omat vanhempani ja kaikki sisärukset ovat ruskeasilmäisiä, isoäidin siskolla oli siniharmaat silmät, ja se on lähin.

Vierailija
17/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 18. Itse olen adoptoitu ja onhan se toki mahdollista että biologinen isäni tai esi-isäni olisi joku eurooppalainen lähetyssaarnaaja minkä vuoksi lapsellani olisi siniset silmät. Mutta epäilen kyllä tuon olevan täysin peräisin hänen isänsä puolelta.

Vierailija
18/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.seiska.fi/_a69432/tidjan+mc/" alt="http://www.seiska.fi/_a69432/tidjan+mc/">http://www.seiska.fi/_a69432/tidjan+mc/</a&gt;

Mahtaako olla oikeasti nuo silmät siniset?

-ap-

Tosi oudon näköinen! Olen nähnyt yhden tummaihoisen, jolla siniset silmät, mutta silmät olivat tummansiniset. hienon näköinen oli.

Vierailija
19/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei mikään mulatti vaan todella tumma. Heidän lapsistaan ensimmäinen on vaaleaihoinen ja sinisilmäinen - aivan kuten äitinsä. Miehen suku ei meinannut uskoa lasta miehen lapseksi (itse asiassa tilanne meni siihen, että isyys todettiin testeillä epäilysten hälventämiseksi)... Toinen lapsista on mulatti ja ruskeasilmäinen; kolmas taas vaalea ja ruskeasilmäinen. Neljäs lapsista mulatti ja hänellä on siniset silmät. Eli neljä tavallaan hyvin erilaista ja kuitenkin niin samanlaista lasta. Ja sopivasti vuorotellen tuli vaalea ja mulatti lapsi - ensimmäisen lapsen jälkeen ystäväni pelkäsi seuraavankin olevan yhtä vaalea...

Vierailija
20/20 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnen yhden afrikkalaisen miehen, jolla on musta iho mutta siniset silmät. Hänellä on lapsi suomiblondin kanssa (hänen silmiään en muista), mutta lapsella on myös siniset silmät, muuten tavallisen mulatin näköinen.