No nii ja mitäs se siippasi puuhaa just nyt?ev.
Kommentit (46)
kyrpiintyneenä kun mies olkkarissa dokaa naapurin äijien kanssa
tämän piti olla meidän ilta...
Mies tarjosi rauhanelettä ja sinä vaan jatkat motkottamista!
Onko noista asioista kiva riidellä keskiyöllä tekstareilla? Miettiä nyt vähän
Onko noista asioista kiva riidellä keskiyöllä tekstareilla? Miettiä nyt vähän
pidetään kivaa ja nautitaan yhdessä vietetystä ajasta. Ei niin että mies ja anoppi juo ja minä hoidan lapsia itsekseni. Saati että mies ja anoppi juo, ja minut häädetään anopin luota kotiin ja mies jää sinne tyytyväisenä jatkamaan vierailuaan. Hmm.
No kaikille tämä ei ehkä olisi niin iso juttu kuin mulle, minä olen kyllä tässä jo miettinyt että lähden muutamaksi päiväksi kotoa poiskin, aika tolaltani olen tän jutun suhteen nyt.
16
Onko noista asioista kiva riidellä keskiyöllä tekstareilla? Miettiä nyt vähänpidetään kivaa ja nautitaan yhdessä vietetystä ajasta. Ei niin että mies ja anoppi juo ja minä hoidan lapsia itsekseni. Saati että mies ja anoppi juo, ja minut häädetään anopin luota kotiin ja mies jää sinne tyytyväisenä jatkamaan vierailuaan. Hmm.
No kaikille tämä ei ehkä olisi niin iso juttu kuin mulle, minä olen kyllä tässä jo miettinyt että lähden muutamaksi päiväksi kotoa poiskin, aika tolaltani olen tän jutun suhteen nyt.
16
sohvalla se kattelee Taru sormusten herrasta -leffaa.
Ehkä baarissa, ehkä ei. En tiedä, eikä oikeastaan kiinnostakkaan kun saan viettää illan omassa rauhassa leffan ja herkkujen kanssa ;)
Sulla on jo oma ketju, mene sinne itkemään!
Puuhailin jotain enkä kiinnittänyt huomiota, kun hän lähti. Jotain hän sanoi käyvänsäjossakin. Siitä on yli tunti. Hieman odottamatonta kyllä, mies ei juurikaan käy esim. baareissa.
Puuhailin jotain enkä kiinnittänyt huomiota, kun hän lähti. Jotain hän sanoi käyvänsäjossakin. Siitä on yli tunti. Hieman odottamatonta kyllä, mies ei juurikaan käy esim. baareissa.
Aamulla soitti ja sen jälke ei oo kuulunu mitään.en
Oi että ootan että tulee sisälle. katellaan leffa ja syödään parit miehen väsäämät hampit (sämpylöistä asti teki itse). Taapero nukkuu.
IHANA OMA rauha, kun mies ja lapset nukkuu :)
t: toi kenen mies grillasi ulkona äsken.
Hain sieltä Häiriköiden keikalta, vähän oli autoradion volyymeista päätellen soitettu kovalla :D no, kunhan ei kuulovaurioita tule...
jo yli puoli untia sitten viemään lasta turnaukseen.
Lähetti hyvänyön viestin johon vastasin ikävästi ettei kovin hyvä yö ole tiedossa kun yhdessä piti viettää aikaa ja hän on nyt siellä ja minä sieltä pois ajettuna kotonamme. Ja vielä jotain siitä että minä odotin tukea puolelleni, enkä sitä että hän automaattisesti jatkaa vierailuaan siellä vaikka minut pistetään sieltä lähtemään.
Takaisin tuli viesti "Ei sitten perkele!". Juu, päissään tuntuu olevan.
Anopin ulospotkima mammanpojan vaimo