Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen haudannut tänään mieheni ja lapseni isän.

Vierailija
28.04.2012 |

Kysyttävää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne kuukausi sitten :(

Vierailija
22/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin isäni kun olin 13 vuotias ja kyllä se oli rankkaaa :( on edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

24/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että jos sairaus oli pitkä, niin on luonnollista olla myös helpottunut. Se ei nollaa surua mitenkään.

Vierailija
25/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään lohduttaa AP, niin meidän sisaruskatraasta 6 vuotias siskomme selvisi isän kuolemasta kaikista helpoiten. Minä (13v) ja veljeni (9v) olemme varmasti vahingoittuneet enemmän. Huonot iät. 6 vuotias siskoni ei kauheasti muista isästä nyt aikuisena, joten hänelle suru on ollut helppo käsitellä. Muistot on lähinnä muiden varassa+valokuvien ja videoiden.

Vierailija
26/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olin valmistautunut kuolemaan. Lasta ei voinut valmistaa samalla tavalla joten hänen surunsa on pahinta. Pärjätään kuitenkin, jotenkin.... AP

Vierailija
27/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänkin asiasta lopulta pääsee eteen päin, vaikka suru onkin nyt kova. On tosi tärkeää, että hän saa surra omalla tavallaan. Olisiko paikkakunnallanne lasten sururyhmää, johon hän voisi osallistua?

Itse olen lapsena kokenut isäni kuoleman ja sen, kuinka minut suljettiin surun ulkopuolelle. Minulla ei ollut tilaa surra. :( Se että murehdit pojastasi kertoo jo, että varmasti annat hänen surulleen tilaa.

Voimia teille molemmille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi