Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Näetkö painajaisia siitä, että kaikki ei menekään kuten pitäisi?

20.11.2005 |

Itse juuri viime yönä ja vähän ahdistaa vieläkin :(

Onneksi Muksu ilmoitti itsestään reippailla liikkeillä heti herättyäni, joten kait sillä kaikki oikeesti on ok :)

Rv 33+1

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtunee siitä, että en ole huolehtiva persoona. En pelkää toisten ihmisten puolesta muutenkaan, en murehdi asioita etukäteen jne. joten en osaa tehdä sitä myöskään vauvan puolesta.

Kitty rv40+3

Vierailija
2/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ruvennut näkemään painajaisia.

Nyt näen viikoittain painajaisia. Viimeksi näin unta, että vauva oli syntyessään n. 3 vuotiaan kokoinen, se puhui, sillä oli hampaita riveittäin poikki suun ja varvas päässä... tosi kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Olen nähnyt milloin mitäkin.Alitajunta näköjään laukkaa vähän turhankin kovaa :P Monet kerrat oon unissa synnyttäny ennenaikasesti (yleensä se viikko,mikä on kulloinkin ollu meneillään)

Ja pahempi juttu oikeestaan on että usein nään unia että jollekin mun läheisistä sattuu jotain kamalaa :' ( sitten itku kurkussa keskellä yötä hyökkään miehen kainaloon ja se saa rauhotella mua..

Unet on ihan mega ahdistavia!!!Aamuisinkin saattaa joskus olla tosi paha mieli niiden takia.Ja tämä kaikki siis ollut nyt raskauden aikana.Mulla on niin paljo kaikkia pelkoja että varmaan siksi nään tosi usein ikäviä unia.

Toivottavasti tämä ' vaiva' jää synnärille!!!!!!

-Tiggr&Nasu 38+3

Vierailija
4/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvia unia keskenmenosta, vauvan kuolemasta jne. Taustalla 3 keskenmenoa ja epäilty hyytymisongelma, jotka varmasti vaikuttavat alitajuntaan. Useampana kertana olen herännyt kauhuissani keskellä yötä kesken todella todentuntuisen unen...

Vierailija
5/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tässä yksi yö hassua unta: olin synnyttänyt pienen tytön, joka ihan esikoisemme näköinen. Ihmettelin, kun en muistanut että olisin ollut edes niin pitkään raskaana, että voisin synnyttää! Anoppi oli löytänyt minut sohvalta voihkimasta supistelujen vuoksi ja vienyt sairaaalaan. Siellä sitten jostain syystä kuljettiin pitkin käytäviä hoitajan perässä etsimässä jotain letkuja!? ... herättyäni vähän nauratti, olikohan enneuni? (rv9+5)

Silloin kun odotin esikoista näin unen, että äitini sai vauvan ja kun kerroin siitä äidille, hän puolestaan kertoi nähneensä unta että mummoni (äidin äiti) oli ollut raskaana!! Silloin äitini ei tiennyt minun odotuksesta vielä ja viikon päästä siitä mummo kuoli! spooky?

Vierailija
6/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin todella kamalan unen ja tuntuu tosi pahalta. Odotan kauhun sekaisin tuntein huomista np-ultraa...

Charlotte ja poika 6kk ja rv12+3