Minäkin joskus ihmettelen lapseni opettajaa
hän oli kuulemma kieltänyt jotain lapseni luokkakaveria niistämästä luokan käsipaperiin...eivät ole kuulemma sitä varten :D:D:D
Kommentit (44)
tarinat myös kotoa. Eikä koskaan tule mieleenkään epäillä näitä juttuja.
t:ope
biologian kokeessa kukaan ei voi koskaan saada kokeesta kymppiä...:D että sellaisia ne joskus ovat! On mullakin kokemusta kaiken maailman hörhöistä omilta kouluajoiltani.
luokan ope pahoinpitelee ekaluokkalaista niin ei tuo tarina tunnu enää ollenkaan epäuskottavalta! Lasten sanaa ei kuultu...asiaa alettiin ylipäänsä tutkia vasta kun minulta kysyttiin. (olin luokassa avustajan asilloin)...miettikää tätä te kaikki opettajien hyysärit!
minä sanon aina vanhmepainillassa vanhemmille, että ottkaa minun yhteys heti, kun tulee näitä uskomattomia tarinoita koulusta / opesta. Jos kaiken minäkin kotoa uskoisin (kuten muutama muukin ope kommentoinut), niin huh huh. Olsi aika kamalia tarinoita vietävänä lastensuojeluun. AP: kysäsepä opelta suoraan näitä asioita, mitä ihmettelet. Olisi varmaan reiluinta.
se lapsi valehtelee? Miksi valehtelisi moisesta jutusta? Uskomatonta miten lapsia edelleen kohdellaan kuin pohjasakkaa, ONKO SITTEN IHME KUN LASTEN RAISKARITKIN SAA JATKAA KUN KUKAAN EI USKO LASTEN JUTTUJA?
Kuka tahansa niuho voi kieltää noin. Luuletteko te tosiaan että ne opettajat ovat aina ihania lempeitä ja oikeudenmukaisia? Eivät tosiaan ole!Niidenkin joukossa on tuollaisia pellejä valitettavasti ihan kuten muissakin ihmisissä. Esim mun työkaverini on huomattaunut mulle etten saa käyttää yläkerran vessaa koska työpisteeni sijaitsee alakerrassa! Onko tämäkin tarina keksittyä mielestänne?
miksi alkaisia keksiä tarinaa jostain ihmeen nenän niistämisestä? Varmasti jokainen kouluiässä oleva lapsi keksisi paremmankin tarinan jos haluaisi...opettajalla taisi olla todella pahat vaihdevuosioireet. Naiset varsinkin ovat tuollaisia sen olen töissäni huomannut.
uskoisin kyllä koska tiedän ettei edes keksisi mitään noin ihmeellistä tarinaa...vai ettei käsipaperiin saa niistää :D
Minkähan takia opettajilla ei ole kouluissa enää nykyään minkäänlaista auktoriteettiä, no just siksi, että vanhemmat on aina puoleustelemassa heti omia tenaviaan, joka asiassa eikä anna opettajien tehdä työtään rauhassa. Puututaan ihan PIKKUJUTTUIHIN ja haukutaan opettajaa lasten kuullen. Sit nää hanan mussukat uhittelee siellä opettjalle, et sä mulle mitään voi, mä kerron mun äitille ja isälle ja vanhemmat tulee lankoja pitkin. Enne sentään luotettiin ja uskottiin OPETTAJAAN ja annettiin sen tehdä rauhassa työtään. Nykyään lapset hyppii silmille ja vanhemmat vaan puolustaa omia kullanmurujaan. Herätkää! Kasvatatte ite niitä pedofiili, raiskaaja, kouluampuja kriminaalejanne kun annatte lapselle kaiken sen vallan tietokonepeliensä ääressä. Herätkää!!!
sanoi ettei pahvilaatikkoa saa taitella auki ja "viikata" vaan sen päällä täytyy pomppia...ja tääkin tarina on tosi!
jos opettaja käyttäytyy täysin mielivaltaisesti ja pikkumaisesti. Mielestäni ei ole...emme me kaipaa kouluihin hitlereitä vaan tasapainoisia ja järkeviä opettajia! Pikku juttuhan toki tuo on mutta kertoo paljon opettajan mielen laadusta.
jos opettaja oikeasti niuhottaa tuollaisesta niin onkohan sillä prioriteetit kunnossa? Taitaa tykätä vaan niuhottamisesta ihan kuten varmaan ukolleen kotonakin...
jos ei anneta lapsen niistää nenäänsä oli paperi mistä hyvänsä :( noihan on tilanteita joissa toinen vaan purkaa omaa kiukkuaan muihin. Samaa tapahtuu ihan työelämässä muutenkin.
että kannattaa pitää nenäliinoja mukana, koska käsipaperi hankaa ihon rikki. Voisiko olla, että koulun opettajia on käsketty säästää ihan kaikesta ja tämä opettaja noudattaa ohjetta tunnontarkasti? Tosiasia on kuitenkin, että koska ihmiset tekevät outoja asioita, ja on olemassa erikoisia ihmisiä, niin niitä on myös opettajissa.
ope
muistaa joka aamu huolehtia lapselle nessut mukaan kouluun :D
Mun lapsi on supersankari, joka ihan ITSE ymmärtää pitää nessupakettia repussa aina mukana.
jos opettaja käyttäytyy täysin mielivaltaisesti ja pikkumaisesti. Mielestäni ei ole...emme me kaipaa kouluihin hitlereitä vaan tasapainoisia ja järkeviä opettajia! Pikku juttuhan toki tuo on mutta kertoo paljon opettajan mielen laadusta.
Edelleen peräänkuulutan sitä, että vanhemmat uskovat joka sana jonka muksut sanoo ja ihminenhän se opekin vain on, joskus voi olla huono päivä kuten meillä kaikilla ja se mikä tohon käsipaperijuttuun oli syynä voi olla ihan joku muu, esim. että lapsi ravasi monta kertaa tunnin aikana "mukamas niistämässä" ym häiritn esim. koetta. Niitä tilanteita voi olla luokassa vaikka mitä, asiat ei aina ole niin mustavalkoisia, mutta vanhemmat tuppaa nykyään tarttumaan pikkuasioihin, jotka ei ole ollenkaan oleellisia ja haukkuu opettajan lasten kuullen vieden kaiken auktoriteetin opettajalta.
työelämässä aikuista uskotaan mutta lapsi vaan keksii tarinaa niinhän se menee.
muistaa joka aamu huolehtia lapselle nessut mukaan kouluun :D