Minäkin joskus ihmettelen lapseni opettajaa
hän oli kuulemma kieltänyt jotain lapseni luokkakaveria niistämästä luokan käsipaperiin...eivät ole kuulemma sitä varten :D:D:D
Kommentit (44)
muistaa joka aamu huolehtia lapselle nessut mukaan kouluun :D
Mun lapsi on supersankari, joka ihan ITSE ymmärtää pitää nessupakettia repussa aina mukana.
Sekä päiväkodissa että ekan luokan alussa sanottiin, että lapsilla pitää olla omat nenäliinat mukana ja siitä asti on nenäliinapaketti kulkenut repussa mukana. Nykyisin koululaisilla on lisäksi pulpetissa se oma nenäliinapaketti. Perhepäivähoitajalle annettiin jumbopaketti mukaan jokusen kerran vuodessa.
Kyllä varmaankin kerran saa niistää käsipaperiin, mutta varsinkin flunssan aikana pitäisi niitä nenäliinoja tajuta tuoda kotoa.
Vaihtoehtona olen tosin aina tarjonnut pöydältäni Nessuja. Mutta siis minunkin oppilaani saattaisivat kotona väittää, että ope kielsi niistämästä käsipaperiin...
T:Ope
Opettajana ajattelin samaa. Ei ole nenälle terveellistä niistä todella karkeaan käsipyyhkeeseen.
Olisko ollut joku järjellinen selitys siihen, ettei käsiä olisi saanut pestä? Mitä opettaja itse siihen sanoi?
niistäpä itse vaikka 5 kertaa ja ihmettele sitten, miksi käsipyyhkeeseen tulee punaisia pisaroita. Nuhanenä on jo muutenkin limakalvovaurioherkkä, siihen kun lisää kovalla käsipyyhepaperilla pyyhkimisen niin lopputulos ei ole mukava.
värittää näitä kiusaushommia ja muuta. Hakee vain huomiota itselleen.
Lopulta poika opettajan iloksi lopettikin juttujen kertomisen.
Yläasteella sitten uskalsi kertoa oikean totuuden, mitä oli tapahtunut luokassa ja miten opettaja oli uhkaillut, että jotain tapahtuu ja poika joutuu kärsimään jos tulee jatkuvasti juoruamaan.
Kamalaa kuultavaahan se oli.
Mutta opettajahan on aina oikeassa ja curlingmammat ne pelkästään yrittää pitää Nico-Pettereidensä puolta.