Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin joskus ihmettelen lapseni opettajaa

Vierailija
28.04.2012 |

hän oli kuulemma kieltänyt jotain lapseni luokkakaveria niistämästä luokan käsipaperiin...eivät ole kuulemma sitä varten :D:D:D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värittää näitä kiusaushommia ja muuta. Hakee vain huomiota itselleen.

Lopulta poika opettajan iloksi lopettikin juttujen kertomisen.

Yläasteella sitten uskalsi kertoa oikean totuuden, mitä oli tapahtunut luokassa ja miten opettaja oli uhkaillut, että jotain tapahtuu ja poika joutuu kärsimään jos tulee jatkuvasti juoruamaan.

Kamalaa kuultavaahan se oli.

Mutta opettajahan on aina oikeassa ja curlingmammat ne pelkästään yrittää pitää Nico-Pettereidensä puolta.

jos opettaja käyttäytyy täysin mielivaltaisesti ja pikkumaisesti. Mielestäni ei ole...emme me kaipaa kouluihin hitlereitä vaan tasapainoisia ja järkeviä opettajia! Pikku juttuhan toki tuo on mutta kertoo paljon opettajan mielen laadusta.

Edelleen peräänkuulutan sitä, että vanhemmat uskovat joka sana jonka muksut sanoo ja ihminenhän se opekin vain on, joskus voi olla huono päivä kuten meillä kaikilla ja se mikä tohon käsipaperijuttuun oli syynä voi olla ihan joku muu, esim. että lapsi ravasi monta kertaa tunnin aikana "mukamas niistämässä" ym häiritn esim. koetta. Niitä tilanteita voi olla luokassa vaikka mitä, asiat ei aina ole niin mustavalkoisia, mutta vanhemmat tuppaa nykyään tarttumaan pikkuasioihin, jotka ei ole ollenkaan oleellisia ja haukkuu opettajan lasten kuullen vieden kaiken auktoriteetin opettajalta.

Vierailija
42/44 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa joka aamu huolehtia lapselle nessut mukaan kouluun :D

Mun lapsi on supersankari, joka ihan ITSE ymmärtää pitää nessupakettia repussa aina mukana.

Sekä päiväkodissa että ekan luokan alussa sanottiin, että lapsilla pitää olla omat nenäliinat mukana ja siitä asti on nenäliinapaketti kulkenut repussa mukana. Nykyisin koululaisilla on lisäksi pulpetissa se oma nenäliinapaketti. Perhepäivähoitajalle annettiin jumbopaketti mukaan jokusen kerran vuodessa.

Kyllä varmaankin kerran saa niistää käsipaperiin, mutta varsinkin flunssan aikana pitäisi niitä nenäliinoja tajuta tuoda kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtona olen tosin aina tarjonnut pöydältäni Nessuja. Mutta siis minunkin oppilaani saattaisivat kotona väittää, että ope kielsi niistämästä käsipaperiin...

T:Ope

Opettajana ajattelin samaa. Ei ole nenälle terveellistä niistä todella karkeaan käsipyyhkeeseen.

Olisko ollut joku järjellinen selitys siihen, ettei käsiä olisi saanut pestä? Mitä opettaja itse siihen sanoi?

Vierailija
44/44 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistäpä itse vaikka 5 kertaa ja ihmettele sitten, miksi käsipyyhkeeseen tulee punaisia pisaroita. Nuhanenä on jo muutenkin limakalvovaurioherkkä, siihen kun lisää kovalla käsipyyhepaperilla pyyhkimisen niin lopputulos ei ole mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi