Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suullinen sopimus "työstä" ja sen purkaminen (ov)?

Vierailija
27.04.2012 |

Olen pari kuukautta sitten ilmoittanut yliopistolla halukkuuteni väitöskirjatyön aloittamiseen. Työ alkaisi varsinaisesti syksyllä mutta kaikki muu on vielä ollut täysin ns. pimennossa. Mm. tietoa palkasta, jatko-opintopaikasta yms. mulla ei vielä ole ollut. Juttua on tietty ollut siitä, että rahoitusta pitää alkaa hakemaan mutta mitään ei ole vielä haettu eikä luonnollisesti siten saatukaan.

Nyt haluankin luopua koko hommasta. Olenkin tullut siihen tulokseen, että haluan tehdä ns. kunnon työtä ja olla lähempänä lapsiani (väikkärityö pitäis tehdä Helsingissä ja asutaan 170km:n päässä Hki:stä). Voinko siis vaan sanoa, että haluan luopua koko jutusta vai velvoittaako suullinen sopimus mua jotenkin? Siis kyllä sen projektin johtaja varmaan ehkä jotain hepulia saa mutta ei kai se voi mua siellä kuitenkaan velvoittaa jatkamaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos suullisesti olet luvannut töitä, pitää töitä myös järjestää. Työhakijoilla on sitten eri juttu. Tosi moni hakee ja saattaa tulla jopa valituksi, mutta peruu sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän