Olen epäonnistunut elämässä. Olen luuseri.
Vaikka kuinka yritän parhaani, mitä jaksan, niin epäonnistunut oon. Kahden lapsen eronnut yh, joka on ylipainoinen mielenterveysongelmainen ja sosiaalisesti väsynyt. Ei oo uutta miestä. Eikä tuu. Ja velkoja 50000. Että näin. Uskaltaako kukaan muu myöntää, että elämä meni päin p: tä?
Kommentit (30)
Minä olen kaikista luuserein. Erosin lasteni isästä,alkoholistista.Saatiin asiat selvitettyä ja palattiin yhteen. Sama meno jatkuu ja nyt näyttää siltä että mies sössinyt pahemman kerran raha-asiat ja kämppä lähtee alta.Mun pitäisi jostain pierasta pari tonnia ja ei puhettakaan mistä sen saisin. Minä tyhmä uskoin "kyllä mä hoidan kaiken,luota minuun". Mies on oikeasti hyvä isä lapsille mutta alkoholi pilannut hyvän miehen. Pystyy olemaan päivät selvänä ja hoitamaan jotenkuten arkea mutta kun vkl saapuu niin olemus muuttuu.
En tiedä mistä saisin voimia tähän sotkuun, olen rukoillut, olen yrittänyt hakea lainaa mutta en saa näillä tuloilla.
Jos mä tän vuokrasotkun saisin hoidettua mutta pahalta näyttää. Mun voimat ei enää riitä miehen toilailujen selvittämisiin.
Me tultaisiin lasten kanssa paremmin toimeen ilman tuota yhtä rahareikää mutta miten voin irtautua? Te olette siinä onnistuneet mutta minä en.
Siksi on niin vaikeaa jättää se juoppo. En mä osaa antaa neuvoja, kun itselläni on samankaltaiset ongelmat.
Minä olen kaikista luuserein. Erosin lasteni isästä,alkoholistista.Saatiin asiat selvitettyä ja palattiin yhteen. Sama meno jatkuu ja nyt näyttää siltä että mies sössinyt pahemman kerran raha-asiat ja kämppä lähtee alta.Mun pitäisi jostain pierasta pari tonnia ja ei puhettakaan mistä sen saisin. Minä tyhmä uskoin "kyllä mä hoidan kaiken,luota minuun". Mies on oikeasti hyvä isä lapsille mutta alkoholi pilannut hyvän miehen. Pystyy olemaan päivät selvänä ja hoitamaan jotenkuten arkea mutta kun vkl saapuu niin olemus muuttuu.
En tiedä mistä saisin voimia tähän sotkuun, olen rukoillut, olen yrittänyt hakea lainaa mutta en saa näillä tuloilla.
Jos mä tän vuokrasotkun saisin hoidettua mutta pahalta näyttää. Mun voimat ei enää riitä miehen toilailujen selvittämisiin.
Me tultaisiin lasten kanssa paremmin toimeen ilman tuota yhtä rahareikää mutta miten voin irtautua? Te olette siinä onnistuneet mutta minä en.
Siksi on niin vaikeaa jättää se juoppo. En mä osaa antaa neuvoja, kun itselläni on samankaltaiset ongelmat.
elämää, joku rakastuu pankinjohtajaan ja toinen köyhään juoppoon... valitseeko rakkaus, kysyykö lupaa...?
Mut oishan se kurjaa, jos vaan johtajat ja rikkaat sais rakkautta. Voimia, helppoo ei oo
Luuletteko että on hiton väliä, mitä paskaa jauhatte itsestänne omien päidenne sisällä? -- Muutama vuosikymmen eteenpäin niin olemme kaikki kuolleita. Onko silloin väliä kuinka trendikkäästi olette eläneet??
Tykkään!!!!
(ja olin hetki sitten ihan itsesäälissä, kun olen yli 30 ja cv:ssä vain lyhyitä työpätkiä)
En tiedä rakastanko miestäni. En tunne häntä kohtaan oikeastaan enää mitään. Lähinnä vihaan näitä pettymyksiä ja valheitansa. Tänään taas lupauksia rikottu ja on aika paska fiilis,ehkä sen takia koska en halua enää tätä elämää. Lapsille isä on tärkeä, touhuavat kaikenlaista päivät ja isä on se kenen kanssa on hauskaa. Mä olen se joka tuo ruoan pöytään ja pitää kuria. Olen avioerolapsi ja tiedän mitä isän menettäminen on.
Olen oikeasti tehnyt kaikkeni että perhe saisi olla ehjä mutta mikä on sen kaiken hinta?!
Olen luuseri jonka elämänhalu loppui siihen kun far cry 3 seivit poistuivat ja binding of isaac ei pyörinyt koneella (MOLEMMAT VARETETTUJA) koska ei ole rahaa ostaa pelejä niin ne pitää hankkia laittomasti. :( en halua enää elää tässä maailmassa en jaksa enään pelata pelejä ja hyppään kohta ikkunasta joten hyvästi vaan *****maailma... :( olisi ollut kivaa omistaa todellinenkin elämä
Jos vaan lopettasit sen mässäilyn ja herkkujen ahmimisen.. se vie kuule aika pitkälle..
Vierailija kirjoitti:
Olen luuseri jonka elämänhalu loppui siihen kun far cry 3 seivit poistuivat ja binding of isaac ei pyörinyt koneella (MOLEMMAT VARETETTUJA) koska ei ole rahaa ostaa pelejä niin ne pitää hankkia laittomasti. :( en halua enää elää tässä maailmassa en jaksa enään pelata pelejä ja hyppään kohta ikkunasta joten hyvästi vaan *****maailma... :( olisi ollut kivaa omistaa todellinenkin elämä
kokeile nyt ihmeessä vielä minecraftia..
Vierailija kirjoitti:
miehistä ole kuin harmia ja raha on vain rahaa sitä tulee ja menee.
niin ja aatteleppa meidän miesten kannalta, kun naiset vaan aiheuttaa harmia ja se raha mikä tulee niin akka sen pistää menemään..
wwau, joku naisvihaprovoaja kaivoi älykkyyksissään 4v vanhan ketjun kommentoidakseen :D Ilmeisesti googletteli keskusteluja aiheella "epäonnistunut elämässä"? Mikä ylläriii... ahaha :DDD