Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähintaiseen haalariin halvimmillaan kehtaisit lapsesi pukea?

Vierailija
20.11.2005 |

Jos siis ostaisit kaupasta uutena.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esikoinen saa luvan tämän talven kulkea viime talvena NetAnttilasta viidellä eurolla ostetussa toppatakissa.

Vierailija
2/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec sen olla pitää. Mielellään mahdollisimman halvalla sen ostaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni tuo aivan yksi lysti.

Mutta kun se halpa harvemmin on hyvä. Minulle haalarivalinnassa vaikuttavat haalarin ominaisuudet ja laatu - ja halvalla ei saa hyvää.

Esimerkki:

ostin lapselle lassien haalarit tarjouksesta (kun keväällä hinnoista lähtee reilusti pois) - maksoivat 15 euroa. Lapsi pyllähti loskaan ja vaikka heti nostin ylös, olivat vaatteet kastuneet. Eli koko haalari yhtä tyhjän kanssa.

Ostin lapselleni reimatecin, lapsi syöksyi vesilätäkköön uimaan, pelastin poloisen ja vein sisälle, koska arvelin vaatteidenkin olevan märkiä (tuskin reimatec:aan kestää sentään vedessä makoilua) - mutta lapsen vaatteet olivat täysin kuivat.

Sen jälkeen olen ostanut ainostaan reimatecia, ja nimenomaan ominaisuuksien takia.

Vierailija
4/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,90 Euron toppapuvun Prismasta mun nuoremmalle pojalle. Vähän se mietitytti, mutta ajattelinpa kokeilla.

Isoveljeltä hän haalarinsa perii yleensä, mutta nyt kävi semmoinen väli että sopivan kokoista haalaria ei ollut, meillä rahat vähissä. Haalarinostoreissulla kun olimme Prismassa niin siellä ei sitten ollut sellaista n. 35 Euron Lassieta sopivaa kokoa mitä olin ajatellut. Uskaltauduin ostamaan ton halppiksen. Ihan jees näköinen se on, vaaleansinistä ja tummaa sinistä. Semmoien hillityn näköinen perushaalari, uskon että menee kyllä.

Mutta usein nämä parinkympin haalarit ovat tosi rumaa työtä, tämä oli siitä poikkeus että ei ollut rumia printtejä tai huonosti tehtyjä tikkauksia.

Olen kyllä halvemmalla kirpparilta ostanut joskus kakkoshaalarin, mutta sitä ei kai lasketa?

Vierailija
5/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvetin väliä sillä hinnalla on jos muuten on tyytyväinen!?! onko nuoret äidit niin materialisteja, että tarttis olla hintalappu isolla luvulla kokoajan kiinni puvussa, että muut näkee mitä on maksanut!?! voivoi, kyllä on vaikeeta heillä..

Vierailija
6/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnalla nyt ei ole oikeastaan väliä yhtään, vaan pikemminkin sillä merkillä. Saahan Legoo ja Ellee alennusmyynnistä/poistoista miten halvalla vaan.. Merkkivaatteet ja Zaran ja H&M:n ovat ' niitä juttuja' . :)

Vierailija
7/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kai sitten jättää ja laminoi vielä ettei katoa

Vierailija
8/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä lapsella on haalari, joka on ostettu jostain halpiskaupasta ja maksoi alle 30e.

Vierailija
9/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas jäätyi ulkona ja hihat oli hirveän tiukat. Muuten hyvännäköinen haalari. Pistin vahingon kiertämään ja annoin haalarin siskolleni :)

Hinnalla ei ole mitään väliä jos muuten pelaa. Meillä on ollut haalareita hintaluokassa 35-80e + pari kirpparilta ostettua ja sukulaisilta saatua.

Vierailija
10/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä pitää paikkaansa sanonta " halvalla ei saa hyvää" . Siksi jos uuden ostan niin yleensä ostan kalliin merkkihaalarin. Toisaalta vauva-aika on mennyt sukulaisen kirpparilta ostamilla (eli meille ilmaisilla) haalareilla, kumpikin lapsista on niitä käyttänyt.

Vierailija
11/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kirpparilla on joku hyvä ja halpa, niin ostan sen.. Vauvalle ostin Prismasta toppapuvun 21,90 ja hyvä on ollut. Ainakin se on lämpimämpi mitä äp:n puku. Kunhan tuo ainokainen tuosta kasvaa, en meinaa laittaa 100 euroa johonkin reiman pukuun, eiköhän sitä edullisemminkin saa ihan hyvän ulkoilupuvun. Mulle ei ole merkki tärkeä, niin kuin nyt useimmille tuntuu olevan, ja se oikeastaan säälittää mua aivan hirveästi.

Vierailija
12/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää kulutusta jonkin verran jne... mielellään kuitenkin alle 100e.

Vierailija
13/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa toista pukua tuonne pilaantumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi