Oudoin valinta Miss Suomeksi kautta aikojen?
Yleensä kysytään kauneinta miss Suomea, mutta nyt kysynkin kenen valintaa voittajaksi et ymmärrä? Itse vastaan Tarja Smura. Kyseisenä vuonna oli huomattavasti paljon kauniimpiakin vaihtoehtoja.
Kommentit (526)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri parhaimmillaan sitä aikuisten ylläpitämää kiusaamista. Olkoon kuinka tahansa julkisuuden takia arvostelulle alttiita. Samaiset arvostelijat, ainakin osa heistä, on taatusti ”oikeissa tilanteissa”ehdottomasti valmiita tuomitsemaan toisten dissaamisen ulkonäköön tms.vedoten. Rasistit ovat toki aina edustettuina tällaisissa raadeissa. Masentavaa...
Samaa mieltä. Täällä pinnalliset ja tekstien perusteella sisältään rumat tyypit arvostelemassa toisten ulkonäköä, hei haloo! Sanoisitko samat jutut hampaista ja silmistä myös livenä ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinalainen palloposki-kommentti poistettiin? Leveä naama ei tee kenestäkään missiä.
Niinpä! Pikemminkin Miss Hong Kong - ei suomimissi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinalainen palloposki-kommentti poistettiin? Leveä naama ei tee kenestäkään missiä.
Rasisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri parhaimmillaan sitä aikuisten ylläpitämää kiusaamista. Olkoon kuinka tahansa julkisuuden takia arvostelulle alttiita. Samaiset arvostelijat, ainakin osa heistä, on taatusti ”oikeissa tilanteissa”ehdottomasti valmiita tuomitsemaan toisten dissaamisen ulkonäköön tms.vedoten. Rasistit ovat toki aina edustettuina tällaisissa raadeissa. Masentavaa...
Samaa mieltä. Täällä pinnalliset ja tekstien perusteella sisältään rumat tyypit arvostelemassa toisten ulkonäköä, hei haloo! Sanoisitko samat jutut hampaista ja silmistä myös livenä ihmisille?
Kyllä minä sanoin kaverille, että olet tosi nätti, mutta tee jotain noille hampaillesi. Kaveri laitatti purukalustonsa kuntoon ja nyt on suorastaan kaunotar. Tarvitsi vaan ns. potkun persuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shirly on suomalainen. En tiedä mistä olet saanut käsityksen siitä että pitäisi muka olla valkoihoinen ollakseen suomalainen mutta voin kertoa että olet väärässä. Suomalaisia on kaiken värisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sanoin kaverille, että olet tosi nätti, mutta tee jotain noille hampaillesi. Kaveri laitatti purukalustonsa kuntoon ja nyt on suorastaan kaunotar. Tarvitsi vaan ns. potkun persuksille.
Sepä hienoa. Olit varmasti tyytyväinen itseesi ja kaverilla oli onneksi rahaa hoitaa kuntoon hampaansa. Kyllä meitä on moneen junaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä hienoa. Olet varmasti itseesi tyytyväinen ja onneksi kaverillakin oli rahaa toteuttaa tämä ehdotuksesi. Kyllä meitä on moneen junaan...
Monet on niin mitäänsanomattomia olleet, että nyt on edes vaikea muistaa, ketä siellä on aikanaan valittu. Jos nyt joku tulee mieleen, niin Jonna Kauppila. Minusta taas esim. Tarja Smura oli aikanaan hyvinkin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä hienoa. Olit varmasti tyytyväinen itseesi ja kaverilla oli onneksi rahaa hoitaa kuntoon hampaansa. Kyllä meitä on moneen junaan...
Moneen junaan on kyllä ja osa jää asemalle. Kyllä me kaverin kanssa pystytään puhumaan ihan kaikesta ja vaikka arvostelemaankin ilman, että kumpikaan suuttuu.
Hän on sanonut minulle vyötärölihavuudesta ja olen yrittänyt tehdä sille jotain. Toistaiseksi on ollut tuloksetonta toimintaa. Hän sai perinnön ja rahaa oli. Pelkäsi kuitenkin hammaslääkäriä, mutta nyt on enemmän kuin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi Aavikko oli Suomen Marilyn Monroe. Kummassakin oli samaa haurasta, rikotun hienoimman kristallin lumoa.
Paskat lumoa kummassakaan. Lumo on omassa päässäsi ja nämä kaksi kävivät ihan ulostamassakin. Kristallia...pah.
Sinä et vissiin käy ulostamassa? Karkeaa puhetta, joka kertoo jotain ihmisen omasta olemuksesta. Olen samaa mieltä ko., että Armissa ja Marilynissa oli lumoa jota on harvassa naisessa nykyään. Nykyiset muovinukkeja ja kauniiksi tekemällä tehtyjä. Armi ja Marilyn olivat lumoavia ja herttaisia, katse jää kiinni, pakko tuijottaa ihan näin naisena ihailen ja olen 100 %:n hetero.
Mistä sinä teidät mitään minun karkeudestani tai heidän herttaisuudestaan? Kaunisteltuja luuloja on monilla ihmisistä, joita ei oikeasti tunne, mutta mielikuvat kyllä riittävät pätevyydeksi olemaan ylin tuomari.
Minä tiedän Armin herttaisuudesta ja kauneudesta. Minun mielipiteeni on se, että hän on kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Noora Hautakangas!!
Kaunein missi kautta aikojen Smura :)
Mielestäni Noora Hautakangas on hyvin kaunis.
Bea, jonka äiti sattumalta ex-missi ja isä tais olla joku rallikuski tmv. Ei missi vartalollisesti eikä naamaltakaan. Ns. Tavistyttö
Henna Meriläinen
Kuka muuten meikkaa missit, kun aiiiiiina on niin hirveät meikit, joka vuosi.
Mielestäni missejä juuri arvostellaan ulkonäön perusteella. Ovat varmasti ymmärtäneet, että kaikki sanat ulkonäöstä ei ole kehuja. Lotta ja Bea ei ole mielestäni kauniitä. Jollain tavalla söpöjä ehkä. Ei olisi pitänyt kumpaakaan valita missiksi.
Kuka miss suomi se oli, joka alunalkaenkin oli hyvin mitäänsanomaton ja sitten vielä lihoi reippaasti miss universum -kisoihin?
Ennen ei välttis valittu joka vuosi uutta missiä, jos ehdokkaat oli huonoja. Edellisen vuoden missi sai jatkaa "tehtävissään". Pitäisi olla nykyäänkin niin.
Olmin oloinen Suvi Lukkarinen voitti missikisat, mutta Riitasta tuli Miss Eurooppa.
https://im.mtv.fi/image/3528170/landscape16_9/752/423/7a6dc15efd79322e5…