Oudoin valinta Miss Suomeksi kautta aikojen?
Yleensä kysytään kauneinta miss Suomea, mutta nyt kysynkin kenen valintaa voittajaksi et ymmärrä? Itse vastaan Tarja Smura. Kyseisenä vuonna oli huomattavasti paljon kauniimpiakin vaihtoehtoja.
Kommentit (526)
Vanessa nyk. Kurri. Lapsikin alkoi itkeä, kun "niin väärä" valittiin Miss Suomeksi.
Kauneimpia missejä: Virpi Miettinen, Marita Lindahl, Ester Toivonen, Sari Aspholm. Kannattaa googlata, jos ei tiedä heitä! Marita Lindahl on Suomen ainoa Miss Maailma. Sari Aspholm sijoittui kakkoseksi MM-kilpailussa. Pumpaset, Karviset, ym. ovat pikkusieviä eivät kauniita.
Odusoka. Ja edelleen koittaa pysyä lööppilehdissä ihan väkisin... öööööh!
Vierailija kirjoitti:
Armi Aavikko oli Suomen Marilyn Monroe. Kummassakin oli samaa haurasta, rikotun hienoimman kristallin lumoa.
Paskat lumoa kummassakaan. Lumo on omassa päässäsi ja nämä kaksi kävivät ihan ulostamassakin. Kristallia...pah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi Aavikko oli Suomen Marilyn Monroe. Kummassakin oli samaa haurasta, rikotun hienoimman kristallin lumoa.
Paskat lumoa kummassakaan. Lumo on omassa päässäsi ja nämä kaksi kävivät ihan ulostamassakin. Kristallia...pah.
Sinä et vissiin käy ulostamassa? Karkeaa puhetta, joka kertoo jotain ihmisen omasta olemuksesta. Olen samaa mieltä ko., että Armissa ja Marilynissa oli lumoa jota on harvassa naisessa nykyään. Nykyiset muovinukkeja ja kauniiksi tekemällä tehtyjä. Armi ja Marilyn olivat lumoavia ja herttaisia, katse jää kiinni, pakko tuijottaa ihan näin naisena ihailen ja olen 100 %:n hetero.
Sieppo. Mutta sehän olikin vain hätävaramissi, kun Pia Lamberg luopui kruunustaan.
Janette Broman, Henna Meriläinen, Heidi Willman, Suvi Miinala, Karita Tykkä, Viivi Pumpanen, Heli Pirhonen, Essi Pöysti
- noin monta tuli mieleen, jotka ei miellytä silmää lainkaan saati että olisivat oikeaa missiainesta. Monet muut ovatkin olleet kauniita ennen ja nyt!
hgidkk kirjoitti:
Åsa Lövdahl 1989
Åsna oli kyllä paha. Eihän se osannut kunnolla suomeakaan. Sama asia ottaa päähän VOF:ssa: Voimakkaasti päivettyneet ja kaikki ulkomaalaiset osanottajat eivät osaa suomenkieltä.
Voice of FINLAND!
Heti tuli mieleen Carmen Mäkinen ja yllätyin, kun olikin 2. perintöprinsessa eikä voittaja. Tuli todella huonot vibat Mäkisestä heti alusta asti ja olin pöyristynyt kun valittiin perintöprinsessaksi. En tiennytkään, että joutui luopumaan kruunustaan. En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Heti tuli mieleen Carmen Mäkinen ja yllätyin, kun olikin 2. perintöprinsessa eikä voittaja. Tuli todella huonot vibat Mäkisestä heti alusta asti ja olin pöyristynyt kun valittiin perintöprinsessaksi. En tiennytkään, että joutui luopumaan kruunustaan. En ihmettele.
Siis muistin että voitti, kun olin silloin niin vihainen asiasta ja Mäkisen naama ip-lehtien kansissa ärsytti jumalattomasti. En tiedä mikä siinä oli. Silloin olin kova missifani.
Päivi Uitto oli outo valinta, 70-luvun missit olivat yleensä upeita. Päivin mielestä kruunu olisi kuulunut ennakkosuosikille Käte Nybergille.
Yleensä misseistä ei jää mitään mieleen. Iltapäivälehdessä mainittiin äskettäin Jonna Kauppila. Siitä missistä tuli mieleen vain myymälävarkauskohu.
http://lempimissit.suntuubi.com/?cat=370
Tämä nykyinen Miss Suomi Michaela Söderholm on todella kaunis. Myös vuoden 2016 perintöprinsessa Emilia Seppänen on aivan upea.
Mua ihmetytti aikanaan Hanna Ekin valinta. Ei siksi että Hannassa olisi jotain vikaa, vaan siksi että molemmat perintöprinsessat (Susanna Laine ja Elina Nurmi) olivat mielestäni paljon upeampia.
Sama homma Anna Stömbergin kohdalla. Piritta Hannola oli mielestäni paljon kauniimpi.
Lotta Hintsa. Näin juuri kuvan TTk:n uudesta kaudesta ja siinä valmentajatkin ovat häntä kauniinpia. Jostain syystä hänet on missiksi valittu, mutta en voi uskoa, että syy olisi ollut ulkonäkö. Jos olisi kaupan kassana, ei häneen kiinnittäisi mitään huomiota.
Seija Paakkola. Suvi Lukkarinen senvuoksi, kun yksi kaikkien aikojen kaunein missi Riitta Väisänen jäi Suville toiseksi.