Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin valinta Miss Suomeksi kautta aikojen?

Vierailija
20.01.2014 |

Yleensä kysytään kauneinta miss Suomea, mutta nyt kysynkin kenen valintaa voittajaksi et ymmärrä? Itse vastaan Tarja Smura. Kyseisenä vuonna oli huomattavasti paljon kauniimpiakin vaihtoehtoja. 

Kommentit (526)

Vierailija
161/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi Aavikko oli Suomen Marilyn Monroe. Kummassakin oli samaa haurasta, rikotun hienoimman kristallin lumoa.

Paskat lumoa kummassakaan. Lumo on omassa päässäsi ja nämä kaksi kävivät ihan ulostamassakin. Kristallia...pah.

Sinä et vissiin käy ulostamassa? Karkeaa puhetta, joka kertoo jotain ihmisen omasta olemuksesta. Olen samaa mieltä ko., että Armissa ja Marilynissa oli lumoa jota on harvassa naisessa nykyään. Nykyiset muovinukkeja ja kauniiksi tekemällä tehtyjä. Armi ja Marilyn olivat lumoavia ja herttaisia, katse jää kiinni, pakko tuijottaa ihan näin naisena ihailen ja olen 100 %:n hetero.

Mistä sinä teidät mitään minun karkeudestani tai heidän herttaisuudestaan? Kaunisteltuja luuloja on monilla ihmisistä, joita ei oikeasti tunne, mutta mielikuvat kyllä riittävät pätevyydeksi olemaan ylin tuomari.

Vierailija
162/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Jonna Kauppilalla on kaameat silmät. Läpinäkyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Uitto oli outo valinta, 70-luvun missit olivat yleensä upeita. Päivin mielestä kruunu olisi kuulunut ennakkosuosikille Käte Nybergille.

Tuo Uiton kommentti sai hänet kaunistumaan ainakin minun silmissäni.

Vierailija
164/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen kaunein missi kautta aikojen. Niin luonnonlapsi kuin olla voi.

Vierailija
165/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi Aavikko oli Suomen Marilyn Monroe. Kummassakin oli samaa haurasta, rikotun hienoimman kristallin lumoa.

Paskat lumoa kummassakaan. Lumo on omassa päässäsi ja nämä kaksi kävivät ihan ulostamassakin. Kristallia...pah.

Sinä et vissiin käy ulostamassa? Karkeaa puhetta, joka kertoo jotain ihmisen omasta olemuksesta. Olen samaa mieltä ko., että Armissa ja Marilynissa oli lumoa jota on harvassa naisessa nykyään. Nykyiset muovinukkeja ja kauniiksi tekemällä tehtyjä. Armi ja Marilyn olivat lumoavia ja herttaisia, katse jää kiinni, pakko tuijottaa ihan näin naisena ihailen ja olen 100 %:n hetero.

Mistä sinä teidät mitään minun karkeudestani tai heidän herttaisuudestaan? Kaunisteltuja luuloja on monilla ihmisistä, joita ei oikeasti tunne, mutta mielikuvat kyllä riittävät pätevyydeksi olemaan ylin tuomari.

Kielenkäyttösi kertoo karkeudesta.

Vierailija
166/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola.

Vierailija
167/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa nyk. Kurri. Lapsikin alkoi itkeä, kun "niin väärä" valittiin Miss Suomeksi.

Ihana lapsi.

Vierailija
168/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olen ihmetellyt:

Anna Strömberg,

Heidi Willman,

Ninni Laaksonen,

Hanna Ek,

Essi Pöysti

Tähän hätään ei tule muita mieleen.

Vierailija
169/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä olen ihmetellyt:

Anna Strömberg,

Heidi Willman,

Ninni Laaksonen,

Hanna Ek,

Essi Pöysti

Tähän hätään ei tule muita mieleen.

Lisään vielä tämän:

Janette Broman

Vierailija
170/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora Hautakangas!!

Kaunein missi kautta aikojen Smura :)

https://www.iltalehti.fi/julkkisarkisto/201003110135011_ju.shtml

Makuja on monia. Minusta Noora on yksi kauneimpia ...kansainvälinen kaunotar. Tosin enemmän mallityyppiä, eikä tyypillistä barbie- tyyliä, mitä missiareenoilla näkee. I like!

Vierailija
171/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora Hautakangas. Ei vaan voi ymmärtää sitä valintaa.

Vierailija
172/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harriet Eriksson, Suvi Lukkarila.

Harriet Eriksson tuli toiseksi Miss Universum kisoissa. Maj-Len Eriksson oli tavis, olisi ollut paljon kauniimpi Anneli Björling samassa kisassa.

Vierailija
173/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola Olutsoda

Vierailija
174/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetytti aikanaan Hanna Ekin valinta. Ei siksi että Hannassa olisi jotain vikaa, vaan siksi että molemmat perintöprinsessat (Susanna Laine ja Elina Nurmi) olivat mielestäni paljon upeampia.

Sama homma Anna Stömbergin kohdalla. Piritta Hannola oli mielestäni paljon kauniimpi.

Kansainvälisissä kisoissa merkitsee hyvin paljon vartalo. Ehkä Ekin kroppa on ollut priimampi.

Vierailija
175/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pumppanen ja Tuomisto, ei voi käsittää.

Miksi? Eiks näillä oo ollu duuniakin.

Ninnit ja Noorat ja Sarat sen sijaan ihmetyttää.

Tosin kisa ja vaatimukset on niin paljon muuttuneet,

Kun ennen missit oli esikuvia ja asioiden lähettiläitä. Niinku tyylikkyys,

käytöstavat ja maine.

Vierailija
176/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta Hintsa. Näin juuri kuvan TTk:n uudesta kaudesta ja siinä valmentajatkin ovat häntä kauniinpia. Jostain syystä hänet on missiksi valittu, mutta en voi uskoa, että syy olisi ollut ulkonäkö. Jos olisi kaupan kassana, ei häneen kiinnittäisi mitään huomiota.

Näitä nysämissejä kans riittää.

174 pitäis olla alamitta.

Vierailija
177/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan Tarja Smura. Ei millään tavalla kaunis. En arvostelisi, mutta nämä tuovat nimenomaan ulkonäkönsä arvosteltaviksi :)

Vierailija
178/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Hintsa/Näkyvä

Seija Paakkola

Suvi Lukkarinen

Päivi Uitto

Se kokkolalainen tms pohjoispohjalainen, jonka kaksoisleukaa pilkattiin

Vierailija
179/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri parhaimmillaan sitä aikuisten ylläpitämää kiusaamista. Olkoon kuinka tahansa julkisuuden takia arvostelulle alttiita. Samaiset arvostelijat, ainakin osa heistä, on taatusti ”oikeissa tilanteissa”ehdottomasti valmiita tuomitsemaan toisten dissaamisen ulkonäköön tms.vedoten. Rasistit ovat toki aina edustettuina tällaisissa raadeissa. Masentavaa...

Vierailija
180/526 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bea

Lotta

Seija

Päivi

Ninni

Anna

60-70 -luvuilta löytyy kauniimmat Miss Suomet kautta aikojen.  Tai sit vaan olen mieltynyt sen ajan estetiikkaan. Rumimmat 80-90 -luvuilta ja 2000-luvulta.