Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö hoitoalalla ole enää kuin keikkatöitä tarjolla?

Vierailija
27.04.2012 |

kävin haastattelussa ja olikin tarjolla vain keikkatöitä. luulin hakeneeni sijaisuutta. eikö sijaisuudet enää tarkoitakaan sairaus, äitiysloma tms sijaisuuksia?

pettynyt fiilis vähän

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ei saada edes niitä keikkalaisia...

Vierailija
2/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hain työpaikkailmoituksen perusteella kesätöitä, mahdollisuus pidempään olla, ja sitten tarjottiin keikkatyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sijaisuutta, pääsin haastatteluun ja haastattelun aikana tarjottiinkin vakituista virkaa.

Vierailija
4/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen paikkaan haettiin vakituisia ja hain vakipaikkaa. Haastattelussa työpaikka olikin kutistunut äitiyslomasijaisuudeksi tai määräaikaisuudeksi ja vaikka lupauduin siihen lopulta ei ollut sitten tarjolla kuin 2 päivän keikka. Siinä vaiheessa luovutin ja sanoin, että en tule ja mulle vaan sanottiin, etät jostakinhan s epitää aloittaa. Ok, kyllä mulle kelpaa lyhyempikin sijaisuus mutta mieluusti näkisin työsuhteella vähän jatkoakin jos kerran vaivottelen talon tavoille opettelemaan (mitä nyt parissa päivässä voi) ja että oikeasti saisi siitä talosta joskus vakipaikan vaikka.

ap

Vierailija
5/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on töitä niin paljon kun jaksaa tehdä..

Vierailija
6/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on töitä niin paljon kun jaksaa tehdä..

niin soitan teille jos asun sopivasti. Koulutus on lähäri, kuinkas muuten.

Vierailija
7/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulla ainakin

Vierailija
8/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keikkahoitaja ja on alkanut olla vähän se tunne, että KAIKKI nimenomaan tahtovat keikkahoitajiksi. Keikkalaisena tienaa enemmän ja saa itse sanella milloin pitää lomaa töistä. Mulla on pikemminkin niin, että vaikka en missään tapauksessa enää halua vakituiseen työhön, niin sitä tyrkytetään joka käänteessä ja monella muullakin keikkalaisena työskentelevällä kollegalla on sama "ongelma".