Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 20kg vuodessa. Kukaan ei ole kommentoinut mitenkään.

Vierailija
27.04.2012 |

Alkupaino 95kg, nyt 75kg. Laihdutus jatkuu edelleen. En ole kertonut kenellekään laihduttamisesta, koska olen laihduttanut niin miljoona kertaa epäonnistuneesti.

Miksei kukaan kommentoi mitenkään?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vieläkin pläski? Ehkä ihmiset eivät vielä ole havainneet hoikustumistasi. Jos vielä 10 kg pudotat, niin taatusti alkaa tulla kommentteja.

Vierailija
2/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vieläkin pläski? Ehkä ihmiset eivät vielä ole havainneet hoikustumistasi. Jos vielä 10 kg pudotat, niin taatusti alkaa tulla kommentteja.

mutta omasta kokemuksesta tuntuu että näin voi olla. Minä pudotin painoa 80->53 kg hitaasti parin vuoden aikana ja aloin saada positiivista tai mitään muutakaan palautetta vasta kun paino meni alle 58 kilon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kommentoidaan paljonkin. Olen myös alkanut kiinteyttää itseäni ja sekin on huomattu. En ole itse asiaa mainostanut ollenkaan.

Aika outoa ettei kukaan ole sanonut mitään.

Onnittelut painon pudotuksesta. Olet tehnyt paljon työtä sen eteen. Hyvää vappua!

Vierailija
4/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihomisia enkä laihtumisia. Pidän painoa yksityisasiana ja toisten painon kommentoimista epäkohteliaana. Toki voin kehua jonkin ulkonäköä, mutta jotenkin eri tavalla.

Vierailija
5/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole puhunut asiasta, joten ihmiset eivät ehkä kovin herkästi kommentoi koska luulevat ettet halua puhuakaan.

Vierailija
6/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monelle ylipainoiselle paino ja painon kommentointi on niin arka asia että parempi olla kommentoimatta kun ei tiedä miten toinen suhtautuu.

Sekin voi olla osa syy ettet ole itse puhunut laihuttamisesta, eli et ole ottanut ensiksi painoasi puheeksi. Eli en usko että johtuu siitä etteikö tuota olisi huomattu.

Jokatapauksessa onneksi olkoon. 20kg on jo hieno saavutus! :)

Vierailija
7/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten taas lihon. Minusta taas on äärettömän vastenmielistä, kun laihtuessa ihmiset kommentoivat laihtumista ääneen. Pahimmat kailottavat niin, että varmasti kaikki kuulevat. Jostain syystä minua puistattaa myös kommentit "onneksi olkoon, oletpa hoikistunut". Minulla on ilmeisen vääristynyt kuva itsestä, kun koen olevani samanlainen olinpa lihomassa tai laihtumassa.

Sinä taidat olla eri sorttia, joten tässä sinulle: upeaa! Todella hienosti tehty! Saat olla ylpeä itsestäsi :D

Vierailija
8/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin, että en rohkenisi vähemmän tutulle sanoa mitään. Jos se ei vaikka tykkääkään, että ulkomuotoa kommentoidaan. Jos kyseessä olisi hyvä ystävä, niin varmasti sitten jotain sanoisin. Toisaalta, jos toista näkee usein, niin ehkä silmä myös "tottuu", eli muutos ei näytä niin radikaalilta.

Vierailija
9/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen kuullut, kun joku laihtunut on pahoittanut mielensä kehuvista kommenteista ja ajatellut, että miten kamala sitä sitten aiemmin olikaan ja nytkö vasta kelpaan.

Vierailija
10/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne kuin ap:lla. Olen ajatellut asian niin, että ystäväni ja tuttavani ovat niin fiksuja, etteivät puutu toisten ulkonäköön. Ei kukaan kommentoinut silloinkaan, kun nopeasti lihoin parikymmentä kiloa. Mulle riittää se, että itse tiedän laihtuneeni ja näytän paremmalta.

Vierailija
11/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit hyvännäköinen jo 95 kiloisena?

Oletko laihtunut kaikkialta tasaisesti, etkä vain esim. kadottanut jättiperää tai -reisiä?

Tai jospa ikuiset yrittäjät ovat vain niin kateellisia onnistumisestasi, etteivät pysty sanomaan mitään?

Mitä väliä oikeastaan? Onnea sinulle hienosta suorituksestasi!

Vierailija
12/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kommentoi mitenkään?

Ympärilläsi on fiksuja ja hienotunteisia ihmisiä?

Vierailija
13/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun laihdutus yleensä lopahtaa jostain syystä siihen, kun joku ottaa sen puheeksi.

Vierailija
14/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painon muutoksia. Mulle ne eivät ole niin merkityksellisiä asioita ja en osaa aina sanoa, onko toinen laihtunut vai näenkö mä vaan väärin.

Kerran yks työkaveri, jonka siis tapasin päivittäin, oli reilun vuoden aikana saanut painonsa putoamaan 160 kilosta 140 kiloon, suutahti, kun en ollut kommentoinut mitään. Mä en ihan oikeasti ollut huomannut. Tottakai kehuin ja väitin vaan, etten ollut kehdannut kommentoida hienoa saavutustaan.

Vierailija
15/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa sanoa miksi kukaan ei viitsi kommentoida koska 20 kilon painonmuutoshan kyllä huomataan. Itse laihdutin vuosi sitten -18kiloa (kesti noin vuoden) ja kyllä ihmiset kehui. Puetko ehkä liian löysiin vaatteisiin vanhasta tottumuksesta? uskalla näyttää sun kehoasi ja ole ylpeä siitä.

Vierailija
16/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömällä terveellisesti, tehnyt täydellisen elämäntapamuutoksen. Ja liikkunut paljon. Kävin ravitsemusterapeutilla ja syömisenhallintaryhmässä. Kiloja on lähtenyt tasaisesti joka puolelta, rasvaprosentti on pienentynyt huomattavasti, veriarvot ovat kuin eri ihmisen, samoin muutkin arvot.

En ole riutunut, näytän terveemmältä kuin ikinä. Ymmärrän toki, ettei työkaverit tai puolitutut kommentoi, kun eivät tiedä miksi olen laihtunut. Mutta ihan läheisetkin, veljet esimerkiksi puolisoineen ovat olleet ihan hiljaa.

Ehkä he sitten ovat huomanneet, mutteivät ole sanoneet mitään. Ja tavoitteeseen on kuitenkin vielä lähes toinen moinen edessä. Ehkä vuoden päästä sitten joku kommentoi jotain.

Olen ylpeä elämäntapamuutoksestani. Tästä on hyvä jatkaa ja tsemppiä kaikille muillekin.

ap

Vierailija
17/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mitään ole maininnut laihduttamisesta niin luulisin että jokin sairaus kyseessä joten en kyselisi

Vierailija
18/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ihminen itse ota puheeksi. En edes äidin/siskon/veljen jne. ihan läheisten muutoksia. Minäkin valitettavasti yhdistän reilun laihtumisen vakaviin sairauksiin...

Vierailija
19/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on mielestäni noloa kommentoida laihtumista ja varsinkin onnitella. Ajatelkaas jos se onniteltu ihminen paisuu lähtökokoonsa taas muutaman kuukauden päästä. Siksi en todellakaan viitsi sanoa, että olet paremman näköinen laihempana tai jotain muuta vastaavaa kun se voi myöhemmin kostautua.

Vierailija
20/39 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kilot ovat tasaisemmin ja ei ehkä huomaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi