Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Supermarjo (25.4) ja myötähäpeä,

Vierailija
26.04.2012 |

vähän kaikkia kohtaan :/

Jotenkin kiusallista oli katsoa näitä Saran "levyjulkkareita", jotka tv:n kautta ainakin näyttivät väsyneimmiltä juhlilta ikinä. Ihmisten ilmeet puhuivat puolestaan,lasti eläkeläisiä vetämässä "pää,peppu,olkapäät"-show:ta, ja makeileva Sara kiittelemässä Amerikan-tyyliin vanhempiaan. Kamala myöntää ja sanoa, mutta tuo tyttö saa itsessäni aikaan ärsytysreaktion, ehkä tuo päälleliimattu tekopirteys tekee sen. Ja jotenkin kävi sääliksi "super"Marjokin, kun liian alas valuvassa mekossa tanssi kyllästyneen yleisön edessä - mitäpä äiti ei tekisi lastensa eteen:/

Tarvitsee olla myös vahva nainen, että noin feminiinisen miehen on itselleen valinnut. Keikisteli tangoissa ( yääääk! ) suihkurusketuksessa, ja jotenkin sain sen kuvan, että tämä herra-Marjo on mielestään ehkäpä kovinkin hyvännäköinen:)

Henna ja Sofia.. no joo. Itsetuntoa ei puutu näiltäkään:) Ovat kyllä hauskoja, menevät niin överiksi että ei edes ärsytä:)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten kitinää....... nuo yllä olevat tekstit Jos asia on yhdentekevä sinulle, miksi vaivautua kommentoimaan...

Älise ihan rauhassa, mutta totuus ei pala saunan uunissakaan.

Teidän kateutenne Marjoa, hänen elämäänsä ja fiksuja lapsia kohtaan on jo surkuhupaisaa!

Itse olet julkisuuteen pyrkinyt.

Vierailija
22/52 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten kitinää....... nuo yllä olevat tekstit

Jos asia on yhdentekevä sinulle, miksi vaivautua kommentoimaan...

Älise ihan rauhassa, mutta totuus ei pala saunan uunissakaan.

Teidän kateutenne Marjoa, hänen elämäänsä ja fiksuja lapsia kohtaan on jo surkuhupaisaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan haluaisi vaihtaa osia Marjon kanssa.

Joo ei. En haluais näyttää 38-vuotiaana 58-vuotiaalta. Ja muutenkaan sen elämä ei todellakaan kadehdittavaa ole.

Lähinnä hävettää tuo julkisuustyrkkyys. Ja lapsia käy sääliksi.

Vierailija
24/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi niin moni Marjon tallista tuntuu lähtevän ovet paukkuen jossain vaiheessa? On jäänyt semmoinen kuva, että jossain vaiheessa yhdeltä jos toiselta tanssijalta palaa käämit totaalisesti ja sitten sitä lähdetään pois hirveän raivon vallassa.

Eikös esim. tämä Henna perustanut jokin aika sitten oman tanssiryhmän, kun välit meni kokonaan poikki tuohon Marjoon? Täältä av:lta olin joskus lukevinani semmoista.

Olen nähnyt kolme jaksoa kyeistä sarjaa (tytär halusi katsoa niitä minun kanssani) ja minulle on jäänyt epämääräinen kuva koko porukasta. Jotenkin tuntuu, että kulissien takana tapahtuu asioita, joita ei "saa" tuoda esiin, koska silloin koko teatteri on vaarassa romahtaa.

Vierailija
25/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollaisella tanssitaidolla sitten tienaa leipänsä? niin klisee koko koreografia.

enpä ole jaksanut ko. sarjaa seurata mutta nyt kävin katsomassa. Enkä näe mitään syytä kadehtia. No, asuvat leveämmin kuin me (tod.näk. suurella asuntolainalla)mutta muuten meillä on kyllä paljon mielenkiintoisempi elämä.

Vierailija
26/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan pitkään, ei kiinnosta :)

Mutta yksi lause sai ihmettelemään: "Sara on lahjakas. Haluaa hän sitten olla laulaja, urheilija tai valitsee ammatillisen uran" -mikä on ammatillinen työ?

Vierailija
27/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pientä soittajatyttöä markkinoidaan esiintymään ties mihin autokaupan avajaisiin ja levyjulkkareihin kärrätään bussillinen eläkeläisiä. Missä on lapsiyleisö.

Ja mietin myös, onko ihan laillista muutella laulujen sanoja noin?

Vierailija
28/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tuossa on kamalaa se että sillä tytöllä oli joku 200 keikkaa vuodessa. Jos tuo ei ole lapsityötä, niin sitten ei mikään. Suomessakin on kyllä ilmeisesti tosi helppo kiertää lakia siitä että lapset ei käy töissä.

Vierailija
29/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tanssiryhmä. Kukaan tanssijoista ei ole kaunotar ja syyksi luulen sen ettei kukaan todella kaunis tahdo Marjolle töihin eikä Marjo siedä todella kauniita ympärilleen.

Mies on tosi nolo, ikään kuin olisi Marjon vanhin lapsi. Tuossa suhteessa on yksi pomo ja se on Marjo. En näe heidän suhdettaan tasavertaisena kahden aikuisen parisuhteena.

Nolouden huippu on että tanssiryhmä harjoittelee kodin olohuoneessa, täh. Miksi ei jotain huonetta ole tehty treenisaliksi jos tilat pitää kotoa löytyä.

Mielestäni "tanssi" sana heidän yrityksen yhteydessä on väärässä käytössä. Kyseessä on pienesti eroottinen heiluminen miesten miellyttämiseksi baareissa, joissa katsojat kännissä ja ihan sama kuka siellä edessä heiluu.

Hennalla aivan jättikolvi (Tauski tykästynyt isonenäisiin, muistammehan Virpin) ja ei mikään kaunotar.

Lapsista en mainitse muuta kuin, he eivät ole voineet kohtaloonsa vaikuttaa.

Vierailija
30/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa tai tokassa jaksossa kehui miten Sara tarkistaa usein tilinsä saldon ja kuinka Sara kysyy isänsä palkkaa ja sanoo "saatko noin vähän".

Oikeesti tuossa on kamalaa se että sillä tytöllä oli joku 200 keikkaa vuodessa. Jos tuo ei ole lapsityötä, niin sitten ei mikään. Suomessakin on kyllä ilmeisesti tosi helppo kiertää lakia siitä että lapset ei käy töissä.

Vierailija
31/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pienille lapsille annetaan anteeksi ja onhan ne tytöt tosi söpöjä. Ei lapset itse ole valinnut sitä teennäisyyttä.

Sen sijaan... Marjo itse. No, on se ihan ystävällisen oloinen, mutta tekopirteä ja se on tavallaan sen elämänmuodon pääorganisaattori.

Ari on yksinkertaisesti epämiehekäs tossukka, naismainenkin.

Tanssitytöt on epäkypsiä pissiksiä, erit. Sofia. Hennassa on hiukan sisältöä, mutta ei tosiaan mikään kaunotar ja jotenkin sen tanssiryhmän ajatukset elämästä, suhde työntekoon ja toisiin tanssioihin on hirveä.

Vierailija
32/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on se Marjon äiti! Se on ihan fiksu nainen, vaikka tukeekin tyttärensä bisnestä. Jotenkin näkee, että tehnyt jotain muutakin elämässää kuin yrittänyt ratsastaa julkisuudessa. (eikös tuo ollut entinen ope ja ennen eläköitymistä Hollolan sivistystoimenjohtaja?) Sellainen napakka täti.

Vierailija
33/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan haluaisi vaihtaa osia Marjon kanssa.

Joo ei. En haluais näyttää 38-vuotiaana 58-vuotiaalta. Ja muutenkaan sen elämä ei todellakaan kadehdittavaa ole.

Lähinnä hävettää tuo julkisuustyrkkyys. Ja lapsia käy sääliksi.

Siis onko tuo Marjo 38?? Luulin aina 10-12 vuotta vanhemmaksi.. Kyllä on ikä tehnyt tepposet.

Vierailija
34/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkälti yrittää edes vähän tajuta miten ihmiset on erilaisia. Olen työssä jossa pitäisi tajuta hyvin erilaisia asiakkaita ja näistä tällaisista ohjelmista saa hyvää materiaalia siihene ttä akikki eivät elä niin kuin itse ja ystävät. Että Suomesta löytyy näitä minun mielestä ihan omituisia perheitä. niitä jotka ihan tosissaan kuvittelevat olevansa muita parmepia.

Se mikä tässä säälittää on nämä lapset. Missä olivat Saran ystävät tuolta levyjulkkareilta. Siis jotain eläkeläisiä lasten levynjulkistamistilaisuudessa?? Ei kai ne ole sen levyn kohderyhmää. Ja keikat jossain kauppakeskuksissa. Sitten kun lapsella on ekikka musiikkitalossa tai Sibeliustalossa kehtaisin minäkin kehua. Hirveä myötähäpeähä näistä ohjelmista tulee. Anteeksi vaan

Ja varsinkin tuo Hennan ja Tauskin suhde naurattaa kun akikki teitänevät kuinka siinä sitten kävi

Vierailija
35/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kohuäiti Super-Marjo tienaa tyttärellään!

6.4.2012

28

Asiasanat: Marjo Niittyviita, Super-Marjo

Marjo NiittyviitaSuper-Marjona tunnettu Liv-kanavan Marjo Niittyviita pyörittää ohjelmayritystä, jonka liikevaihto on viimeksi ollut noin 150 000 euroa vuodessa. Marjo on kertonut oman 10-vuotiaan tyttärensä heittävän jopa 100 harmonikkakeikkaa vuodessa.

Hymyn saamien tietojen mukaan keikasta maksetaan noin 300-400 euroa, joten Marjo tienaisi tyttärellään huimat 40 000 euroa vuodessa!

Vierailija
36/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävänsä jotenkin hohdokasta elämää? Itsekeksitty seksitanssiryhmä, josta yksikään ei ole tanssija, silikonitissit, laivaristeilyt, Vesa Keskinen ym... tyyppiesimerkki junttitouhusta. Ja se kateellisiksi syyttely! Pitäisi laskeutua paljon alemmaksi kuuluakseen samaan viiteryhmään kuin tuo porukka. Ainakin minulle se olisi häpeän aihe. Laatua ja tyyliä ei ole nimeksikään, ei edes varallisuutta. 7-päivää-roskatouhua! Mutta katselen joskus ohjelmaa, koska en tunne ketään tuon viiteryhmän ihmistä.

Vierailija
37/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He itse kuvittelevat olevansa kauniita ja menestyviä (no okei ne lamo-tytöt on kauniita varsinkin s eSara) ja kaikki muut naureskelevat heille.

Tulee väistämättä mieleen Johanna Tukiainen. Todellisuuden taju on niin hämärtynyt että luulee kaikkien arvostelijoiden olevan vain kateellisia.

Eniten mua ihmetyttää tuossa paletissa se Ari, eikö silläkään hälytyskellot soi. tappelee joidenkin pissisten kanssa solariumista, käy suihkurusketuksessa alushoususillaan telkkarissa, tekee duunia ja sanoo että kun Marjo tulee niin sitten nähdään onko tehnyt työt oikein. Siis aikuinen mies. Apua.

Vierailija
38/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kukaan jaksaa lähteä baariin katsomaan sitä Hennan ja sen toisen (what-ever-her-name-was) keikistelyä. Niin surkeaa "tanssia" olen nähnyt edellisen kerran ala-asteen diskossa. Amatöörimaista touhua ja sitten ovat vielä pokkina arvostelemassa sitä toista ryhmää.

Viimeksi kun tanssivat siellä savudiscossa, niin ääneen aloin nauraa. Niin tosiaan amatöörimäistä ja jotenkin ihmeen veteliä ne liikkeet. Varsinkin se yksi liike, jota nyt en osaa harmikseni kuvailla, sai kyllä aikaan sellaiset hörönaurut.

Ja sitä olen aina miettinyt, että saako ilman lupaa tehdä jonkun lisensioidun tuotteen kuten Peppi Pitkätossu, Muumit, Aku Ankka jne. nimissä esim. cd:n...

Vierailija
39/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sofia, onko sekin marjon lapsi?

Vierailija
40/52 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pubiruusun näköisiä kaikki, huonot ihot ja hampaat.

Arin alushousuissa oli paljon tavaraa - talouspaperia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi