Eilinen Supermarjo (25.4) ja myötähäpeä,
vähän kaikkia kohtaan :/
Jotenkin kiusallista oli katsoa näitä Saran "levyjulkkareita", jotka tv:n kautta ainakin näyttivät väsyneimmiltä juhlilta ikinä. Ihmisten ilmeet puhuivat puolestaan,lasti eläkeläisiä vetämässä "pää,peppu,olkapäät"-show:ta, ja makeileva Sara kiittelemässä Amerikan-tyyliin vanhempiaan. Kamala myöntää ja sanoa, mutta tuo tyttö saa itsessäni aikaan ärsytysreaktion, ehkä tuo päälleliimattu tekopirteys tekee sen. Ja jotenkin kävi sääliksi "super"Marjokin, kun liian alas valuvassa mekossa tanssi kyllästyneen yleisön edessä - mitäpä äiti ei tekisi lastensa eteen:/
Tarvitsee olla myös vahva nainen, että noin feminiinisen miehen on itselleen valinnut. Keikisteli tangoissa ( yääääk! ) suihkurusketuksessa, ja jotenkin sain sen kuvan, että tämä herra-Marjo on mielestään ehkäpä kovinkin hyvännäköinen:)
Henna ja Sofia.. no joo. Itsetuntoa ei puutu näiltäkään:) Ovat kyllä hauskoja, menevät niin överiksi että ei edes ärsytä:)
Kommentit (52)
kyllä sanoa että eilinen jakso oli aivan rimanalitus.
Mulla jopa tuli sellaisia reaktioita, etten pystynyt koko aikaa katsomaan kun hävetti niiden ihmisten puolesta..
Argh. Mistä näitä "julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä"- tyyppejä oikein sikiää??
Ja älkää nyt taas alittako että antaaa Marjon olla - itse hakee julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.
ajattelin samaa. Ne oli vaan sen perheen bileet, yleisö näytti väsyneeltä. Ei näyttäny oikein muita olevan tanssimassa ku omaa perhettä. En ymmärrä. Ja se "pyörällä ajetaan varo-varovasti..." enpä ole tollasesta sanoituksesta kuullutkaan. Eikös se jatkunut jotenkin että ettei kyydistä putoaisi Tossavainen...
Minua hävetti Marjon puolesta se liivittömyys ja hihattoman mekon yhdistelmä. Ai kauhea kun tissit oli matalalla, eikä ihme kun oli imettävä äiti. Ei mulla ois pokkaa o__O
todella viihdyttäviä. Eikö ne oikeesti tajua, että kaikki niiden hirveät puheet tulevat työnantajien tietoon? Ja luuleeko ne oikeesti olevansa helvetin hyvännäköisiä ja taitavia tanssijoita? Voi luoja miten ne halveksuivat niitä toisia tanssijoita, tai taisivat vain pelätä, että oma tanssi näyttää kököltä toisten jälkeen.
Ne arin tangat olivat, hmmm, aika mielenkiintoiset.
näitä Supermarjoja ja tyttöjä New Yorkissa??
Kiinteistö-Kaisaa jaksoin sentään seurata kolme jaksoa, sitten oli tämä genre koettu
marjoa katsoin 2 jaksoa. Olen parempi kuin sinä, lällällää!
Muakin vähän huvittaa että sitä Marjon miehen entistä mallitaustaa on tuotu ohjelmassa esille. Henkilö on kuitenkin varsin tavallisen näköinen ja ollut jo silloin nuorempana.
Muakin vähän huvittaa että sitä Marjon miehen entistä mallitaustaa on tuotu ohjelmassa esille. Henkilö on kuitenkin varsin tavallisen näköinen ja ollut jo silloin nuorempana.
Tauskin ja Hennan suhdetta voisi hyödyntää pisniksissä, hahahaa!
ohjelma on typeryydessään hauskaa katsottavaa
Salaa toivot etä miehesi tanssisi sulle makkarissa kultaisissa tangoissa ja suihkurusketuksessa ja laukoisi "ärsyttävin tapa jolla miehesi ehdottaa seksiä" -ketjun ehdotuksia :)
Kyllä sun täytyy olle kade, nehän on vähän niinku Suomen Angelina ja Brad noi Niittyviidat.
Olikse "Markiisi kun täräyttää" tai jotain sellasta? Sopisi hyvin kultatangoihin ja suihkurusketukseen.
Ne kömpelöt lantionveivaukset, ai huhhuh!
ja ärsyttävä, että ihan sen vuoksi katselen silloin tällöin :)
Marjo on tasan tarkkaa tietoinen omasta kropastaan ja miten voi olla ilman rintsikoita kun tissit ovat navassa. Mautonta !
Ja levynjulkkari-bileet. moni osti ihan useamman levyn, hyvä lahja. Jos joku tois mulle tollasen levyn, pääsis variksenpelättimen kaveriksi kesällä.
Vanhemmat vaan rohkaisevat tyttöjä mielestäni liikaa, tollanen meno on mautonta eikä siinä ole mitään hyvää. Taitaa 10 v päästä tytöt hävetä vanhemiaan suunnattomasti.
Kerran on jakson katsonut, toista kertaa en katso.
On se kumma kun Henna haluaa tissit osaa osamaksulla, mutta ei jaksa muutamaa vaatetta kantaa.
Voisinhan minäkin ruveta markkinoimaan omaa 10-vuotiastani vaikkapa esittämään tanssimista. Kuinkahan paljon minun ajateltaisiin olevan hullu mutta lapsi saisi keikan kun huvittuneen mielenkiintoisena hänet haluttaisiin nähdä?
Se Saran kiitospuhe ja lahjat vanhemmille oli jotain tragikoomista. Marjosta näki kuinka hän
jännitti, että lausuuko Sara nyt oikein sen puheen, jonka äiti on kirjoittanut. Ja sitten vielä ne väkisin väännetyt liikutuksen kyyneleet, huh huh!
Kateellisten kitinää....... nuo yllä olevat tekstit
Jos asia on yhdentekevä sinulle, miksi vaivautua kommentoimaan...
Älise ihan rauhassa, mutta totuus ei pala saunan uunissakaan.
Teidän kateutenne Marjoa, hänen elämäänsä ja fiksuja lapsia kohtaan on jo surkuhupaisaa!
En tosiaan haluaisi vaihtaa osia Marjon kanssa.
näitä Supermarjoja ja tyttöjä New Yorkissa??
Kiinteistö-Kaisaa jaksoin sentään seurata kolme jaksoa, sitten oli tämä genre koettu