Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon numero?

Vierailija
08.05.2012 |

Huomasin äsken, että aikaisemmin oli joku soittanut tuntemattomasta numerosta, joten en voi soittaa hänelle takaisinkaan.. :/

Olen melko varma, että kyseessä oli viranomaisen puhelu.. Soittavatko he yleensä uudestaan jos tavoiteltavaa ei saa kiinni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA taas pelkkää soopaa on soitettu sekä tuntemattomalla ja näkyvällä numerosta KAIKISTA noista mitä tuossa edellä mainittiin!

Ei ole mitään poliisin tms kaavaa ett' soitetaan sillä tai tällä ja mitä väliä,iyse vastaan AINA kun puhelin soi miksi pelätä mitään jollei itse ole tehnyt mitään laitonta tai ole velkojia perässä??

Jos soittaja sinut tuntee niin kyllä hän myös sinut löytääkin ilman puhelintakin,kaikki turhapelko tuli kännyköitten mukana,ei lankapuhelimien aikana ollu mitään pelkoa koska KUKAAN ei nähny kuka soitti ja AINA vastattiin!

Eipä soinu lankapuhelimet keskellä yötä koska se oli kotirauhanrikkomista,kännykkä kulttuuri opetti ihmiset häiriköintiin!!

Vierailija
2/8 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin hätänumero soittaa tuntemattomasta numerosta.

Eli kokemuksesta voin sanoa: vastaan _aina_ myös tuntemattomiin numeroihin.

Ja ylipäätään kukaan viranomainen soittaisi sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran tuntemattomasta numerosta soittelevat. En kyllä tajua, miksi viranomaisella pitää olla salainen puhelinnumero. Aivan älytöntä.

Vierailija
4/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on numero näkynyt.

Vierailija
5/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi poliisista kun soitteleevat niin numeroa ei näy

Vierailija
6/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin hätänumero soittaa tuntemattomasta numerosta.

Eli kokemuksesta voin sanoa: vastaan _aina_ myös tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
7/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin esim koko sairaanhoitopiiri (neuvolat, sairaalat jne) ovat salaisia numeroita, samoin päiväkodit jne. eli jos joku soittaa niin ei voi soittaa itse takaisin. Soittavat kyllä uudestaan niin kauan että saavat kiinni.

Vierailija
8/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan käräjäoikeudesta soitettiin tuntemattomasta numerosta. Ja mä en edes koskaan vastaa niihin. Onneksi mies vastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän