Kuinka yleinen posliini on nykyään?
Hei! Itse olen 42v nainen, ja olen ajellut posliiniksi jo yli 10 vuotta. Haluaisin muittein äippöjen mielipiteitä siitä, onko posliini kovinkin yleinen nykyään, onko teillä itsellä posliini, ja jos on niin miksi. Itselläni on ainakin henkilökohtaisen mukavuuden ja esteettisyyden takia posliini.
Kommentit (75)
Seksi slueelle tämä sSasta. tai normipoisto.
eikö sitä vois vain pinnoittaa koko ihonsa jollain kestomuovilla?
olis sileää ja hygieenistä, eli ihanan luonnollista!
(siis palstislogiikalla)
Vierailija kirjoitti:
Posliinia on kiva nuolla.
Kyllähän siitä saa hyvin hyvän kastikkeen jäämät mukavasti nuolemallakin mutta on sivistyneenpää käyttää leipäpalaa siihen
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalin pesuhuoneen perusteella ainakin siistitty on normi.
Mutta miten te poslarit saatte pidettyä posliininne siistinä? Vaikka olen vaalea ja kohtalaisen vähäkarvainen luonnostaan, sänkeä pukkaa parin päivän välein. Jos sheivaan heti kun sänki ilmestyy, koko iho menee ihan punaisille nypyille. Samaa ongelmaa ei ole säärissä tai kainaloissa. Miten siis pitää karvat poissa alapäästä siististi? Mikään ei ole niin kammo kuin punaisenärtynyt kalkkunaiho.
No ostat miesten sähköpartakoneen, joku sellainen philipsin kolme jousitettua pyöryläpäätä tai oneblade sillä säädettävällä korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostu suutelemaan naisen alapäätä jos ei ole sheivattu. YÖK!
Sittenpähän et nuole minus. Yäk sinulle. En nuole sinun karvaista.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolen ja seksuaalisuuden esittäminen alakoulun viidennen luokan oppikirjoissa
Abstrakti
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sukupuolen ja seksuaalisuuden esittämisen tapoja alakoulun oppikirjoissa. Oppikirjat ovat opettajan työn yksiä käytetyimpiä opetuksen työvälineitä. Sukupuolen ja seksuaalisuuden ilmiöt ovat läsnä jokapäiväisessä elämässä niin yhteiskunnassa kuin kouluarjessakin. Kandidaatintutkielmassamme tutkimme sukupuolen ja seksuaalisuuden esittämistä alakoulun viidennen luokan oppikirjoissa. Keskeisinä teemoina tutkimuksessa oli stereotyyppisiä sukupuoli- ja seksuaalinormeja vahvistavat sekä niitä haastavat esitykset. Tutkimus toteutettiin laadullisen tutkimuksen teoriaohjaavana sisällönanalyysina. Tutkimusaineisto koostui neljästä viidennen luokan oppikirjasta, kahdesta yhteiskuntaopin kirjasta ja kahdesta ympäristöopin kirjasta. Tutkimuksessamme selvisi kolme sukupuolen ja seksuaalisuuden esittämisen tapaa oppikirjoissa: sukupuoli- ja seksuaalinormien vahvistaminen, sukupuolijako biologiaan perustuen, sekä sukupuoli ja seksuaalinormien rikkominen ja inkluusio. Tutkimuksemme osoitti, että sukupuolta ja seksuaalisuutta esitettiin kokonaisuudessaan monipuolisesti ja inklusiivisesti, vaikka yksittäisissä esityksissä saattoi ajoittain ilmetä sukupuoli- ja seksuaalinormeja vahvistavia esityksiä. Sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä esitettiin yksittäisesti ja niukasti.
https://jyx.jyu.fi/jyx/Record/jyx_123456789_109094?sid=258238931#
Lapsuudesta muistan naapurin sedän, joka esitteli seksuaalisuuttaan seisoen ikkunansa edessä tuolilla tai pöydällä. Se oli hyvin inklusiivinen esitys sukupuolinormien rikkomisesta koko taloyhtiön lapsille.
Sote-alalla päivittäin eri ikäisten naisten alaspäitä nähneenä sanoisin että posliini on edelleen suosituin tyyli alle 40v ikäluokassa, jonka jälkeen siistitty tulee toisena. Luomu yleistyy vasta 50v ja siitä ylöspäin.
Hyvä se on jotta naiset pitää tavarastaan huolta.
Pieni siistiminen silloin tällöin tekee tussusta huolitellun näköisen,
ei tarvi sängelle vetää mutta ei tuhero saa olla epäsiisti. Siisti kolmio look, on ok.
T.Maukka
Vierailija kirjoitti:
Sheivaus on nykyään vähentymässä, monet naiset ja miehet käyvät brassisokeroinnissa.
Miksi nostit esiin ikivanhan ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Posliinia on kiva nuolla.
Kyllä jos on hyvää ruokaa. Monesti pyyhkäisen paperilla ennen tiskariin laittoa.
Nuoleminen on vulgaaria. Joskus olen tähän syyllistynyt itsekin iltaisin sohvalla tv:n ääressä, mutta en koskaan ruokapöydässä.
Tähän asti vois yhteenvetona todeta mihinkäs se katse pesuhuoneissa, uimaloissa, kylpylöissä ensiksi kiinnittyy?
en ole karvaista tuheroa nähnyt 35 vuoteen ainakaan.posliini on sama kuin puhdas.
Vierailija kirjoitti:
en ole karvaista tuheroa nähnyt 35 vuoteen ainakaan.posliini on sama kuin puhdas.
T. Incel-Joonas 35v.
Kyllä me käytämme posliinisia astioita päivittäin.