Luomiin kestorajaus, paljon kasaa ja millasia kokemuksia?
Kannattaako laittaa? Montako kertaa tarvii laittaa? Himmeneekö se väri jatkuvasti ? Ongelmia?
Kommentit (9)
En ollut erityisen tyytyväinen. Minusta se rajaus oli aika haalea, ei sitä juuri erottanut silloin kun ei meikkiä ollut ja se kuluikin aika nopeasti pois. Nykyisin laitan rahani mieluummin ripsiin, niistä on paljon enemmän iloa.
Aika kallista minusta. Paljonko noi Suomessa maksaa? Tuo hinta USA:ssa.
Mustalla laitettiin ja tehoste/korjaus oli n. 3 viikon päästä.
(Pienesti kirveli ja tuntu raapimiselta)
Väri ei ole (mielestäni)tarpeeksi tumma ja rajaukset ovat liian ohuet, jotenkin kuvittelin niiden olevan "tehokkaammat" (joudun tehostamaan rajauskynällä, juhliin ja muihin menoihin).
Haalenemista en ole vielä havainnut.
Maksoi 250e (laitatus)+120e (tehoste), olisi harmittanu jälkikäteen vietäväsi, mutta onneksi sain tämän lahjaksi.
Tuossa katselin before ja after kuvia, minusta tosi voimakkaita rajauksia.
Onkohan kovinkin erilaisia tapoja tehdä, vai meneekö asiakkaan pyynnöstä?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 14:59"]
Tuossa katselin before ja after kuvia, minusta tosi voimakkaita rajauksia.
Onkohan kovinkin erilaisia tapoja tehdä, vai meneekö asiakkaan pyynnöstä?
http://spadegas.net/2014095.html
[/quote]
Ne kuvat siellä sivun alareunassa, ei oikeassa reunassa.
Kannattaa mennä oikeasti kokeneelle ja asiantuntevalle laittajalle. Mulla on, toiveestani, aika vaaleat ja sii sellaiset rajaukset, joita ei varsinaisesti huomaa eli en näytä meikatulta, mutta katse piristyy kummasti. Tai siis ei vaaleat, vaan tummanruskeat, mutta ohuet. En muista enää, mitä maksoi. Kahdesti laitettiin n kuukauden välein. Uusintaväli sen jälkeen 2-5 v. Ollut ehkä 4 v, on haalistunut, mutta ihan siisti vielä.
Musta tää on kiva ja helppo. En meikkaa muuten juurikaan ja siis tykkkään tosi paljon. Aion uusia. LAitto ei kylläkään ollut kovin kivaa...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 15:07"]
Kannattaa mennä oikeasti kokeneelle ja asiantuntevalle laittajalle. Mulla on, toiveestani, aika vaaleat ja sii sellaiset rajaukset, joita ei varsinaisesti huomaa eli en näytä meikatulta, mutta katse piristyy kummasti. Tai siis ei vaaleat, vaan tummanruskeat, mutta ohuet. En muista enää, mitä maksoi. Kahdesti laitettiin n kuukauden välein. Uusintaväli sen jälkeen 2-5 v. Ollut ehkä 4 v, on haalistunut, mutta ihan siisti vielä.
Musta tää on kiva ja helppo. En meikkaa muuten juurikaan ja siis tykkkään tosi paljon. Aion uusia. LAitto ei kylläkään ollut kovin kivaa...
[/quote]
Laitatko ripsiväriä, vai onko tuo ihan ok ilman sitäkin?
Itse en meikkaa ollenkaan ja tuo kestorajaus kiinnostaisi juuri siksi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 15:07"]
[/quote]
Laitatko ripsiväriä, vai onko tuo ihan ok ilman sitäkin?
Itse en meikkaa ollenkaan ja tuo kestorajaus kiinnostaisi juuri siksi.
[/quote]
up
Ajatus houkuttais, mut niillä joilla oon tienny olevan kestorajaus, on se näyttänyt aika törkeeltä. Haluisin kuulla onnistuneita kokemuksia. Näyttääkö hyvältä ilman meikkiä?